הבעיה אצלך לא הייתה בחיישן הקידמי?
אין שום קשר ביו החיישן הקדמי לממיר הקטליטי
יש מצב שהבאת חיישן שגם הוא כבר גמור
תחליף לחיישן מקורי זכור לי שבמורשה לא מחייבים הרבה על החלפה שלו עם בדיקה ואיפוס
יש שם מדף עם שלוש חורים גדולים וספוג ברגע שהספוג מתפורר יותר אוויר קר יוצא מאשר חם תקנה ספוג חדש תאטום את החורים האלה ואם כבר אתה מפרק דשבורד תחליף את הרדיאטור חימום פנימי