Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אפשר לקנות דבר כזה לפרטי חפש באייבי או אליאקספרס vagcom 409.1 (אני לא בטוח שהוא תומך בפולו 2004) vagcom/vcds 12.12 (בוודאות תומך בפולו עד 2014)
  2. אם הצינור מתחבר לקיר אש הוא מוביל לרדיאטור חימום פנימי
  3. התהליך נכון את השנורקל בדור 4 פותח אלן 7 או 8 נראה לי אותו דבר ב 3 הגיר אצלו זה 096 01m זה מ 99 ומעלה
  4. יש לך את מוסך החיפושית מתמחה רק בפולקסווגן ויעשה עבודה מקצועית
  5. תבדוק/ תנקה את המנוע צעדים אולי זה יפתור לך את הבעיה על כמה עומדים הטורים בהנעת בוקר?
  6. הוא הולך כי הוא הולך אין בו שום דבר מיוחד בדרך כלל אני רואה את החיישנים האלה מתים אחרי 180 אלף בעוד די הרבה מכוניות של פולקסווגן ככה בודקים מפלס.. אם אני לא טועה בזמן בדיקת המפלס הרכב צריך גם להיות מונע
  7. זה צינור של מיחזור אדי דלק אבל הצינור יניקה זה מה שקרוע תצטרך להחליף אותו באחר
  8. רק המוסך יכול לבדוק שמן גיר אין מדיד באוטו החיישן חמצן צריך לשבת על הסעפת של האגזוז מתחת לכיסוי שיש שם
  9. זה חוט הצתה יכול לברוח ממנו ניצוץ והרכב יתחיל לגמגם אפשר לנסוע ככה אל תיגע בו כשהרכב מונע
  10. אז לפי מה שאתה אומר היצרן מטומטם ונותן לכוח לברוח מהמנוע שהוא תכנן אבל פילטר של Kַַַַ&N מחזיר את כולם + עוד כמה שלא היו
  11. כן .....
  12. לא יש לי גם אותו מעל 2004 הוא לא מצליח לסרוק
  13. לי יש כזה סיאט לאון 2014 עוד לא הספקתי לסרוק איתו אבל פולו 2013 גולף 2012 וגולף 2006 סרקתי איתו בהצלחה vcds זה השם החדש של VAG-COM
  14. vcds 12.12 http://www.ebay.com/itm/VAG-12-12-0-VCDS-Dual-K-CAN-USB-Cables-VAG-ISO-Interface-VW-Audi-Skoda-Seat-/321856755178?hash=item4af02855ea http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-VAG-12-12-VAG-COM-12-12-VAG-11-11-6-HEX-CAN-USB/32369654522.html?spm=2114.031010208.8.5.jlKCoE
  15. גל ארכובה לא יעלה 100 שקל זה בטוח הרכב הזה גם עם בולמים תקינים הקרטר שלו יכול להישבר ובקלות או שתביא מנוע מפירוק או יבוא או שתמכור למרבה במחיר
  16. איזה רכב? בדרך כלל רשום על השלט הישן את התדר
  17. רק מנועי ה 2000 הגיעו 4*4 באימפרזה ה1500 אוכל יותר ונוסע פחות
  18. גם אצלי זה היה אחרי החלפת צינור מה שפתר את התקלה היה להוסיף עליו אזיקון
  19. יכול להיות שהטרמוסטט תקוע במצב פתוח כשהרכב קר תניע תגיע בצינור העליון והתחתון של הרדיאטור הם מתחממים ביחד או שאחד נהיה חם והשני נשאר קר?
  20. מתחת לפלסטיק יש צינור נשם תבדוק אותו
  21. מניסיום עם סיאט ואותה תקלה כנראה יש לך כניסת אוויר אחרי חיישן הMAF תבדוק את הצינור שמתחבר לנשם מנוע ושים עליו גם אזיקון בדוק עם התקלה נעלמת או חוזר... (גם הסיאט לא עברה טסט עם התקלה הזאת הCO היה 1.4 אחר תיקון נהיה 0.02)
  22. שניהם חברות איכותיות
  23. זה נשמע בסדר הטרמוסטט המקורי עולה בערך 140 וזה כולל גם מים ועבודה
  24. מה אתה רוצה לסרוק? איזה שנה הרכב?
×
×
  • תוכן חדש...