שלום לכולם.
ברשותי רכב פולו משנת 99, אשר מערכת הנעילה של האוטו עובדת על טכניקת של ואקום (כך הבנתי...). בכל מקרה לפני כמה ימים הנעילה הפסיקה לעבוד. אני חושב שהבעיה היא שיש דליפה איפה שהוא בצינורות. הסקתי כך מכיון שלאחר לחיצה על פתיחה/נעילה בשלט יש רעש של כמה שניות שמסמל שהמשאבה עובדת (בדקתי גם מאחורי הפנס הימני והיא אכן עובדת).
אשמח להתייעצותכם כיצד לטפל בכך או המלצה על מוסך באזור ירושלים שמטפל בנושא זה (הבנתי שלא כל החשמלאי רכב מתעסקים בזה).
תודה