Jump to content

joshsh3

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי joshsh3

  1. הי - תודה רבה על התגובה. שלוש שאלות בעקבות תגובתך - 1. מה ההיגיון להוריד 14% מהערך כאשר אדם פרטי קנה את הרכב ב-0 ק"מ מליסינג? הרי האוטו חדש בסופו של דבר. 2. האם יש הבדל בירידת ערך בין ליסינג מימוני לקניית רכב 0 ק"מ מליסינג? (או שזה אותו דבר...?) כי ראיתי שההפחתה על קניית רכב 0 ק"מ מליסינג היא יותר נמוכה. 3. השאלה הכי חשובה - מה בעצם אני צריך לבדוק כאשר אני קונה ממישהו שרכש יד2 בליסינג מימוני? האם מקובל לבקש את החוזה של הליסינג? אשמח לתגובתך
  2. שלום לכולם אני מתעניין ברכישת רכב מיד 2. מספר מוכרים אליהם פניתי אמרו שהרכב נרכש בליסינג מימוני. מישהו יכול להסביר לי כיצד מחשבים את ירידת הערך של ליסינג זה? כמו כן - האם בליסינג מימוני יש אופציה לנהג יחיד או נהגים מרובים? ועוד שאלה - נניח ואני קונה כזה רכב. כיצד אני מוודא שהוא אכן היה בליסינג מימוני? האם זה כתוב על הרישיון? אשמח לכל מידע. תודה
  3. שלום לכולם. ברשותי רכב פולו משנת 99, אשר מערכת הנעילה של האוטו עובדת על טכניקת של ואקום (כך הבנתי...). בכל מקרה לפני כמה ימים הנעילה הפסיקה לעבוד. אני חושב שהבעיה היא שיש דליפה איפה שהוא בצינורות. הסקתי כך מכיון שלאחר לחיצה על פתיחה/נעילה בשלט יש רעש של כמה שניות שמסמל שהמשאבה עובדת (בדקתי גם מאחורי הפנס הימני והיא אכן עובדת). אשמח להתייעצותכם כיצד לטפל בכך או המלצה על מוסך באזור ירושלים שמטפל בנושא זה (הבנתי שלא כל החשמלאי רכב מתעסקים בזה). תודה
×
×
  • תוכן חדש...