הם לא עברו הרבה אבל לשניהם יש היסטוריית טיפולים אז זה הפעם הראשונה שנוגעים במערכת קירור יש גם חיישן במיכל עיבוי כמו בפולקסווגן שמתריע לך עם נורה כאשר חסר מים
הנזילות האלה הם מאוד איטיות זה לא מתפוצץ בבום זה מתחיל בחוסר של 200 מל בשבועיים וגובר לאט
הטורבו באופל ישאר תקין אם יחליפו שמן בזמן אבל עדיין יש לצינור שלו יותר רגישות לבוצה מרכבים אחרים אם אתה לא יודע מה עבר על הרכב ממליץ לקצר קצת את זמני ההחלפה הראשונים