Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. kyb גז את הקדמיים על גז בחליפי של קאיבה לא הצלחתי להשיג יש רק מונרו
  2. חרטא זה רק אומר שהיעילות שלו ירדה אולי תרגיש את זה בסחיבה אם הוא סתום אבל אין שום סיבה שזה ישרוף לך סלילי הצתה
  3. אם תשנה את הקונפיגורציה הקיימת למה שאמור להיות היא תתכבה לבד.
  4. לא בדקתי אבל בדרך כלל עולים 160-200
  5. הסניק לא שונה מהמגאן 2 אני ממליץ על המנוע 2000 יש לו פחות תקלות מה1600 תחפש אחת שמורה עדיפות לפרטית עם ספר טיפולים
  6. יש טרמוסטט חליפי יפני שמתי אותו בהונדה סיוויק כמו שלך עובד כבר מעל שנתיים עולה בערך 80 שקל
  7. configuration error אומר בדרך כלל שצריך כיול למחשב. אם בדיוק החלפת את הקום 2000 יכול להיות שצריך לקודד את המחשב מחדש. (לא קרה לי דבר כזה בפיגו אלא במכוניות אחרות לאחר החלפת מחשב כריות אוויר)
  8. לא תקין לא אמור להיגמר תסע למוסך שיחפשו נזילה בדרך כלל באימפרזה זה הרדיאטור
  9. לא הגיוני שמוסך מורשה יקח כפול ממוסך רגיל שמשתמש בחלקים מקוריים תברר מה המחיר של חלפים מקוריים ותבין שהוא ישים חליפי הרי אם הוא קונה חלפים מקוריים זה מרנו אני עוד לא מצאתי סט טיימינג מקורי שלהם בחנויות חלפים בחוץ יש לך חברות חליפיות איכותיות כמו GATES ו DAYTCO אם אתה מעוניין להוזיל עלויות
  10. אם אין לך חריקות לפי דעתי תחליף רק גלגלת אם תשיג מקט של פיאט אני יברר לך את המחיר אצלהם
  11. בדרך כלל לא עדיף לפרק
  12. הבעיה זה בדרך כלל במתגים של החלונות בדלתות ולא במאסטר צריך לפרק אותם ולנקות את המגעים בפנים
  13. תותב במשולש או משהו משוחרר במתלה
  14. מוגזם ואין צורך בכל זה תנקה את המצערת תנתק מינוס לחצי דקה תפתח סוויץ תחכה עוד חצי דקה תניע וזהו
  15. לך למוסך הם יבינו בזה. הם לא צריכים לדעת שעשית הסבה. אם הקלאץ ירד מאותו רכב הם יצליחו להזמין אחד אחר דרך החנות חלפים.
  16. בדוק אופציה של מראה חליפית יכול לחסוך עלות גבוהה
  17. יש משולשים יותר איכותיים תוצרת ספרד עולים 350 לאחד אם אתה מתכנן להישאר עם האוטו תבקש ספרדי או משהו איכותי אחר ולא סיני או טורקי
  18. בדוק את השמן גיר
  19. קטע הזוי עם השמן גיר המקורי שמתאים עולה בסובארו 250 ל4 ליטר אבל זה שבא בליטר בחנויות עולה 80 אין לך מה להתווכח עזרתי לחבר לעשות טיפול לסובארו שלו ובדקתי את זה שמן דיפרנציאל צריך 2 ליטר לקדמי ו 2 ליטר לאחורי
  20. אני יברר איתו מחר אבל לא נראה לי שיש לו
  21. אם כל החלקים מקוריים המחיר סביר רק השמן עולה 250 שקל
  22. כמו בכותרת אני מחפש מוסך שיכול לעשות עדכון לרכב לפני החלפת שסתום הרכב הוא פיגו 206 שנת 2002 איזור ירושלים תודה לעוזרים
  23. סבירים עדיף TRW או LEMPFORDER
  24. תבדוק את הניקוזים המים כנראה מצטברים מתחת לשמשה ונכנסים משם
  25. זה תקין יש את זה בעוד רכבים עם זה מפריע אתה יכול לנסות לשים בידוד אקוסטי באזור
×
×
  • תוכן חדש...