Jump to content

binuyyam

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של binuyyam

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

0

מוניטין

  1. יש לי טויוטה רב4 2015 שבהילוך שישי ושביעי אינה מאפשרת לי להעלות את הטורים מעל 2500 סל"ד והרכב אפילו מאט בעליות. רק לאחר עצירה הוא מתחיל להעלות ל 5000 סל"ד ויותר עד הגעתו להילוך השישי. כנראה שכתוצאה מכך נדלקת מנורת מנוע עם הודעה שה TCR כבה ויש לבדוק את מערכת ה AWD. בדיקת מחשב הרכב מראה על תקלה ב"קונברטר של הטורק " (בגיר הרציף). איש לא מצליח לפענח את התעלומה עד הסוף בוודאות.
×
×
  • תוכן חדש...