Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. כן זה מגיע תתקין את התוכנה והדרייברים
  2. http://www.ebay.com/itm/MultiECUScan-FIAT-ALFA-VAG-USB-OBD2-DIAGNOSTIC-LEAD-SWITCH-ECU-AIRBAG-ABS-/281385018100?hash=item4183daa2f4 זה ביחד עם לפטופ והתוכנה שלו יתחבר לכל המערכות בפיאט
  3. יש לך את fiatecuscan / multiecuscan עולה בערך 100 שקל הצלחתי לסרוק איתו את כל המערכות בפונטו 2004 אומנם לא HGT אבל לא מאמין שתהיה בעיה ... הוא קורא גם ABS וגם כריות אוויר
  4. אצלך אין מפלג זה מתחבר לקויל הצתה: לפי הסירטון נשמע כאילו יש בריחת ניצוץ אם אתה מחליף חוטי הצתה תשים סוג איכותי ולא כאלה שיתפרקו בטיפול הבא החלק מסומן בכחול
  5. חוץ ממורשים יש לך את מוסך החיפושית בירושלים הוא מתמחה רק בפולקסווגן ואת יואב שירותי רכב שהוא מוסך כללי
  6. לא נראה לי שיש לך בעיה בריפקטור תבדוק כיון אורות הפנים עכורים מבחוץ? (סימני דהייה צהובים כאלה) תמונה של הפנסים ותמונה של התאורה בלילה תעזור
  7. לא נראה לי שאחרי חודש ילך בולם גם עם סדרת במפרים קשה איזה בולמים הרכבת? יכול להיות עף טיפה שמן או שהמוסך נגע בבולם החדש והוא התלכלך
  8. צריך לבדוק טעינה וזליגת מתח כנראה משהו מרוקן לך את המצבר שהאוטו עומד
  9. lior134

    ואג קום

    איזה גירסא הכבל שקנית 409.1?
  10. הקפצה יש גם את אותו תקלות במאזדה
  11. יש לי פורד פוקוס עם תקלה P1746 בגיר תיאור התקלה לפי הסורק זה: Pressure contol solenoid A open circuit לפי התקלה הבעיה בשסתום? או בחוטים שמובילים אליו? יש לציין שהגיר משלב את כל ההילוכים אבל מלווה בדפיקה עדינה
  12. אתה לא מצליח למצוא אותו בחנויות או שאתה לא מצליח למצוא אותו על הרכב? החיישן אמור לשב בין המנוע לגיר http://static.tiepie.com/gfx/Automotive/Articles/RenaultKangoo/RenaultKangoo_Connector.jpg
  13. תמונה תעזור אני לא יודע עם יש צינור מזגן תחליפי אבל אם תלך לצמפיון אתה כנראה תגלה שאפשר לקנות עוד פולו קומפלט במחיר שהם יבקשו
  14. צינור מתקנים נאבה בערך 110 לסינית עד 200 לבריטית
  15. הסקר מגלה שפיאט ב3 שנים הראשונות לא מתחממת רק אחרי זה מתחילות הבעיות....
  16. שלחתי לך בפרטי
  17. אני מירושלים אתה יכול לבוא לקחת
  18. אין אף קוד תקלה? הרכב מעשן בכמות במצב הזה? תתחיל בבדיקת צנרת הטורבו
  19. לפי זה יש עליה חיישן מיקום http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=123019
  20. נשם מנוע עוברים בו אדים של שמן
  21. מחפש ידית בלם יד לרנו מגאן 2 משנים 2004 עד 2009 עריכה : פורסם בטעות במכירה אם מישהו יכול להעביר לקניה זה יהיה מעולה
  22. לא הוא לא יכול לגרום
  23. http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=xsara+hdi+turbo+soloneid&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xxsara+hdi+turbo+solenoid.TRS0&_nkw=xsara+hdi+turbo+solenoid&_sacat=0 תבדוק בחנויות בארץ זה אולי אותו שסתום כמו בברלינגו...
  24. אל תקנה בולמים סיניים חבל עדיף יפני
×
×
  • תוכן חדש...