Jump to content

D driver

  • הודעות

    108
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של D driver

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. ברשותי שברולט טרקס 2014 מנוע בנפח 1.8L דגם מנוע F18D4 אוטומט הרכב מידי פעם מגהק ומשהק הוצאתי פלאגים שלדעתי טעונים החלפה, בהוצאת הפלאגים נמצא שהתא של כל פלאג יבש ונקי. 1. האם אני צודק והגיע הזמן להחליפם? 2. האם הפלאגים מעידים על תופעות כלשהן במנוע? 3. בהרכבת פלאגים חדשים האם יש צורך למרוח משחה כלשהי על גומי הקוייל שעוטף את הפלאג בחלק בקרמי? - אם כן מה שמה והאם יש המלצה לאחת כזו?
  2. את החלופות אני מכיר אבל איך אני מאתר את המק"ט של המוצר תואם מקורי לפלאג פלטינום הזה 19323043 בחברות הללו NGK DENSO BOSCH ? וכן אשמח לעזרה מהחבר שלך
  3. אחרי חיפוש בחנות לחלקי חילוף, במוסך יבואן GM ובאוטוליין - לא מוכר להם המק"ט 19323043, מחזיקים רק את הנחושת 25493473. מאיפה משיגים אותו או איזה פלאג פלטינום OEM יעשה עבודה טובה?
  4. המק"ט הזה מפנה לפלגים פלטינום שהם משופרים ועמידים לכפול ק"מ מפלאגים נחושת הרגילים. יש לך את המק"ט המקורי של פלאגים נחושת?
  5. ברשותי שברולט טראקס 2014 מנוע 1800 דגם מנוע f18d4 ויש לי שתי שאלות: האם הפלאגים שבתמונה מתאימים לרכב? - אלה הותאמו לי על ידי חנות החלפים לפי מספר שלדה וכל כמה ק"מ יש להחליף אותם (בספר הרכב מצויין שיש להחליף פלאגים כל 60 אלף ק"מ) הסיבה שאני מעלה את השאלה היא שכשחיפשתי באתר של NGK - לא מצאתי באפשרויות שברולט טראקס עם מנוע 1.8. היו נתונים רק על מנוע 1.4 טורבו וכשחיפשתי ברכב עם מנוע זהה (שברולט קרוז 1.8) האתר הציג פלאגים אחרים. מאוד אשמח לעזרתכם שנה טובה
  6. היי חברים, אשמח לעזרתכם ברשותי רנו מגאן 2013 1.5 דיזל מנוע K9K תיבה רובוטית והגיע הזמן להחליף את מסנן הסולר. הומלץ לי על פי מספר ה-VIN של הרכב לרכוש פילטר מקורי מק"ט 164009384R במהלך ההחלפה, גיליתי שעם הפילטר הגיעו 3 אטמים בלבד (O-RING) כאשר ישנם 4 אטמים להחלפה ובנוסף המבנה הפנימי של הפילטר שונה בפילטר הישן יש מעבר חופשי מקצה אחד למשנהו ובפילטר החדש 164009384R יש פקק פלסטיק שחוסם מעבר חופשי (מצורפת תמונה) מחיפוש ברשת מצאתי פילטר מק"ט 16006435R שמגיע עם 4 אטמים ומתאים לנתוני הרכב. מבחינה ויזואלית חיצונית שני הפילטרים זהים. השאלה היא: איזה מהפילטרים מתאים לרכב שלי? יכול להיות ששניהם מתאימים? ומה עושים אם יש רק 3 אטמים? לא להחליף את האטם הרביעי?? אשמח מאוד לעזרתכם.
  7. כבר שלושה ימים עברו מאז שלחתי לו מייל ואין מענה ידוע למישהו מה הסיבה?
  8. היי חברים 😎 ברשותי שברולט טראקס 2014 1.8 אוטומט F18D4 אני צריך נוזל קירור ועל פי ספר הרכב צריך נוזל LLC אני בספק אם DEXCOOL של AC-DELCO יתאים כי לא מצויין שהוא LLC עזרתכם מה יתאים לרכב? ✌️
  9. רעיון מצויין. ניתקתי את הפלוס וננסה מחר/מחרתיים. תודה אנסה למצוא כזה סרטון. יש לך מושג איזה ביטוי יש לרשום ביוטיוב בשביל למצוא כזה סרטון?
  10. פיג'ו 308 2010 מנוע 1600 אוטומט לאחרונה ובמיוחד בעקבות הקורונה נתקלתי בקושי להניע את הרכב ונאלצתי להעזר בכבלים חשדתי במצבר והחלפתי אותו במצבר זהה ותקין מרכב אחר ועדיין התופעה קיימת. אחרי נסיעה ארוכה המצבר מתמלא וניתן להניע. למחרת כבר מרגישים שהמצבר בקושי מניע את הסטרטר והרכב נדלק או שלא מניע בכלל ויש תיקתוקים - מצבר חלש מבדיקת מולטימטר כשהרכב מונע הטעינה 14.07V והזרם 0.3A כשהרכב כבוי המצבר נותן 12.7V וזרם של 0.267A לפני שאני הולך לחשמלאי - ממה לדעתכם נובעת הבעיה? מצבר (לא נראה לי הגיוני) אלטרנטור? זליגה? ואיך לדעתכם ניתן לפתור את הבעיה רגע לפני החשמלאי? תודה חברים ויום מדהים 😎
  11. ברשותי שברולט טרקס 2014 מנוע 1800 אוטומט מנוע מדגם F18D4 (אותו מנוע כמו בשברולט קרוז 1800) בחיפוש אחר מצתים (פלאגים) מתאימים לרכב באתר NGK עלו בתוצאות 4 מוצרים (מצ"ב צילום מסך) עלו שמות כמו אירידיום, לייזר, רוטניום אירידיום IX אשמח להסבר מה ההבדל ביניהם ומה הכי מתאים או מומלץ לרכישה. ובהשוואה למצתים מקוריים של הרכב מה עדיף?
  12. אין לי מחשב OBD לבדוק, לגבי הפלאגים אני לא בטוח לגבי מתי הוחלפו, אני צריך לבדוק. יש דרך ויזואלית לבדוק אם הם זקוקים להחלפה?
  13. הרכב שברולט טראקס 1.8ל מודל 2014 אוטומט לאחרונה גיליתי שלעיתים המנוע מגמגם קלות בהאצה. עם הזמן זה הולך ונהיה מורגש יותר. זה בעיקר מורגש במהירויות נמוכות אבל זה קיים גם בכביש פתוח. אני מניח שאי אפשר לדעת דרך מקלדת בדיוק מה הבעיה אבל למישהו יש ניסיון עם התופעה ויכול לתת רעיונות? ואשמח להמלצה על בעל מקצוע / מוסך שמכיר את הרכב מעולה ויודע להתמודד עם כאלה בעיות. סופ"ש נעים לכולנו :).
  14. לצערי אני לא מגזים עם הזמנים . הבדיקה שתיארתי נעשתה כך בשני רכבים שונים במסלול הדיזלים, לא על הרכב שלי (אבל במקרה עם אותו מנוע כמו שלי - פלואנס דיזל) לחיצה ממושכת בשני המקרים, לא מכיר את הנסיבות - אם זה ניקוי פיח או שככה הם מנהלים את הבדיקה באופן גורף, אולי הבוחן לא מנוסה או אולי חסר ניסיון. אני מאזור רחובות - איפה באזורי יש מכון טסטים שעושה את הבדיקה הזו הכי פחות טראומתי? אשמח להמלצותיכם.
×
×
  • תוכן חדש...