Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. הבנד זה חלק מהבעיה אבל הוא לא יפתור אותה בגיר הזה יש בוכנה עם פין שלוחצת על הבנד היא אוכלת את הבית שלה ומקבלת חופש כשמשפצים גיר חורטים שם את המקום ומכניסים תותב מנחושת
  2. קיט טיימינג מקורי בחנויות חלפים עולה 700 שקל על מה אתה משלם עוד??
  3. לפי מדינת ישראל לרכב יש שנתיים אחריות ללא הגבלת קילומטר לובינסקי נותנים שנה שלישית או עד 100 אלף קילומטר זה אחריות יצרן זה לא אמור לעניין אותם כמה ידיים עבר
  4. במשולש הזה נקרעת רק בוקסה אחת אפשר להשיג חליפית איכותית של lemforder ב 80 שקל בערך לא חבל לזרוק משולש מקורי?
  5. תבדוק שלא שברו תשסתום VVT הוא יושב על המכסה שסתומים ליד הסעפת אם הכל תקין שיפרקו טיימינג
  6. עבדתי בתחום הרכב וראיתי כמה פעמים איך מתקינים מתחברים לחוט של ה CAN BUS שנמצא על המולטימדיה יש רכבים שזה שני רשתות (מולטימדיה לוח שעונים שליטה מההגה) ועוד רשת של מחשבי מנוע ESP גיר ויש כאלה שהכל ביחד המובילאי בדרך כלל מתחבר על הרשת העיקרית וזה מאוד תלוי במתקין ראיתי כאלה שגרמו לתקלות עוד לפני שהרכב נמסר ללקוח רק מהתקנה לקויה בכל המקרה הדוושת בלם יכולה להיות קשה לא רק מהבוסטר ברקס אלא גם מהיחידת ESP יש שם מעגל שלם של שסתומי אל חזור ופקודה לא נכונה יכולה לגרום לזה שלא יגיע לחץ לקאליפר
  7. קשור לנורת תקלה אני ממליץ לך לגשת למוסך שיותר מתמחה באבחון של רנו המחשב ברנו בניגוד להמון חברות נותן כל כך הרבה מידע שבדרך כלל אתה לא סתם צריך להחליף חלקים תנסה להוציא את הקודי תקלה מהמוסך
  8. מוזר מה שאתה מתאר כי אם הטיימינג היה שן שניים לא במקום אז אמור להיות זיוף בכל הצילנדרים ולא רק אחד מהם
  9. קח בחשבון שהסיניים בקושי שורדים נסיעה
  10. כדי להחליף את המרימים והקאמשפטים אתה צריך לפרק לא רק את הרצועת טיימינג אלא גם את השרשרת תזמון בין הקאמשפטים אם יש נזק לשסתומים יכול להיות שיצא יותר זול להביא מנוע מפירוק כולל הרכבה
  11. המפיץ הוא מורד אני מכיר מישהו שעובד באחד הסניפים של מורד אבל בסניף הראשי הם אומרים שאין להם במלאי והם גם לא מוכנים לעשות הזמנה (זה דורש מהם לזוז או להרים טלפון)
  12. בשנה הזאת זה רק ej20 עם 150 סוסים טיימינג כל 7 שנים או 105 אלף עם טיימינג צריך לעשות גם פלאגים
  13. מיסבי מנוע שמיוצרים בארץ והמפיץ שלה בארץ לא באמת מעוניין למכור מה שאין לו במלאי
  14. כן.....
  15. 1. אתה יכול ללכת לכל מוסך שאתה רוצה קיט טיימינג חליפי גייטס (כל המיסבים בו מיוצרים על ידי אותו חברות כמו המקורי) עולה בערך900-1000+עבודה עדיפות למישהו שמתעסק עם סובארו ולא חאפר 2.יש לך מרים חלונות באוטו? זה בדרך כלל מה שדופק אותן 3. יש מדפים של המצבים במזגן זה נדפק ויקר מאוד תיקון 4. סליל כרית אוויר
  16. חבל לך על הניסיון בדיקה מזרקים לא הולכים באוטו הזה אבל כויילם כן אם יש לך T10 או T8 תלוי בשנה תחליף ביניהם בעצמך ותראה אם התקלה עוברת
  17. מישהו יודע אם יש אופציה להגיע למפעל ולקנות מהם מיסבים ישירות? זה נראה לי פשוט גרוע שהחנות חלפים שמפיצה אותם לא מוכנה לעשות הזמנה מה שיצטרך ממני להזמין אותם מחו"ל מיסבים שמיוצרים בארץ
  18. אני לא יודע כמה המכונאי עבד על מנועים של רנו אבל ברנו הסדר הפוך אז 3 זה בעצם מספר 2 מהטיימינג
  19. ממליץ גם להאריך טיפה את החוט וסופית אתה יכול למצוא אצל כל חשמלאי רכב וגם בחלק מהחנויות חלפים
  20. dexos2 אני שם 5W40 באופל אצלי אפשר גם 5W30
  21. תפתח מכסה מנוע יש קליפסים של הגריל למעלה תוציא אותם ותסתכל על החוט רוב הסיכויים שהסופית נהרסה והחוט תלוי באוויר תשיג סופית ותלחים ועוד משהו זה קורה בדרך כלל רק לאנשים שצופרים שעה אולי תנסה לצפור פחות אם לא בא לך תכין כמה סופיות
  22. אין הרבה הבדלים בין הדגמים לפי דעתי חוץ משינוי צורה ב2009 הגיר והמנוע זה אותו גיר מנוע באמצע 2010 וב2011 הם החליפו למנוע עם שרשרת טיימינג אבל נשארו עם הגיר האוטומט אם אתה רוצה גיר רציף אתה צריך לחפש 2013 ומעלה (הצורה הבאה)
  23. ברנו אמור להיות פקק ואם תמשיך לנסוע עם הנזילות האלה כל פעם בוודאות עוד ילך מנוע אני ממליץ להחליף מוסך הוא לא נראה לי מספיק מקצועי ברנו או בכלל
  24. זה חיישן נוכחות לא משקל במקרה הטוב הכרית תיפתח גם אם אין צורך ולא יושב מישהו על המושב במקרה הרע היא לא תיפתח
  25. נתקלתי בזה כמה פעמים. זה באמת נגרם מרטיבות בדרך כלל, כמו מים שנשפכו על הכיסא. תשאיר את האוטו בשמש יום אחד זה בדרך כלל מסתדר. (המנורה גם מתאפסת אוטומטית כשאין תקלה)
×
×
  • תוכן חדש...