Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. מורשה סובארו או מורשה כללי? 18 אלף לטיימינג זה משהו שאפילו מורשי סובארו לא לוקחים זה מגיע לאזור ה3-5 אלף אצלהם
  2. כן הייתי צריך 10 ברגים בלובינסקי 45 שקל לבורג אצלו יצא 30 לפני משלוח לובינסקי עשו 10 אחוז הנחה העדפתי לקחת מהם כבר אחריי שייבש אותי
  3. ענה לי אחרי שבוע עם הצעת מחיר שאפילו לא שוברת את לובינסקי
  4. תבדוק אם חיברת את כל הקונקטורים החשמליים
  5. ה165 סוסים שונה בראש הם שינו את החיבור של המשאבת לחץ גבוהה ויש שם גם הזנת שמן למשאבת לחץ גבוהה מה שלא היה ב156 חוץ מזה המנועים זהים בלוקים ניתן להחליף בינהם
  6. אם זה מה שקבעו בארץ וזה עובד למה להתווכח איתם יש אלפי סובארו שמטופלות עם השמן הזה אתה מוזמן לעבור לשמן יותר דק ונבדוק כמה חיסכון בדלק תקבל לא מאמין שיהיה הבדל של יותר מאחוז
  7. בחול משתמשים ב0-20 בארץ ב5-30 לפי ההמלצה של היצרן בארץ צריך בתקן SN
  8. יש לי חבילה שתקועה שם כבר כמעט 3 שבועות ושמעתי על הדבר הזה כבר לפני שבוע לא הגיוני שיש רק בוחן אחד ושיעשה מה שהוא רוצה אני רק חושב על העמלת אחסנה לפדקס ונהיה לי רע
  9. החלק הזה זז ואין סיכוי שתוכל לאטום אותו עם חומר כלשהו תבדוק שזה לא מגיע מהבנד שמחבר את הטורבו לממיר גם אם זה מבריח בצורה עדינה לא נראה לי שזה הגורם לבעיה שלך תנסה לבדוק את הצינורות גדישה ותוציא גם את החיישן MAF ותבדוק שאין בו לכלוך
  10. אין סיכוי שהם ישתמשו ב4 בקבוקים של גרגירים לניקוי אולי במקסימום 2 תנסה לקבל הצעה ממוסך אחר
  11. https://www.bluepower.se/en/product/audio-video/car-stereo/custom-players/volvo/volvo-s80v70xc70-anpassad-bilstereo-android-71.html זאת החברה היחידה ממה שאני יודע שמייצרת מערכות לוולוו ומשאירה את כל הדברים עובדים על מערכות לרכב המס נמוך זה רק מעמ ממה שאני זוכר בשביל מתאם תבדוק את זה: https://www.ebay.com/itm/303930812769?_trkparms=ispr%3D1&hash=item46c3b02961:g:yJcAAOSwnWxgWaYY&amdata=enc%3AAQAGAAACoPYe5NmHp%2B2JMhMi7yxGiTJkPrKr5t53CooMSQt2orsSzaVbXtmGxqmWnpn8RLN2qxJePmLAKJzmGXWYvVM0LbXZVi7ADTv7jh1oQJIXWDbvxGlGha1%2FLMFoBuKPJhdZJ4TOC3bXgxzxC0JNvhUy7zdOArg09JvrE0ITwfmT5p%2FcU0rQB5CUzaZQmB0c1%2Fii9n2W7M%2FRqKNwlbkUL92vn5yClR0WCxCpe%2B%2FYfvUQPctO%2FmafzvT8krD0itdKGMl0D1kwBQL9uL7bUYZW%2FXwHcuchX0DkzYjfDGIXQixMw2jPStzksMYTExHEMTe5h530ZzIFbST6aYAmFd4AivSluMvZTVHtIfwRYrPlAgIcmyLDgUS3qmPxUMRw3P7TbAMjec8k3T5FXjF%2BgkmFbaAxt4Hfa9HfzvqmqSa1ZRtHegBLBAWxWY9U2z4hJj1FBqwTBbDnu8ToT6FaKgOhl821mEoMnn%2BH6xtZPkq0NWzWtOzzUGzBnCHLA6GHxX43jBkTN8ApQ7KGpBZl3kHSPCqp7AYVsRhJKZjA4kgDDqDz1UjasCsDet2ZZqw%2FFwXps%2FkEgATd8N7f2JW36a%2BUgQ1oR6DDtjCLqX4p5rPQ8sBM4h3KM1m1MRpHGJkvmhtyiqxmNlgwcdtUKImKtvNuvClbCurS8NkQt1PWqtwOG6R13%2BpfoRa36CSJ3rZ68ahOyubry5e4l7PRXEtGUlkOOqZgECtuoFQ241sI05SwGW5Gqw%2BNahihctDFh8DXlHI3AHWLzIqAMyeCYNTEyK4sk%2BNQoj5muNc0SwMxLlFTZlDOSn7QKMEZLkUFPsucTjkK0aOYIVjp9M8h8M4ZGAE6tefiSyiE5i3Qssmow4nb2alsGtiUFaucYW2feYvgR1KgfUWQhA%3D%3D|clp%3A2334524|tkp%3ABFBMwK70wPRf
  12. P1340 אם אני זוכר זה דווקא זיוף בצילינדר מספר 4 אבל זה לא תמיד אומר שהבעיה בקויל או בפלאג יש סיכוי שהיה לחץ דלק נמוך וזה גרם לזיוף צריך לראות את הנתונים
  13. הסורק תקלות שלך לדעתי לא מוציא את הקוד הנכון
  14. כנראה פורק לחץ
  15. היית יכול לעשות את הטיפול במחיר זול יותר אם היית משתמש בחלקים חליפיים לחלקים מקוריים המחיר סביר פחות או יותר פעם הבא אם הברקסים יקרים אתה יכול לבקש מהמוסך המורשה הצעה גם לחליפי
  16. כל הצרפתיות הפוך מרכב יפני צילינדר 1 קרוב לגיר 4 קרוב לטיימינג
  17. בעבר כשעבדתי אצל מורשה יבואן אני זוכר שהורידו את המע"מ החברה באותו יום העלתה מחירים חזרה להכל המחיר של החלקי חילוף לא נראה לי יזוז
  18. הגיר שם זוועה אם זה 1600 זה רובוטי רק ה1500 הגיעו עם גיר יפני שזה גיר טוב
  19. מסכים אבל מבחינת עלות זה לא יהיה אותו דבר ללקוח לפחות
  20. רכב חשמלי זה לא רק סוללה יש עוד דברים שיכולים להתקלקל מה עם האינורטר והמטען שיש בתוך הרכב? המנוע סיכוי נמוך שיתקלקל אבל אם יצרנים ירצו לעשות כסף יש מצב שהמיסבים של המנוע ילכו מהר ואז גם זה יהפוך להיות עלות לא נמוכה
  21. לא יודע מה הקטע אני אישית נפלתי כבר איזה פעמיים על פילטרים מזוייפים אחד של הונדה גאז הכיתוב שלו פשוט לא היה נראה לי הגיוני השני זה פילטר סולר של סיטרואן גמפי' יש זיופים בארץ יכול להיות גם להכל צריך להיזהר
  22. בדקו שמן גיר? כמה קילומטר עשה הרכב?
  23. סוללה זה עוד בקטנה יש עליה אחריות יחסית גדולה לעומת שאר הרכב מה יקרה אם ילך ממיר מתח או מטען הדברים האלה לא זולים גם
  24. רוב המוסכים בירושלים פח תמשיך במרכזי בתלפיות אם אתה לא מרוצה תנסה את אדיב ברוממה
  25. הכל תלוי ברשימה אצלהם תיגש למכון רישוי ותראה מה יצא ברשימה
×
×
  • תוכן חדש...