שמן הגה לפי אוטודאטה: http://www.justmotor.co.il/products/709708/%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%98%D7%95%D7%9E%D7%98-MOTORCRAFT-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99 נוזל בלמים אני הייתי שם: http://www.justmotor.co.il/products/677063/%D7%A0%D7%95%D7%96%D7%9C-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-Liqui-Moly-DOT-4
לפי הפוסט הזה:
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?454774-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%9E%D7%A6%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%92%D7%99%D7%A8-%D7%91-AL4-DP0
שמן גיר Mercon V של מוטורקראפט יתאים?
הצינור שבא מהסעפת פליטה זה בשביל לחמם את המנוע יותא מהר במדינות קרות יש גם שסתום שמשתנה בהצאם לטמפרטורה בדרך כלל הם נתקעים ואז המנוע יונק רק אוויר חם. התמונה שאני הבאתי זה יהיה הכי קל לך אתה מוציא את הפילטר מהקופסא ומביא פילטר פתוח שיושב על הצינור
הקופסא שנמצא בא הפילטר אוויר זה לא רק בשביל הפילטר גם הנשם מתחבר אליה אני לא ממליץ לך לשים על האוטו הזה פילטר אולי תשים פילטר INBOX אבל אני לא בטוח שהוא יתן לך את הרעש שאתה מחפש
כמו בכותרת מחזיר שמן\מכסה מיסב קלאץ לגיר 020 נמצא בשימוש בגולף,פולו קלאסיק,איביזה,קורדובה עם גיר 5 הילוכים מק"ט 020141073A מחיר 125 ש"ח יצירת קשר בהודעה פרטית