Jump to content

Higashi

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של Higashi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. זה מה שחשבתי, נשמע היה לי מוזר בעיקר בהתחשב בעובדה שממה שידעתי טיימינג זה דבר שעושים אחת לכמה שנים. אחרי התנעה כן, נוסע בגדול רגיל אבל מדי פעם פשוט כבה. מה זה חיישן mfa ואיך מטפלים בזה? אני באמת לא מבין בתחום הזה אני באזור במרכז, תל אביב/חולון
  2. שלום חברים, אני צריך עזרה, בשבוע האחרון נכבה לי הרכב בזמן נסיעה,לקחתי אותו למוסך מורשה ונאמר לי בהתחלה שזה הטיימינג, ושזה יכול להגיע ל18k. אני חייב לציין שאין לי הבנה רבה בתחום לא המכונאות וגם לא ממש מחירי עבודה אבל אפילו לי זה היה נשמע לא הגיוני, וגם שמדובר ברכב שקניתי יד 2 לפני כשנה אז יש לי קצת חורים לגבי היסטורית הטיפולים שלו. לאחר אשקרה בדיקה הם מצאו שבוצע טיימינג לרכב והכל שם חדש והם אמרו שצריך לפתוח מנוע ושזה באמת יגיע למחירים האלה. עכשיו לשאלה, דבר ראשון האם המחירים האלה הגיוניים? אם הטיימינג באמת כמו שצריך מה יכולה להיות הבעיה וכמה העלויות של דבר כזה?
×
×
  • תוכן חדש...