Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אם יש לך כבל ELM327 או VAGCOM 409.1 אתה יכול להשתמש ב FIAT ECU SCAN צריך כבל שונה רק לכרית אוויר/ABS ועוד כמה דברים למחשב מנוע בוודאות אפשר להתחבר
  2. כן נכנס אוויר אחרי החיישן MAF וזה מחרפן את המחשב רכב תאטום את החור שיש שם זמנית ותראה אם זה פותר את הבעיה חוץ מזה אני גם ממליץ על פירוק המצערת וניקוי שלה
  3. מה שמחובר לצינור אוויר בא עם כל הצינור אוויר עולה בארץ בערך 100 שקל בכל מקרה כי אתה רוצה איביי : http://www.ebay.com/itm/NEW-Air-Intake-Hose-Pipe-VW-MK4-Golf-Bora-Audi-A3-SKODA1J0129684N-1J0129684CG-/261326130032? hash=item3cd8404b70:g:OTEAAOSwHjNV87fX&vxp=mtr או : http://www.ebay.com/itm/New-Air-Intake-Hose-Pipe-C725-For-VW-Golf-Mk4-Bora-Audi-A3-1J0129684CG-Car-Auto-/291570477751?fits=Model%3AGolf&hash=item43e2f46ab7:g:bxAAAOSwsB9WAQY9
  4. בגולף האלה יש תיבה מסוג 09G יש להם בעיה בבלוק שסתומים שנפתרת לאחר שיפוצו תפנה לספי גירים אוטומטיים לבדיקה והצעת מחיר
  5. אני מעוניין בשם של הפחח בתנאי שהוא מירושלים ואם אפשר תמונות של אחרי התיקון
  6. תבדוק באיזה שמן השתמשו עד עכשיו ותשתמש בו אם תעבור ל 5/30 שרובם הוא גם סיננטי מלא יכול להיות שהמנוע יצרוך יותר שמן
  7. במוסכי היבואן שמים 10/40 בתקן SL/SJ לפי אוטודאטה אתה יכול לשים 5/30
  8. תבקש לראות את ההוראה הטכנית אני יודע שאסור לבצע תיקונים ולנגוע בצמות האלה
  9. קורה גם אצלי בסיוויק 01 שניהם דולקות ואז הנורה של D נכבית
  10. כשאתה אומר נשם אתה מתכוון לחלק מפלסטיק שיושב עליו הפקק שמן ומתחבר אליו הצינור אוויר או שהבעיה היא בצינור אוויר ככה או ככה הצינור הזה עולה בארץ בין 100 ל 150 והפלסטיק עם המכסה שיושב על המכסה שסטומים עולה גם בערך 100-150 אין לך מה לשאול את צמפיון הם רוצים יותר מ 1300+מעמ לפי מה שזכור לי
  11. בולמים קדמיים חדשים בקופסא של חברת קאיבה (KYB) לרנו מגאן דור שני משנת 2003 עד 2009 אזור מכירה ירושלים ורחובות פנייה בהודעה פרטית
  12. מחליפים את הגלגלת של המותח (המקורי לא עולה הרבה) אני אני לא ממליץ לנסוע ככה עם האוטו או שתפרק את הרצועה או שתקרע אותה אם תמשיך נסיעה במצב הזה הרצועת טיימינג גם יכולה להינזק
  13. לך לאייל נאסה צמיגים יש לו מצברים start stop של חברת exide
  14. מה זה משנה הדגם יפה שיבואן לוקח אחריות ומתקן בעיות ידועות
  15. ממליץ על הגברים האלה: http://www.ebay.com/itm/2-PCS-Slim-AC-Digital-35W-HID-Replacement-Ballast-Xenon-Conversion-Kit-Universal-/301431850595?hash=item462ebd0663&vxp=mtr עושים את העבודה מעולה מנורות אני שמתי כאלה: http://www.ebay.com/itm/2X-XENON-HID-BULBS-35W-H7-METAL-BASE-4300K-5000K-6000K-8000K-10000K-12000K-/321554049921?hash=item4ade1d6b81 בנתיים עובדות טוב כבר חצי שנה אני שמתי גוון 4300
  16. לפי הסריקה שלך אם אפשר לסמוך על התוכנה הנורת מנוע נדלקה בבקשה של המחשב גיר המחשב גיר רושם תקלה על שסתום חשמלי בגיר תיגש למשפץ גירים לבירור עלוית ובדיקה מקיפה יותר
  17. אם כבר סובארו עדיף את הגירסא עם מנוע ה 2 ליטר ה 1600 שלהם מרגישה מאוד חלשה
  18. המצערת צריכה להיות טיפה פתוחה אם תאטום אותה האוטו יתכבה בסרק
  19. אתה צריך לבדוק מאיפה מגיע הדלק אולי זה מהגומיה שאוטמת אותו בחיבור הגמגום הקל זה כנראה מחוסר דלק שנגרם בגלל הנזילה הזאת
  20. בארץ אני לא יודע איפה אפשר להשיג http://www.ebay.com/itm/8-Piece-Petrol-Engine-Timing-Kit-Renault-Belt-Replacement-K4J-K4M-F4P-F4R-A3137-/151108664994?hash=item232ec73ea2&vxp=mtr
  21. בארץ נורות עולות בערך 10-15 שקל לנורה איכותית גם עם תקנה באיביי זה תהיה נורה סינית פשוטה שלא תהיה אותו דבר כמו נורה איכותית (לדוגמא: פיליפס /אוסרם)
×
×
  • תוכן חדש...