Jump to content

origa

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של origa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה ללירן מפאר המנעולים! קיבלתי שירות אדיב, מקצועי ובמחיר מצוין
  2. שלום, יש לי פיאט פונטו שנת 96, החליפו לי את יחידת ההנעה שעשתה בעיות וקיבלתי רק מפתח מאסטר יחיד עם אימובילייזר שמתאים ליחידה החדשה. אני מעוניין לשכפל אותו, בבירור עלות נאמר לי שזה לפחות 220 ש"ח. האם המחיר הגיוני? מישהו מכיר מקום אמין וזול לשכפול מפתח כזה?
×
×
  • תוכן חדש...