Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. תגיד להם שהם חייבים להזמין תשלם להם מקדמה והם יזמינו הם עשו לי את אותו קטע עם כבל גז ואמרו לי שלא מייצרים אחרי ויכוח חזרו אלי נתנו לי מחיר והזמינו
  2. הקונקטור שאתה מוציא מהכרית כשהאוטו מכובה והמצבר מנותק תשים נגד במקום הכרית בין שני הפינים ככה הכרית אוויר השניה תעבוד ולא תידלק נורה
  3. אתה יכול לקנות נגד ולשים בין שני החוטים שמתחברים לכרית אוויר את הנגד אתה יכול לקנות בחנות אלקטרוניקה לאוטו שלך אתה צריך 2.2 אום 1/4 ואט
  4. https://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=4567537 הרצעה זאת מאוד יקרה בצמפיון שאלתי אותם פעם זכור לי משהו מעל 400
  5. אני ראיתי שמני גיר שלהם גם רשום מתאים לפולקסווגן בכל מקרה אם אתה צריך G12 למה לא לקחת של FEBI יש אותם בכמעט כל חנות חלפים וזאת חברה גרמניה ליטר וחצי תרכיז עלה לי 45 שקל של G12 ומוהלים אותו בעוד ליטר וחצי מים
  6. אם זה מנוע 1600 דגם מנוע AEH; AKL; APF; AUR יש לך שני ברגים+שני קליפסים כאלה בצדדים(להוציא בזהירות רבה) ועוד בורג מתחת לבית מצערת ואז תוכל להזיז אותה מספיק כדי לפרק את המכסה שסתומים אם כבר את משקיע אל תתעסק עם האטם הסיני שמוכרים ב50-60 שקל תקנה כבר אחד איכותי
  7. תבדוק את כל צנרת היניקה תראה שאין בריחת אוויר תבדוק גם את הצינורות ואקום שהולכים לטורבו
  8. אולי כדאי לך לבדוק במורשה כמה כבר יבקשו על גומיה כזאת.....
  9. איזה מנוע ושנה?
  10. יש לך את מוסך החיפושית הוא מומחה בפולקסווגן
  11. אתה לא צריך לפרק את המראה המתכהה רק את הפלסטיקים שתופסים אותו (סוככי שמש ידיות אחיזה ) לשחרר את הפלסטיקים שיושבת עליהם להחגורה ולהוציא בזהירות מתחת הריפוד של הגג בשני צידי הרכב יש כריות אוויר אתה תוכל לראות אותם כשתפרק אז לעשות הכל בזהירות שם
  12. איזה תיקתוקים? אולי זה פשוט הרעש של הנעילה השמלית? אתה יכול לעלות סרטון... באגזוז תבדוק שהגומיות שלמות יש רק שניים מאחורה
  13. המנוע סך הכל די נקי חוץ מנזילת שמן קטנה מהקרטר שתסודר מחר הEGR נקי והחליפו אותו גם
  14. תודה אני יעדכן בכל מקרה המסנן המקורי שהגיע על האוטו החזיק רק 85 אלף והולף באחריות השמן שבו השתמשו לפי הפירוט הוא PAZ POWER C4 הרכב היה מטופל עד עכשיו במורשה ואני בטיפול האחרון שמתי לו יורול ACTENCE 5w-30 עם פילטר מקורי
  15. תבדוק אם אתה מוצא מאיפה הדליפה אפשר לשמוע בריחה חלשה של אוויר בדרך כלל זה מהמנעול של הסגירה של הטנק דלק ליד המשאבה
  16. נבדק בערך אלפייה לפני מיסים בארץ
  17. ב1 לא הייתי נוגע 2. יכול להיות גומיות של האגזוז 3. יוצא אוויר בכל המהירויות או רק ב 4 וב4 הAC מתכבה?
  18. עשיתי רגנרציה עם מכשיר אבחון של רנו התקלה היחידה היא DF308 המסנן עבר 110 אלף קילומטר 20 דקות אחרי החידוש הוא נסתם שוב ואותו קוד תקלה חזר לפרק ולהוציא אותו זה לא הבעיה שלי הבעיה זה למצוא מישהו שיודע לעדכן את הגדרות המחשב בהתאם כרגע אני חושב לשלוח את המחשב לחו"ל
  19. כמה זמן כבר מחזיק הניקוי שעשית?
  20. זה בדיוק מה שאני מנסה להבין מי יכול לעשות תכנות מחדש כדי להתעלם מזה כדי לבטל אותו אני יכול ללכת לכל אגזוזן.... המחשב ניהול הוא בוש EDC16 כמו בפולקסווגן למינהם
  21. מאיזה איזור אתה?
  22. היום נדלקה לי תקלת CHECK INJECTION בבדיקה נמצא קוד תקלה DF308 שאומר שהמסנן חלקיקים סתום יש מישהו שמתמחה בביטול המסננים האלה? הרכב עדיין יעבור טסט גם בלי מסנן? הרכב הוא מגאן 2 מנוע 1900
  23. כשאני חיפשתי פעמון הציעו לי גם בהזמנה חליפי איטלקי metelli וגם גרמני של lobro כמובן שהעלות לא זולה פעמון חיצוני של לוברו בערך 450 שקל... אבל יחזיק יותר מהסיני בוודאות
  24. קרדן זה הפעמון הפנימי לא ממש קשה להחליף אותו בכל מקרה תשיג חלף איכותי
×
×
  • תוכן חדש...