Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. תסתכל על זה http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=409344 הוא עשה את זה בגולף אבל זה אותו עיקרון
  2. לפי דעתי גולף ופולו אמינות אבל הגיר האוטומאטי שלהם לא הכי אמין גם לפיגו יש בעיות בגיר אבל תוכל להביא אחת משנתון מתקדם יותר
  3. לי הייתה אותה תקלה אומנם בסיאט קוד 00537 לא אומר שהחייצן דפוק זה אומר שיש בעיה אחרת אצלי זה היה כניסת אוויר דרך הנשם כשאתה עובר את האלפיים בטורים אצלך זה יכול להיות עוד כמה דברים אבל חיישן למדה זה לא רשימה של התקלות האפשריות: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537
  4. תעבור על כל הצינורות אולי אחד משוחרר או קרוע ואז יש כניסת אוויר
  5. תבדוק שוב את כל הקונקטורים ותבדוק את הקונקטור של המצערת
  6. בדרך כלל בפולו החוט ברזל מתחיל להיפתח ומתישהו החלון יעצר לגמרי או יפול יש לך כמה אפשרויות או שתביא מנגנון מפירוק או איביי אתה יכול להזמין קיט תיקון אבל זה ממש קשה (ניסת פעם אחת על מנגנון של איביזה וזה ל הלך אולי אתה תצליח)
  7. שיפוץ אם תעשה לבד לא יעלה הרבה אצל משפץ בערך 500 ואם אתה מתכוון לחדש מצמפיון ולא תחליפי לא הייתי בודק אפילו
  8. שיפוץ החלפה לחדש תעלה כמו עוד פולו קלאסיק
  9. ac /air con evap/evaporator
  10. אתה בטוח שזה DSG ולא אוטומט 6 הילוכים? ניתן לשפץ את גיר אוטומט אי אפשר לאפס את המחשב הגיר מקבל קירור מהנוזל קירור של המנוע אז בשניה שהמנוע מתחיל להתחמם הוא מחמם גם את הגיר כמה קילומטר הרכב עשה?
  11. שלחתי הודעה פרטית
  12. 1 התקן type D זה תקן שרנו מבקשים אז זה מה שיתאים 2 עם באמת יש מי ברז עדיף לנקז ולהחליף לנוזל קירור
  13. טעות שלי באלנטרה 2007 1.6 זה כיוון הידראולי...
  14. לרכב הזה אמור להיות כיוון שסתומים אוטומטי (הידראולי) אין מה לכוון בו...
  15. כמה קילומטר עברה?
  16. יש לך את דני אמויאל במרכז בליליוס ויש לך את קרסו ברחוב האומן
  17. יכול להיות מרימים הידראוליים אם זה תקתוק עדין
  18. תרים טלפון לצמפיון בקישור שפרסמתי יש מק"ט תן להם אותו תראה כמה הם רוצים ... לפי דעתי תתקשר למשפצי גירים גם להם צריך להיות את זה עם יגיע גיר עם צמה קרועה הם יחליפו לא?
  19. הגיר הוא דגם 01M נמצא גם בגולף ועוד כמה רכבי VAG (אודי A3 סיאט לאון טולדו וכדומה) http://www.ebay.com/itm/095-096-01M-G93-Transmission-Internal-Wiring-Harness-Ribbon-Sensor-Wire-Solenoid-/261637316297?hash=item3ceacc9ec9&vxp=mtr זה צמה חדשה מקורית המחיר ממש יקר אולי תיצור קשר עם משפצי גירים אולי יהיה להם חדש/משומש...
  20. מאייד לא הולך כל כך מהר וגם בחו״ל זה דבר יקר. אולי עדיף לך לבדוק עם עוד בעל מקצוע כדי שלא יהיה בטעות ממקום אחר ויפרקו דשבורד סתם.
  21. אפשר לשים בדלתות רמקולים 6.5 עם איזה מתאם? מישהו עשה את זה בארץ? או שאני יהיה מוגבל ל 5.25 ?
  22. יש לי בבית מגאן הייתה נכבית גם בטנק מלא גם בריק בפקקים היא הייתה נכבית לגמרי בכביש מהיר זה היה מרגיש כמו קרטוע לשניה..... אחרי משאבת דלק היא נוסעת בסדר לא התכבתה מאז
  23. תבדוק משאבת דלק...
  24. 1. חדש יעלה יקר אף אחד לא שם חדש מביאים מפירוק בארץ או בחו"ל 2. הכל אפשרי אבל אף אחד לא יאשר את ההחלפה חוץ מזה תצטרך עוד דברים כמו מחשב אחר גיר אחר ואולי גם ציריות וזה עדיין לא יסתיים בזה 3. אם מנוע עשה קילומטראז גבוה ולא טיפלו בו משהו אולי תרגיש טיפה ביצועים שונים תחליט אם משתלם בכלל להחליף מנוע למה אוטו כזה קומפלט אפשר להביא בזול....
×
×
  • תוכן חדש...