Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. סקודה פאביה 1200 2011 מזייפת כל פעם בצילינדר אחר הוחלפו כבר אצל המוסך פעמיים חוטי הצתה פלגים וכוילים בפעם האחרונה הוא שם חלקים איכותיים וחוטי הצתה מקוריים והאוטו ממשיך לזייף יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה?
  2. הסיכוי שיהיה נזק מנוע הוא יחסית נמוך בגלל שבפיגו סיטרואן המנורת לחץ שמן נדלקת כשיש הבדל של יותר מחצי באר בלחץ אם המחשב רכב מצפה לראות 2 באר וראה 1.49 הנורה תידלק שנית לפי היצרן יש גם חובה בהחלפת הבורג של הצינור טורבו שמכיל בתוכו גם מסנן וגם ניקוי של משאבת הואקום והVVT
  3. התושבת מקורית או טורקית/סינית/תאילנדית?
  4. מניסיון על תיבה דומה בגולף דור 4 אם יש לך בעיה בגיר תתקן אותה הקולר הזה לא יעשה שום שינוי חוץ מזה הכמות פעמים שהצינור עף אצלי באוטו מהלחץ הזה שהגיר מייצר היה מדהים הגיר הזה כל חודשיים שלוש היה מקבל החלפה של שמן בגלל שהצינור היה עף ( הורכב על ידי מוסך והוחלף אחר כך לצינור לחץ שאמור להיות עמיד יותר גם זה לא עזר) כרגע הרכב עם הקולר המקורי נוסע מעולה
  5. אני לא ממליץ על פלאגים מאיביי אני הזמנתי מארצות הברית רביעייה של אירידיום (NGK) כל הפלאגים נשרפו תוך שבועיים
  6. הבעיה היא לא במוטות היא בגומיות שמחברות תמוט מייצב לתת שילדה
  7. החריקות שיש לך בבוקר נובעות בדרך כלל מהגומיות של המוט מייצב נכנס לשם מים ונהיות חריקות מעצבנות כאלה אפשר לפתוח את הברגים שלהם לרסס קצת זז קל או לשים קצת גריז וזה יעלם החריקות מההגה אם זה בתוך האוטו זה מגיע מהסליל כרית אוויר תתעלם מזה
  8. הממיר ברכבים האלה לא נסתם תעקוב לפי מה שמאור רשם לך אם יש לך ניצוץ ודלק מגיע זה אומר שיש בעיה מכנית במנוע וצריך למצוא אותה כשהרכב נתקע בשטח הוא גמגמם ונתקע או פשוט נתקע? אם אתה רוצה להתחבר למחשב הזה אתה יכול עם לפטופ ומתאם שעולה כמה דולרים VAG-COM 409
  9. המספרים נמוכים מאוד אבל קודם כל הבדיקה נעשתה עם לחיצה פול על הדוושה? לפי דעתי גם עם קומפרסיה נמוכה המנוע היה מניע ומגמגם התחברת עם מחשב לרכב?
  10. מאוררים חליפיים כאלה נמכרים באיזור ה 600 (גרמני חליפי) הגיע אלי מישהו שנסע במשך שנה עם פולו 2009 מתחממת והראש עדיין תקין גם אצלו הלך המאורר אז לפי דעתי רוב הסיכויים שהראש אצלך גם שרד
  11. 01M זה לא 09G אצלו רוב הסיכויים שאם החלפת שמן לא תעזור הוא יצטרך שיפוץ מוח אין מה לנגוע בקולר באף אחד מהגירים האלה בכל מקרה זה חרטא שמונפצת בארץ אם היצרן היה רוצה שבמקום 100 מעלות הגיר יהיה על 90 הוא היה מתכנן את זה ככה
  12. תילך למוסך המורשה ותקנה את הגומיות שיושבות על הצינורות אני ממליץ להחליף את כולם יש שניים על המדחס שניים על המעבה שניים על המייבש ושניים על הקיר אש חוץ מהגומיות תבדוק שבצינור שהולך מהמדחס למעבה אין חופש בלחיצות שלו
  13. סתם בשביל לדעת מה הבעיה בגיר בפועל? זה 4 או 6 הילוכים? מה התיקון שסוכם?
  14. הרנו והפיזו/סיטרואן הם המומלצות אם אתה רוצה דובלו עדיף שתיקח כסף זרוק לפח יהיה יותר טוב מאשר להשקיע על המנוע הזבל שלהם
  15. פוליש לא יעזור העדשה נשפרת מבפנים והקסנון מאיר חלש יותר לצערך זה או להביא זוג מפירוק או חדש בחברה אם אתה רוצה לחסוך אתה יכול לשים זוג פנסים רגילים של בי4
  16. ה1600 הרבה פחות מוצלח מה2000 חוץ מזה לדגם הזה כמעט ואין תקלות בכלל קח בחשבון שהסי5 הישנות היו יותר נוחות מהאחרונה
  17. גיר בתקלות שאתה מתאר לא קורה ברגע תרכיב שוב תציריות ותראה שהם נכנסות משהוא פה לא הגיוני אני ממליץ בשלב הזה להשיג עזרה יכול להיות שיש משהו קטן שאתה מפספס חבל על פירוק גיר אם לפני שנגעת בראש הוא עבד הוא אמור גם לעבוד אחרי הדבר היחיד שיכול להיות הבעיה זה הקלאץ תלוי איך הרכבת אותו יש מצבים שאם הקלאץ לא מיושר טוב ומכניסים עליו תגיר בכח הוא נהרס בשניה
  18. זה תקין אם הגיר עבד תקין לפני כל הפירוק יכול באמת להיות שאחת הציריות טיפה יצאה ממקומה וכל הכוח עובר לגלגל שלא מסתובב
  19. באוטו הזה המיכל מים יכול להיות נוזל הפלאנג מים בין המנוע למצבר המשאבת מים והטרמוסטט בכל מקרה תדאג למצוא מכונאי שמעוניין למצוא תנזילה ולא סתם להחליף חלקים כי בסוף זה יכול להיגמר במנוע
  20. לפי דעתי התוסף לא עשה כלום פשוט כשהגעת לזיהום בפעם הראשונה הממיר היה קר
  21. שיפוץ ממיר בארץ זה ריתוך ממיר חליפי שבדרך כלל לא מחזיק הרבה עדיף לך לקנות ממיר חדש או מפירוק מקומי שעשה קילומטר נמוך
  22. הרכבים היפניים לא תמיד יותר זולים ויש מקרים שגם החלפים שלהם יקרים יותר משמעותית שסתום VVT לדוגמא בפיזו עולה 400 שקל ובסובארו עולה 1200
  23. צריך להתחיל בניקוי מצערת
  24. תחזור לטסט ולפני זה תסע קצת חזק יותר מהרגיל תחמם את הממיר טוב טוב תעשה נסיעה של חצי שעה לפני ותראה אם זה עובד אם זה לא יעבוד זה יכול להיות ממיר וזה יכול להיות גם אטם שמכניס אוויר למערכת היניקה או חיישן חמצן דפוק בכל מקרה תצטרך בדיקה מעמיקה יותר אם תיכשל
×
×
  • תוכן חדש...