אם היה מים מהניקוז של הוישרים הייתה שומע את זה בסיבוב וגם היית רואה את זה כשפירקתם
הניקוז של המזגן יוצא מעל המגן חום של האגזוז והוא גם נסתם תגיד למוסכניק שלך להרים את האוטו להזיז את המגן חום של האגזוז ולפתוח את הסתימה
אם המכונאי שלך לא מבין ברנו תחפש אחד אחר
זה התהליך שצריך כדי להוציא את המכסה שסתומים הוא כולל פירוק טיימינג
בקשר לליצור אטם זה לא בדיוק קשה מנקים הכל מורחים שכבה לא מוגזמת של סיליקון מניחים וסוגרים
בסובארו האלה זה יכול להיות :
משאבת דלק
פלגים
פילטר אוויר
חיישן MAF
חיישן MAF שהתלכלך מפילטר אוויר חליפי
צינורות ואקום קרועים או דליפת אוויר
קח בחשבון שחם בחוץ והאוויר פחות דחוס זה מוריד כמה סוסים תסע בלילה ותראה אם יש סחיבה יותר טובה
החוטים האלה הולכים לחיישן קאמשפט
זה בהחלט יכול לגרום לבעיה בהנעה
בטרמוסטט במגאן עובר גם שמן גם נוזל קירור כשהאטם הולך בדרך כלל שמן חודר לנוזל קירור אם אצלך אין בוצה (טחינה) במיכל עיבוי כנראה שאין בו בעיה ואתה צריך לחפש את מקור הנזילה
אם החיישן קאמשפט עדיין תקין אני ממליץ להוציא את הקונקטור לפתוח את הבידוד ולראות שהחוטים שלמים אם יש צורך להחליף בהם חלק לא לשכוח להלחים
במגאן כשיש שמן במים זה בדרך כלל הטרמוסטט שהאטם שלו נכשל
ממש לא מחייב שילך ראש מנוע והראש מנוע שלהם מאוד עמיד יחסית להתחממות האטם לא נפרץ בקלות שיטפל בבעיה ואז יבדוק אם באמת נגרם נזק למנוע
בקשר לבעיית הנעה יכול להיות שאחד הקוילם נמס מהחום תוציא אותם ותבדוק
כשהרכב מונע הצינור העליון נהיה חם?
ביררתי לך עם חבר הוא אומר שהם שינו הרבה חלקים במנוע הבוכנות והרינגים שונים הראש מנוע שונה מערכת הזרקה שונה וגם הגיר שונה אומר שהוסיפו לו גם מצב מדורג כדי שירגישו כאילו הגיר מחליף הילוכים ואומר שהאוטו מרגיש שונה ויותר טוב מהקודם
אם זאת האחרונה המנוע עכשיו הזרקה ישירה צריך לברר אם סובארו שינו בו משהו
בכל מקרה אני מכיר כמה עם סובארו יחסית חדשות 2014 ומעלה זה שיש לו צריכת שמן מטורפת גורר דברים עם האוטו מהרגע שהאוטו יצא הוא ממלא ליטר כל 4 אלף
כל השאר ממלאים חצי ליטר\ ליטר ל 8-12 אלף
אם כל הדעה על רכבים צרפתיים ברכב הזה הראשים הולכים בדרך כלל כשהטיימינג נקרע מאוד קשה לפרוץ אטם
אני מכיר מישהו שחימם אחת עד למצב שהיא נכבתה בסוף גילו שקויל אחד נמס החילפו לו קויל וסידרו את הנזילה הרכב עדיין נוסע