ראשית מתנצל אם טעיתי בפורום אני אמנם קורא ותיק אך זו ההודעה הראשונה שלי כמשתמש.
ועכשיו לנושא, הייתי תחת הרושם שטורבו נמצא במסלול שחרור מהיר מהמכס, אבל כתבה מ2015 שהגעתי אליה במקרה טוענת שמדובר בפריט שמצריך רשיון סחר. הסקרנות הובילה אותי לחקור את העניין ובפוסט משנת 2017 פה בפורום הסבירו למשתמש אחר שניתן ליבא את אותו הפריט בקלות שכן הוא נמצא במסלול לשחרור מהיר ולא הוזכרו אותן תקנות שמצריכות רשיון סחר.כל נסיון למצוא תשובה לשאלה(ובכל נסיון אני מתכוון לחיפוש בגוגל) הותיר אותי מבולבל יותר אז בהיעדר תשובה ברורה החלטתי לפנות לפורום ולקוות שלמישהו תשובה חד משמעית בנושא