Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אם זה גאנט רגיל אתה יכול בזהירות לחתוך עם מסור דיסק את האום לשנים ואז להחליף גוזון ואום
  2. p0410 זה תקלה במערכת הזרקת אוויר המשנית בבוקר יש שני שסתומים על הסעפת ומפוח צריך לבדוק את שניהם
  3. נשמע כמו השרשרת בתוך הראש
  4. אני מנחש שזה המנוע 2000FSI בלי טורבו יש לרכב הזה נקישות מהמזרקים שזה תקין יש גם נקישות מהשרשרת טיימינג בתוך הראש ובבוקר בכולם המנוע נשמע כמו דיזל בכמה דקות הראשונות
  5. לך לרפד ותבקש ממנו ספוג מתאים בסיאט שהייתה לי הוספתי ספוג מתחת לצדדים ששקעו המושב היה מעולה אחרי זה
  6. במגאן 2 אין זר שיניים על הציריה יש חיישן מגנטי שמתחבר לנאבה וקורא את המיסב גלגל
  7. זה נשמע כאילו יש בעיה בגיר ולא בחיישן ה ABS חיישן ABS לא מכניס את הגיר למצב חירום
  8. תשפץ את המקורי
  9. לא יש מכשיר אחר בשם DSG READER שיודע לשכפל את המכטרוניק יש אותו אצל משפצי גירים
  10. למסנן אפשר להגיע רק כשמפרקים את הגיר לגורמים אם הרכב עבר רק 60 אני ממליץ להחליף המסנן בגיר הזה לא נסתם בדרך כלל
  11. כמה קילומטר הרכב עבר עם הוא עבר את ה 120 אני לא ממליץ להחליף
  12. כל מוסך יכול לעשות לך טיפול שוטף אני ממליץ על יואב שירותי רכב
  13. תאפס טיפול
  14. מה הבעיה בפיזו? אני עוד לא ראיתי מוסך שמתמחה בצרפתיות בירושלים ממליץ לך להגיע למרכז
  15. לפי דעתי דקסרון 3 הוא מינרלי או חצי סינטטי ועל הדקסרון 6 שקניתי לאופל רשום שהוא סינטטי מלא מה שכן אם תמזוג את שניהם הדקסרון 6 נראה מאוד דליל לא נראה לי שיש מה לעבור אליו בתיבה שעברה קילומטראז כזה
  16. במגאן 2 לאורך השנים יש שני סוגי טרמוסטטים אחד שאפשר להחליף לבד והשני שבא עם כל הבית תברר איזה מהם מותקן אצלך אם החלק החליפי של חברה איכותית לדוגמא colastat של vernet או gates לא נראה לי תהיה בעיה איתו החלק המקורי מיוצר על ידי חברה צרפתיה בשם merkiv automotiv אין להשיג חלקים שלה בארץ
  17. נסה את CMI
  18. תתחדש רכב פצצה הייתה לי אחת אין 10-40 סיננטי מלא חוץ מאחד שעולה 200 ומשהו+ שקל אם התקן מתאים תישאר עם מה ששמת באיזה צבע הרכב?
  19. יש אופציה אולי להעביר חיווט ליד המחבר המקורי של הדלת?
  20. אם זה מקורי זה סביר לא נראה לי שהיית רוצה שישימו לך צינור סיני כצינור בלם
  21. רנו שדרגו את הטבעות אטימה הרבה אחרי 2002 מהניסיון שלי החלפת שמן תחריף את הבעיה תחליף את הטבעות ותדאג שיחליפו גם שמן
  22. הTALOSA לא איכות גבוהה ממש הם מרגישים כמו ה ROADRUNNER הטורקי
×
×
  • תוכן חדש...