Jump to content

ofer_b

  • פרסום הודעות

    14
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

2 נייטרלי

אודות ofer_b

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. ג'ק עגלה יציב יותר בגלל שיש לו בסיס רחב יותר ולטעמי גם נוח יותר. מבחינת סוג לא צריך להשקיע, מה שיש בחנויות כמו הום סנטר מספק ביותר. הכי חשוב : לא עובדים על רכב שמורם רק עם ג'ק! תמיד לשים בוקים או תמיכה קשיחה אחרת. Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  2. האם ידוע מה העלויות הנוספות? מן הסתם מע"מ. האם יש עמלות שקר כלשהן למשלוח DHL שלהם?
  3. לא בן - אלא עופר לא בדקתי עם סקופ (כי אין לי) אבל מאמין שהיא פעילה כי לא ראיתי שום אזכור שצריך להדליק את RCA במדריך של הרדיו. כן ראיתי ש ה RCA מוציא 2V לפי הספר, אז אני מניח שצריך pre amp לגבי התנגדות וסף כניסה אני לא יודע - פה https://www.st.com/resource/en/datasheet/cd00244535.pdf יש את כל הנתונים של המעגל הנ"ל אם בא לך להסתכל בגדול זה רכב ישן עם רמקולים שעברו זמנם ורציתי לשפר אותו. התקנתי סט רמקולים + טוויטרים איכותיים קדמיים (עם קרוסאובר שבא איתם) שמחוברים ישירות לרדיו/מגבר והם נשמעים נהדר. לאחר זמן מה רציתי יותר באסים, מאחור התקנתי זוג רמקולים שמיועדים לתחום הנמוך יותר
  4. הי אני רוצה לבנות מגבר לרכב זול ופשוט שמבוסס על TDA7498 כמו בקישור הזה: https://bit.ly/2X5gdp2 זה מגבר class D 100W X 2. היתרון שהוא קטן מאוד, לא מתחמם כמו מגברי A/B, זול מאוד ונותן הגברה יפה. כרגע הוא עם מתח מצבר 12V אבל הזמנתי גם ממיר מתח ל 36V (זה המתח האידיאלי שלו) בשביל שיוכל לתת יותר הספק. בניסוי כלים שעשיתי הוא עובד - חיברתי לכניסה שלו את היצאית אוזניות מהטלפון שלי. כאשר אני מחבר לכניסה שלו את היציאה מהמערכת שלי - RCA - אני לא שומע כלום... המערכת שלי (גם ישנה... אבל עובדת) היא sony xplod MEX-BT4700U שיש לה יציאות יעודיות למגבר (ראו תמונה) מה אני מפספס? האם יצאות RCA
  5. המתקינים צודקים, על אותו סרן צריכים להיות צמיגים זהים, וכמובן עדיף צמיגים טובים עם שם (לא חייב יקרים) מאשר סינים זולים, בלי קשר לכלום. אם יש צמיגים שונים תהיה בלימה ואחיזה לא שווה מה שעלול להוביל לחוסר שליטה הבלימה / כביש רטוב וכו' Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  6. תודלק רק דלק, לא סולר. ניסינו בדחיפה כשזה קרה, דחיפה ארוכה מאוד כולל משיכה עם רכב אחר, לא הניע. אני אעשה עוד בדיקות כמו שהציעו פה על מנות לוודא שהטיימינג מכוון כמו שצריך Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  7. תשובות: קומפרסייה נבדקה עם מצערת פתוחה לגמרי, נתתי סטרטר עד להתיצבות הלחץ (3-5 שניות). לא התחברתי עם מחשב רכב כי אין לי כזה. יש לי מתאם OBD שמתחבר לטלפון אבל הוא לא נתן לי כלום או לא עובד, לפי גוגל יש כל מיני פרטוקולים לא סטנדרטים לכל יצרן רכב אז אין לי אפשרות כזו. לגבי ממיר סתום - ננסה לנתק את החיישן חמצן (אחרי שנמצא אותו) וננסה להניע. בדיקת לחץ הפוך גם כרגע לא ישימה, הרכב אצלי בחניון במוסך "בייתי" - אין לי קומפרסור ואת השעונים לבדיקה כזו. " בדיקת הטימיינג והבאת בוכנות לנקודות עליונות ווידוא שהשסתומים סגורים בכל פעימה שלישית בהן הבוכנות לפני פעימת עבודה. " - הב
  8. עדכון: הגיע שעון קומפרסייה והתוצאות הם: בדיקה ראשונה: 6 (87), 5.5 (79), 6.5 (94), 7 (101) בדיקה שנייה עם בערך כף שמן בכל בוכנה: 7 (101) ,7 (101) ,8 (116) , 8.5 (123) מספרים בסוגריים זה ב PSI, ללא סוגריים זה BAR הבדיקה על מנוע קר כמובן (לא מניע). האם הערכים נשמעים תקינים? זה משהו שיכול להשפיע על אי יכולת ההנעה של הרכב?
  9. נבדוק קומפרסייה, צריך להתארגן על שעון. ננסה גם לעבור על החייישנים השונים עד כמה שאני מבין Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  10. שבק תוך כדי נסיעה. ניסיתי להניע עם גז, עם דחיפה ולא עזר Sent from my ONEPLUS A6000 using Tapatalk
  11. הי הרכב הוא פולקסווגן פולו שנת 98, מנוע 1600 ידני. נקנה לפני כשנה על מנת להשתתף בגרוטראלי ולאחר יום וחצי הרכב פתאום שבק ולא רצה להניע (זה קרה תוך כדי נסיעה רגועה יחסית בשטח, עד כמה שאפשר להגיד על גרוטראלי רגוע) נגרר הבייתה והוקפאו רשיונות ועכשיו יש לי זמן להתעסק איתו. כבר אז בשטח נבדקו ניצוץ בפלאגים, נבדקה זרימת דלק למזרקים, נבדקו כל הפיוזים, ניסינו להניע ללא פילטר אוויר עם התזה של ספריי קרבורטורים ושום דבר לא עזר. השבוע עשיתי שוב את כל הבדיקות הללו, כמו כן בדקתי רצועת טיימינג שנראית לי מתוחה ומכוונת (פולי עליון ותחתון לפי סימנים). השמן ונוזל הקרור מלאים ונראים ומריחים טוב. מצ"ב סר
  12. הרכב פיג'ו 3008, נקנה יד שנייה לפני כמה חודשים, מעולם לא הוחלפו לו צמיגים (צמיגים מקוריים). אתמול בעקבות פנצ'ר שדרש החלפפת צמיג שמתי לב שהצמיגים שמותקנים על הרכב (225/50/17) לא תואמים למה שרשום ברישיון רכב (225/55/17). על הרכב (לוחית מתכת בדלת הנהג) רשום את המידה שכרגע מורכבת על הרכב. על פניו נראה שהטעות היא ברישיון רכב. לפי ההיגיון אני צריך ללכת למשרד הרישוי, לבזבז חצי יום ולשנות את המידה ברישיון. ככה זה עובד? או שיכולים לעשות לי בעיות ולהגיד לי אדוני, מה שרשום ברישיון זה מה שצריך ולך תחליף את כל הצמיגים..
  13. הי מחפש אתר עם מקטים לחלפים מקוריים לפולקסווגן ג'טה 1.6 בנזין (מודל 2010) גוגל לא עזר לי (מצאתי דגמים אחרים של ג'טה) יש למישהו? כמו כן גם אתר עם חלפים מקוריים ששולח לישראל תודה.
×
×
  • תוכן חדש...