Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. הרכב עשה 14 אלף קילומטר בזמן הזה אכילה של בערך ליטר(תלוי ברכב) ל 14 אלף זה תקין
  2. יש מנעולנים שיכולים לבטל אימובילייזר גם במחשב שקיים כרגע
  3. תפנה למוסך אפשר לחלץ את הבורג ולהכניס אחר
  4. הצינור גומי מהסנרוף יורד בקורות תסתכל בתמונה : תפרק שם ותבדוק אולי נקרע צינור את הצינור הזה אפשר לקנות בחנויות חלפים לפי דוגמא
  5. כי המחיר של מצבר חדש כולל בתוכו את החזרת המצבר הישן
  6. החלפתי רדיאטור כזה על הצינורות יש גומיות והצינורות מתחברות לרדיאטור עם בנד מאוד מציק
  7. מישהו יודע מה ההבדל בניהם? שניהם משתמשים באותה תוכנה (IDS) מה מהם יותר טוב?
  8. שאלה קצת לא קשורה יש איפה לקנות את הרמפות שהוא משתמש בהם בארץ??
  9. תתעלם מזה שזה גט'ה המשאבה אמורה להיות זהה והעבודה גם
  10. המרים שמשות נדפק את המרים שמשות בסובארו בדרך כלל תמצא מתחת לפלסטיק של הקורה תמונה:
  11. לרכב יש כמה מחלות אבל לא משהו נוראי בכל מקרה לי יש שניים כאלה בבית ואני ממליץ לקחת את הרכב למוסך שמכיר אותו עדיפות לקנות רכב פרטי לא ליסינג לשעבר
  12. סתכל בחתימה שלו
  13. p0132 תערובת עשירה P0032 גוף חימום בחיישן
  14. הבעיה אצלך לא הייתה בחיישן הקידמי? אין שום קשר ביו החיישן הקדמי לממיר הקטליטי יש מצב שהבאת חיישן שגם הוא כבר גמור תחליף לחיישן מקורי זכור לי שבמורשה לא מחייבים הרבה על החלפה שלו עם בדיקה ואיפוס
  15. תבקש ממנו שיבדוק אותם לפי דעתי הם עושים את הבעיה אף פעם לא ראיתי את הסוג חוטים האלה מחזיקים הרבה
  16. לפי סוג החוטי הצתה אני מבין שהם הוחלפו? אם כן וזה הסוג הסיני שנמכר ב100 שקל תעיף אותם ותקנה משהו נורמאלי
  17. אם זה לא בקרת אקלים יש לי למכירה נגד מהירויות מקורי של חברת VALEO
  18. אם אני לא טועה 60 או 62 אמפר
  19. יש שם מדף עם שלוש חורים גדולים וספוג ברגע שהספוג מתפורר יותר אוויר קר יוצא מאשר חם תקנה ספוג חדש תאטום את החורים האלה ואם כבר אתה מפרק דשבורד תחליף את הרדיאטור חימום פנימי
  20. יש מצב שזה כדי להפעיל את הצוק האוטומטי
  21. תפנה למשפץ גירים אולי זה טבעות האטימה בחלק האחורי של הגיר
  22. במונדאו יש שרשרת ולא רצועה הרצועה חייבת להיות מחוברת למשהו שמסתובב וזה המנוע לא קשה להחליף אותה שם אבל מאוד צפוף
  23. סבבה אבל אתה לא נוגע ברצועת טיימינג יש מכסה שיכסה אותה איזה אוטו זה?
  24. זה לא טיימינג זה רצועת אביזרים לא צריך סימנים רק תדאג שהיא תשב על כל הגלגלות
×
×
  • תוכן חדש...