http://www.ebay.com/itm/MultiECUScan-FIAT-ALFA-VAG-USB-OBD2-DIAGNOSTIC-LEAD-SWITCH-ECU-AIRBAG-ABS-/281385018100?hash=item4183daa2f4
זה ביחד עם לפטופ והתוכנה שלו יתחבר לכל המערכות בפיאט
יש לך את fiatecuscan / multiecuscan עולה בערך 100 שקל הצלחתי לסרוק איתו את כל המערכות בפונטו 2004 אומנם לא HGT אבל לא מאמין שתהיה בעיה ...
הוא קורא גם ABS וגם כריות אוויר
אצלך אין מפלג זה מתחבר לקויל הצתה:
לפי הסירטון נשמע כאילו יש בריחת ניצוץ אם אתה מחליף חוטי הצתה תשים סוג איכותי ולא כאלה שיתפרקו בטיפול הבא
החלק מסומן בכחול
יש לי פורד פוקוס עם תקלה P1746 בגיר תיאור התקלה לפי הסורק זה:
Pressure contol solenoid A open circuit
לפי התקלה הבעיה בשסתום?
או בחוטים שמובילים אליו?
יש לציין שהגיר משלב את כל ההילוכים אבל מלווה בדפיקה עדינה
אתה לא מצליח למצוא אותו בחנויות או שאתה לא מצליח למצוא אותו על הרכב?
החיישן אמור לשב בין המנוע לגיר
http://static.tiepie.com/gfx/Automotive/Articles/RenaultKangoo/RenaultKangoo_Connector.jpg
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=xsara+hdi+turbo+soloneid&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xxsara+hdi+turbo+solenoid.TRS0&_nkw=xsara+hdi+turbo+solenoid&_sacat=0
תבדוק בחנויות בארץ זה אולי אותו שסתום כמו בברלינגו...