Jump to content

מיכאל לאוה

  • הודעות

    822
  • כאן מאז:

2 עוקבים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של מיכאל לאוה

משקיען

משקיען (5/14)

1

מוניטין

  1. כן אני מחפש קשה למצוא בינתים הרכב מושבת וזה משבית לי סדר יום תקין.3
  2. מדובר בניסאן טארנו קצר שנת 1996, לא אני גר במקום שקט עם אחוזי פשיעה נמוכים זה מושב. לוותר על הרכב בגלל אנשים רעים זה יהפוך אותי ליותר גרוע מהם,להשבית רכב כזה מדהים חבל. לפי השירשורים שלי תבינו שלאהבה אין גיל וזה לא משנה לי בן כמה הרכב,נוח טוב לי ומשמש אותי זה מספיק ומספק אותי. במשטרה טוענים שזוהי כנופיה מקצועית בגלל שעבדו עם מכשור וכפפות(לא הבנתי מה מקצועי בלעקם משקוף של דלת)אבל ניח זוהי משטרת ישראל ומה שבגדר פריצה זה כנראה מקצועי.בכל מקרה כנראה שיש מחסור בחלקים בגלל שהרכב ישן והוא משהו בסגנון של מוזמן עם הבנתי נכון!! האמינו לי עם לא היתי עם משפחה הייתי יושן ברכב עם לום מברזל.בכל מקרה עכשיו אני תקוע והרכב לא יכול להניע אם מישהו שומע יודע רואה סט סוויץ או לחילופין רק את הסליל קורא מפתח תודה רבה ושנדע רק טוב.
  3. צהריים טובים לצערי הרכב, פעם שניה רכבי נפרץ ונהרס כליל אנא אנשים מי שמכיר מהיכן ניתן לקנות סליל קורא מפתח או לחילופין את כל סט הסוויץ היות והם שברו אותו לגמרי, עצוב שכל כמה חודשים צריך לשלם ים של כסף ולתקן את הנזק נו מה לעשות שרק נהיה בריאים.
  4. המאורר של המזגן נכנס לעבודה כאשר אתה מפעיל מדחס?
  5. ההמלצה הכי חשובה וקריטית זה קודם כול להפסיק לנסוע בו כאשר הוא מתחממם!!!!!!!!!!! כל פעם שאתה מחממם ועוד מנוע כמו של בלנו אתה גורם נזק כבד. עכשיו לא מובן איזה בדיקות בוצעו ומה לא? האם יש לך נזילות מים כלשהם? האם המאוורר נכנס לעבודה? האם כאשר אתה נוגע בזהירות ברדיאטור עם יד חשופה הוא קר או חם. צינור עליון ותחתון. חום קור. כל אלו בדיקות שצריך לבצע טרם הורדת ראש. עליך לזכור שכל נסיעה בטמפרטורה קיצונית תגרור נזק כבד שמשיפוץ ראש יעבור בקלות לשיפות מנוע!
  6. שאלה אם זאת היתה הבעיה אזי לא בכל הילוך היו בכיות? ולאוו דווקא בראשון ושני?
  7. ישר כוח יחסית לפרויקט שרץ משישי לשישי זה פרויקט שרץ מהר מאוד. המון בהצלחה, ואתה יודע מה אומרים על נחשים לפי הנוהג הפרסי, סגולה לפרסה טובה תהנה.
  8. מתי בוצע כיוון שסתומים? ניקוי קרבורטור? תפרט יותר קושי בהנעה עם סטרטר וקייק או רק סטרטר. תפרט כמה נסועה יש לו ככל שתפרט יותר כך נוכל לייעץ יותר.
  9. כמובן שלא רק ריתוכים,אוהב פרויקטים זה מעניין ומאתגר והכי חשוב כיף. האופנוע זה קטמ 520 02 חבר טוב טוב קנה אותו מאדם שנסע רק בחולות,אז כמו כל אגדה טובה , יש איש רשע שהרס מנוע ופה אני נכנסתי לתמונה. המנוע פורק לגורמים מדהים כמה המנוע הזה גיבור ואיך הוא הסכים לעבוד. דיזות של לחץ שמן היו סתומות בחול,שסתומי יניקה שיכלו לשמש כסכין גילוח וטימינג בלי צחוק שהתארך למעלה מ4 סנטימטר. בכל מקרה המוע פורק ונמדד הוזמנו חלקים מחול למעלה מ7000 שח בארץ הגיעו ל13000. ועכשיו בתהליכי סגירה כמו שצילמתי.טגב ניתן לראות את מצב גל הזיזים הישן לעומת החדש באמת מנוע גיבור ולא אתפלא עם עוד כמה שנים יהפוך לאיקון היסטורי . אז בהצלחה ותמוונות בהמשך
  10. ניסיתי להעלות תמונות של אבארול לקטמ 520, במידה ויש עניין אני אפרט על הפרויקט וישלי תמונות ערב צח.
  11. איפה צובעים רכב שלם ב3000 שח מת לדעת ? מחר אני נוסע על הבוקר!!!
  12. עזוב אותך חצי ממחיר הרכב תחשוב נטו כלכלי!!! האם יש לך כסף אקסטרה לאחר שהרכב יגמר לקנות אחר? אז ברור שאתה צודק אבל אם כאשר כבר יהיה מאוחר מדי , ולא יהיה לך תקציב אז נשארת בלי רכב השיקול של לא לתקן רכב כי הוא זול זה לא שיקול נכון.זה הכול יחסי. לאותו כיס של אותו אדם בראיה לרחוק. יש אופנועים לדוגמא שטיפול גדול עולה שליש אופנוע ולהם אין ברירה ומשלמים( tmax 500 טיפול גדול כולל צמיגים ברקסי מגיע ל5 שח בקלות והאופנוע שווה אזור ה15), לך על הצד הכלכלי ושקול טוב טוב . אחרי הכול זה רק ראש. בהצלחה.
  13. יאלהה חבר קח את הריזיקה. זה או לנסות לתקן או לזרוק את הרכב (אמרת שעלות מוסך לא באה בחשבון). הרבה מקרים במנועים מסוג זה גם הבלוג מתעוות ואז צריך גם שטח לבלוק.. כך קרה לי עם סוזוקי בלנו. התעקשתי לעשות ראש כאשר כל הקולגות צעקו עלי שזה לא מחזיק מיים ולהביא מנוע מפירוקייה. כמובן שלא הקשבתי עם פירוקיות כמו של הארץ, העדפתי לבצע שיפוץ ראש פעם ראשונה לא הצליח ורק אחרי פירוק בלוק ושטח שם זה הצליח. ים של זמן המון עבודה לא כלכלי למוסך ואני מבין למה.המון שעות והמון שילוחים לבעלי מקצוע כמה כבר אפשר לתמחר אש מנוע לבאלנו. אבל הצלתי רכב והוא נוסע בכיף זה מה שהכי חשוב.בהצלחה.
×
×
  • תוכן חדש...