Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אם היה מים מהניקוז של הוישרים הייתה שומע את זה בסיבוב וגם היית רואה את זה כשפירקתם הניקוז של המזגן יוצא מעל המגן חום של האגזוז והוא גם נסתם תגיד למוסכניק שלך להרים את האוטו להזיז את המגן חום של האגזוז ולפתוח את הסתימה אם המכונאי שלך לא מבין ברנו תחפש אחד אחר
  2. הכל נמצא בתוך הפנס תשיג שני פנסים רגילים חדשים או מפירוק ותרכיב
  3. הפנסים נהרסים בתוך העדשה אין אופציה לתקן אותם אתה יכול לשים שני פנסים של הדגם הרגיל זה אותו קונקטור רק להרכיב אותם
  4. לפי דעתי אתה צריך לשנות את ההגדרה במחשב בודי אם תצליח להשיג את הקוד אימובילייזר של הרכב אולי אני יוכל לעזור לך לקודד את המחשב מנוע המשומש שהבאת
  5. ברגע שהמנוע יעבוד קצת הכל יסתדר בכל מקרה לנסות פחית שניים של זז קל עדיף מאשר ישר להחליף מנוע
  6. תפרק את הפלאגים ותרסס ערמות של זז קל תן לו לשבת כמה שעות ואז תנסה לסובב
  7. זה התהליך שצריך כדי להוציא את המכסה שסתומים הוא כולל פירוק טיימינג בקשר לליצור אטם זה לא בדיוק קשה מנקים הכל מורחים שכבה לא מוגזמת של סיליקון מניחים וסוגרים
  8. אם אני לא טועה ברכב הזה צריך לפרק טיימינג בשביל לעשות את זה המכסה שסתומים יוצא קומפלט עם שני הקאמשפטים
  9. יכול להיות נזילת שמן ,גומיה לציריה שעף ממנה הגריז, שקית ניילון שנדבקה לאגזוז עדיף להרים ולבדוק את הרכב
  10. הפילטר דלק שלהם לא נסתם הרבה אבל אם הקילומטר גבוהה אני ממליץ להחליף את המשאבת דלק מומלץ להחליף באחת עם ספיקה גבוהה יותר
  11. בסובארו האלה זה יכול להיות : משאבת דלק פלגים פילטר אוויר חיישן MAF חיישן MAF שהתלכלך מפילטר אוויר חליפי צינורות ואקום קרועים או דליפת אוויר קח בחשבון שחם בחוץ והאוויר פחות דחוס זה מוריד כמה סוסים תסע בלילה ותראה אם יש סחיבה יותר טובה
  12. החוטים האלה הולכים לחיישן קאמשפט זה בהחלט יכול לגרום לבעיה בהנעה בטרמוסטט במגאן עובר גם שמן גם נוזל קירור כשהאטם הולך בדרך כלל שמן חודר לנוזל קירור אם אצלך אין בוצה (טחינה) במיכל עיבוי כנראה שאין בו בעיה ואתה צריך לחפש את מקור הנזילה אם החיישן קאמשפט עדיין תקין אני ממליץ להוציא את הקונקטור לפתוח את הבידוד ולראות שהחוטים שלמים אם יש צורך להחליף בהם חלק לא לשכוח להלחים
  13. במגאן כשיש שמן במים זה בדרך כלל הטרמוסטט שהאטם שלו נכשל ממש לא מחייב שילך ראש מנוע והראש מנוע שלהם מאוד עמיד יחסית להתחממות האטם לא נפרץ בקלות שיטפל בבעיה ואז יבדוק אם באמת נגרם נזק למנוע בקשר לבעיית הנעה יכול להיות שאחד הקוילם נמס מהחום תוציא אותם ותבדוק כשהרכב מונע הצינור העליון נהיה חם?
  14. אתה צריך פנסים או את הלוח מאחוריהם עם המנורות?
  15. להורדה: http://www.siz.co.il/down/a5wndnz3qfym.jpg.htm
  16. מכיר מישהו שהוציא מיקרה מהחברה אם משלבים לרוורס ישר בלי ראשון (או כל הילוך אחד ) יש חריקה
  17. אין לך שום בעיה יש את זה בעוד אופלים למחשב לוקח עוד שניה שניים עד שהוא מכבה.
  18. תוך כמה זמן הגז בורח? אני מכיר כמה בעלי מגאנים עוד לא ראיתי שלאחד מהם הלכה היחידה הפנימית
  19. בדקת אם יש רדיאטור כזה בחברה? אם יש להם אחד הם ירצו להיפטר ממנו תבקש מהם הנחה
  20. ביררתי לך עם חבר הוא אומר שהם שינו הרבה חלקים במנוע הבוכנות והרינגים שונים הראש מנוע שונה מערכת הזרקה שונה וגם הגיר שונה אומר שהוסיפו לו גם מצב מדורג כדי שירגישו כאילו הגיר מחליף הילוכים ואומר שהאוטו מרגיש שונה ויותר טוב מהקודם
  21. חבר עם פוקוס 2003 מנוע 2000 הביא בארץ את כל התושבות מקוריות מחנות חלפים במחירים יחסית סבירים תושבת גיר באיזור ה 200 המנוע הייתה קצת יקרה באיזור ה 600
  22. המוסך צודק בפועל רשום לטפל כל 15 לא כל 15 וחריגה יש מכוניות שרגישות לטיפולים לא בזמן במיוחד ברכב כזה שיש לו גם טורבו ויכול להיסתם לו הצינור
  23. אם זאת האחרונה המנוע עכשיו הזרקה ישירה צריך לברר אם סובארו שינו בו משהו בכל מקרה אני מכיר כמה עם סובארו יחסית חדשות 2014 ומעלה זה שיש לו צריכת שמן מטורפת גורר דברים עם האוטו מהרגע שהאוטו יצא הוא ממלא ליטר כל 4 אלף כל השאר ממלאים חצי ליטר\ ליטר ל 8-12 אלף
  24. אם כל הדעה על רכבים צרפתיים ברכב הזה הראשים הולכים בדרך כלל כשהטיימינג נקרע מאוד קשה לפרוץ אטם אני מכיר מישהו שחימם אחת עד למצב שהיא נכבתה בסוף גילו שקויל אחד נמס החילפו לו קויל וסידרו את הנזילה הרכב עדיין נוסע
×
×
  • תוכן חדש...