Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. השבוע שיחררו לי טורבו לא היה איזה בקשה מיוחד מהחברת משלוחים חוץ מהעקיצות הרגילות
  2. לא נשמע לי הגיוני שב6 אלף מישהו יחליף רינגים יש לך הצעת מחיר מסודרת?
  3. תנסה לברר אם זה בעיה בראש מנוע שקשורה לואנוס אפשר לבטל אותו ולהמשיך להשתמש ברכב
  4. ומה הם אמרו שגמור במנוע?
  5. המנוע אוכל הרבה שמן? מעשן?
  6. בכל NFU מעל 2003 בערך אין מנוע צעדים ולפי מה שאני מבין למוסך קפצה תקלה על החיישן MAP לדעתי יש בריחת של ואקום ביניקה וצריך למצוא אותה
  7. לדעתי קודם כל אם יש משהו שמוסכים מורשי יבואן שונאים זה שהלקוח מתקשר לשירות לקוחות תתחיל בלהתקשר לשירות לקוחות אם אתה צודק הם כבר יתערבו מול המוסך
  8. RCZ זה לא 308 בRCZ ובסי 4 דור שני הולכים מידי פעם מאיידים ב308 הזאת זה מאוד נדיר שיקרה
  9. אם לא חסר גז יכול להיות השסתום ספיקה משתנה במדחס דפוק
  10. כשלובינסקי מחליפים רצועה הם מחליפים גם לשמן חדש שלהם אם הרכב לא טופל נכון יכול להיות שהשמן החדש יגרום לבעיה ואכילה מוגברת לדעתי לפחות
  11. אז המוסך לא יודע לאבחן את הגיר הזה ברגע שנורת שלג וספורט מהבהבת יש תקלה שמורה במחשב סע למוסך אחר
  12. סביר לכל מוסך יש מוסכי מדרכה שראיתי לוקחים יותר
  13. זה פילטר של הדיזל הוא גדול יותר במראה ראיתי כמה רכבי דיזל שכששמו להם את הפילטר הקטן יותר של הבנזין הלך טורבו או משהו בסגנון במקרה שלך זה הפוך אי אפשר לדעת אם זה יעשה נזק או לא בגלל שרק רנו יכולים לדעת מה ההבדל הפנימי בין הפילטרים זה נהיה איזה קטע נפוץ של חנויות חלפים שאם זה נכנס אז זה מתאים לאוטו
  14. צריך לזכור גם שבדיקת קומפרסיה עושים על מנוע חם וזה משהו שרוב המוסכים מתקשים להבין
  15. כל החיווט ב 107 הוא של טויוטה רוב הסיכויים שהחשמלאי שפירק את הרכב עשה קצר איפשהו אם תצטרך עזרה בדיאגרמות אתה מוזמן לפנות בפרטי
  16. אין משאבה המנוע מעלה סלד וזה נשמע כמו בקפיירים עדינים באגזוז בחצי דקה\דקה הראשונה עדיין ה165 מאוד אמין אין שום בעיות איתו
  17. זה תקין המנוע מחמם את הממיר הקטליטי
  18. תביא מפירוק אין הרבה בעלי מקצוע שיודעים לנגוע במנוע כמו שצריך אם אתה מחליף במוסך מורשה תבקש לראות היסטוריה של הרכב שממנו יורד המנוע
  19. נשמע תקין דווקא במערכות הידראוליות אין אופציות כיוון כנראה היה למטה בגלל שהיה אוויר במערכת עכשיו אין אז עלה למקום שאמור להיות
  20. מה שרשמת מאוד נחמד אבל יש רכבים מסויימים שאפשר להזמין מפתח ואז המוסך מורשה יקודד אותו לרכב ללא בעיה גם כשאיבדת את כל המפתחות ויש למשל את הטויוטה אייגו שטויוטה מבקשת ממך להחליף סט מפתחות + מחשב מנוע + קופסת אימובילייזר מה שמוזר זה שב 107/סי1 צריך להחליף רק מפתחות + קופסת אימובילייזר ואז הסיפור יוצר יותר זול לכיס אבל האוטו עדיין מושבת שבועיים על הזמנה מחול
  21. כשנדלקת נורה של לחץ שמן ב 1200 יש הבדל של 1 באר אם לפי המחשב אמור להיות 3.5 באר ויש 2.5 המנורה נדלקת לא אמור להיות נזק
  22. lior134

    צלחות ל208GTI

    לרפידות כן הוא מדבר על צלחות תיכנס לקישור שהוא שלח
  23. lior134

    צלחות ל208GTI

    כל הדיסקים החליפים מגיעים באותה מידה וצורה כמו המקורי כולם יגיעו מאוררים 200 לסט דיסקים נשמע מאוד זול יש מצב שזה סיני דיסקים מקוריים לרכב הזה ממה שאני זוכר עולים באזור ה900 שקל לא יודע מי היצרן הרפידות מיוצרות על ידי Galfer או Jurid שאת שניהם לא ראיתי בחליפי בארץ
  24. lior134

    צלחות ל208GTI

    לרכב כזה מומלץ רפידות איכותיות או מקוריות היי קיו לא יספקו את הסחורה בארץ אוהבים אותם בגלל שהם לא שורקים בפועל הם לא עוצרים מספיק חזק לדעתי. והברמבו חל שינוי אצלהם והרוב כבר לא מיוצר באיטליה הם כיום ברמה של סיני (מחיר מאוד זול לעומת פעם גם) אם אתה נוהג חזק הייתי ממליץ על מקורי או פרודו מהסדרות הגבוהות אם לא ממש מעניין אותך שים רפידות רגילות, רפידות של סי4 פיקאסו זהות לקאליפר שלך ויש מספיק אופציות זולות בשוק
  25. אין להם אינטרס להחליף באחריות זה הפסד כסף וזמן בשבילם לך למוסך המקורי שנתן לך את ההצעת מחיר ותגיד לו שעכשיו זה צריך להיות באחריות
×
×
  • תוכן חדש...