Jump to content

Maximiliano

  • פרסום הודעות

    194
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Maximiliano

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. העניין עם הונטה היה רק כדי להסביר שהרכב נבדק ובדקו שגם הונטה נכנסת לפעולה בזמן (בלי קשר לתקלה שהייתה לי). הכוונה היא שהכל היה תקין, והכשל היה באוויר שהיה במערכת, במילים אחרות ואקום. האמת, אין לי מושג. אם הייתי מבין בזה אולי גם הייתי פותר את זה לבד בלי ללכת למורשה. אני בטוח שיש פה כמה חבר'ה שיוכלו להסביר. מדובר בסובארו אימפרזה 2006. מה שעשו בגדול (לפי מה שאני זוכר) יש פקק ברדיאטור של הרכב, פתחו אותו, משם אני חושב שיצא אוויר, ואני חושב שהוסיפו מים וחיכו עד שכל הבועות יצאו מהמים. שוב אני מזכיר, הרכב 100% אין נזילות, צינורות חדשים ורדיאטור וטרסמוטט צעירים. כמובן
  2. היי, זה קרה לפני איזה חצי שנה באיזה מוסך שאני עובד לידו ואני בקשר טוב מאוד עם הבעלים ומכרתי לו גם רכב... ביקשתי ממנו לנקות את הבית מצערת, הוא אמר שאין זמן (יום שישי) אבל אחד המוסכניקים האחרים הרביץ בו מוטיבציה ואמר יאללה נעשה נעשה, "אל תתעצל" אז אולי זה היה בחיפזון בלי באמת להקפיד על הכללים הפשוטים שאחד מהם הוא כנראה לבדוק שאין אוויר במערכת אחרי שחיברו צינורות שמובילים לרדיאטור. (כמובן שהרדיאטור והצינורות תקינים לחלוטין) הקטע המצחיק הוא, שהנסיעה הבאה שלי אחרי המוסך (חוץ מהנסיעה הביתה שהאוטו לא ממש הספיק להתחמם עד אז) הייתה נסיעה בין עירונית, ובגלל האוויר שנכנס לגריל, נסעתי 50 דקות
  3. אהלן. לפני כמה חודשים קרה לי משהו עם איזה מוסך לא משנה שמות. אחד הדברים שביקשתי שיעשו זה ניקוי בית מצערת. כנראה לא ניקזו את האוויר במערכת, לכן ניהיה ואקום והמנוע לא קיבל קירור. רק תשומת לב (שאין לכל האנשים היום) מנעה נזק בלתי הפיך. איך אתם הייתם מתנהלים עם המוסך לאחר מכן?
  4. למדתי נהיגה על פולקסווגן ג'טה שנת 2009 אני חושב, ידנית. עברתי טסט רביעי. היום יש לי כבר רישיון בלי הגבלת משקל ( C ) עברתי בC1 ובC טסטים ראשונים. בC1 אני לא זוכר על מה נהגתי אבל זאת הייתה משאית קלה רגילה. בC נהגתי על איטרנשיונל עם ידית הילוכים בגודל של עמוד תאורה ברחוב. האוטו הראשון שלי היה פורד פיאסטה 1997 ידנית, הרכב השני היה הונדה סיוויק 1993' ידנית, והיום נוהג על סובארו אימפרזה 2006 (מנוע 2000) ידנית.
  5. אוקיי, תודה רבה, כנראה שיש עוד זמן. אם כבר, יש לי עוד שאלה קטנה - הארמברקס ברכב שלי כבר מת, צריך למשוך אותו הכי למטה בשביל שיחזיק את הרכב ובשיפוע תלול הוא יכול גם להתדרדר. מתיחה לא עזרה, מה עלות של כל המנגנון, לאוטו כזה, בערך?
  6. בגדול, זכור לי מאיפה שהוא, שמחליפים כל 3 שנים או 90K - המוקדם מביניהם. בגלל זה גם חשבתי על זה. כשקניתי את הרכב הוא עמד על 200 אלף, כשהפעם האחרונה שהחליפו לו את הרצועה ומשאבת מים באיזור ה90K, זאת אומרת, הבחור שממנו רכשתי את הרכב לא ביצע את ההחלפה גם כ20K אחרי ה90K. אני החלפתי ב200, אז אני צריך לחכות עד שאגיע ל290? או לחכות עוד שנתיים, שלוש, בהנחה שאני לא אעבור את ה90 אלף.
  7. במילים אחרות, לעניין של השנים אין באמת משמעות? הרצועה לא "מתייבשת" עם הזמן וצריך ללכת אך ורק לפי ק"מ?
  8. חברים תודה רבה על התגובות. אני אלך ואחליף את מה שכתבתם. לגבי טיימינג, אני חושב שמדובר ב3 שנים או 90K.
  9. אהלן. סובארו אימפרזה 2006 2 ליטר, ידנית. לאחרונה שמתי לב שהידית הילוכים זזה הרבה כשהיא בהילוך, למשל בהילוך שלישי, כשאני לוקח פניה, היא ממש מתנדנדת עם הסיבוב של האוטו. זזה ימינה ושמאלה. יש מה לעשות עם זה? לגבי מתלים - קניתי את הרכב לפני כמעט 3 וחצי שנים וכבר הוא לא נוח, מרגישים הכל על הכביש. מה אני צריך להחליף למטה, בשביל להרגיש שוב קשיחות של האוטו? טיימינג - כשקניתי את הרכב, לפני 3 וחצי שנים, החלפתי את הרצועה, כשהקילומטארז' עמד על 200 אלף. היום הרכב כבר כמעט עם 260, אני קצת מתעכב עם ההחלפה לאור המצב הכלכלי הלא פשוט שעוברים עכשיו, מצד אחד יש לי איזו בעית סחיבה לפעמי
  10. חבר, כמו שאמרו לך פה, סיפור כזה יעלה לך לפחות 30 אלף שקל, וזאת הערכה גסה, יכול להגיע גם ל40 ויכול להיות 25, הכל תלוי בחלקים ובעבודה. מבחינה תיאורטית הכל אפשרי. רק שכל חלקי המנוע יכנסו כמו שצריך מבלי שיצטרכו לשבור את הרכב, כמובן שצריך להחליף הכל כולל הכל.... בוא נגיד ואתה מביא מנוע שמתאים \ מתאים את המנוע לטורבו (שזה סיפור מהתחת וקשה לי להאמין שיש כמות גדולה של אנשים בישראל שעושים את זה) אתה צריך להחליף כמעט את כל האוטו. לא שזה דבר רע, הלוואי עלי שהיה לי פרויקט כזה. הבעיה היא שאתה לא יכול לעבור טסט בלי קומבינות, לפרק הכל לפני טסט זה דבר לא הגיוני, וכל שוטר שישמע מאזדה 3 עם רעש שהוא קצת יותר מהס
  11. אהלן חברים, שאלה זריזה, יש לי רכב שבוחן תנועה הוריד מהכביש בגלל כמה סיבות, הלכתי למשרד הרישוי והקפאתי את הרישיון. אני מעוניין למכור את הרכב, השאלה שלי היא כזאת - אפשר לעשות העברת בעלות על רכב עם רישיונות מוקפאים? אם לא - כמה עולה "להפשיר" את הרישיון ואיך לעזעזאל אני מצליח למכור את האוטו? אם אני מוכר אותו לבן אדם שמעוניין לקחת את הרכב לחלקים, האם זה יהיה יותר פשוט? לא צריך העברת בעלות?
  12. אהלן חברי קארספורום. יש לי הונדה סיוויק 93' ישנה שעומדת מאחורי הבית שלי, בחניה, ממש בפינה. לא מפריעה לאף אחד. אין במקום הזה ממש מחסור של חניה. הרכב עומד ככה כבר שנה, שנה וחצי. באותו מקום. לפני כמה ימים העיריה החליטה שאני מכונת כסף ושמו לי על הרכב מכתב שאם אני לא אזיז את הרכב תוך 48 שעות אקבל קנס 730. הרכב לא מניע (מת המצבר) אבל אני יכול בדרך לא דרך להזיז אותו למקום אחר באותה החניה. איזה 10-20 מטר. אם אני עושה את זה, לעיריה יש קייס מולי? או שמבחינתם אם אין לרכב טסט לא משנה איפה הוא עומד הוא מטרד שאותו חייבים לסלק? אני לא רוצה למכור את הרכב ולהתעסק עם כל הבולשיט הזה. השאלה מה עדיף לי
  13. אולי היא ספוראדית, אולי לא. יש מצב שבכל הנסיעות זה ככה פשוט לפעמים פחות מורגש. זה לא קורה בהילוך מסוים אבל זה מורגש מאוד כאשר מגיעים להילוכים 3 ומעלה, שם הסל"ד בדר"כ עולה פחות מהר. בהילוך ראשון למשל זה כמעט ולא מורגש. כרגע התקלה עדיין קיימת והאוטו מאיץ לא טוב. הוא יכול לנסוע, אבל מאוד קשה לו להעלות מעל ל2000 סל"ד בעליות, או בשיפוע כלפי מעלה, גם אם אני אדביק את הדוושה לרצפה זה לא ישנה יותר מדי. התקלה כבר הופיעה איזה 20 - 25 אלף קילומטר אחורה, אז היו קצת בעיות עם ההאצה מעל ל2000 סל"ד אבל מה שיש עכשיו זה משהו אחר לגמרי. האוטו מתקשה לסחוב בעליות שהייתי עושה בקלות קודם
  14. אני גם חושב. זה כיוון חקירה דיי טוב בהתחשב בכך שאני לא יודע מתי הוחלף ממיר ברכב הזה אם בכלל. נכון, גם שחכתי להגיד. טיימינג עשיתי בדיוק לפני 3 שנים, האמת שהחלפתי עוד דברים כמו רדיאטור ותרמוסטט והרבה דברים אחרים במורשה סובארו, ודווקא את הטיימינג עשיתי באיזה מוסך מדרכה בנצרת שבו פעם הייתי מטפל באוטו.. מוסך בסדר אבל לא מעבר, מאז, כמו שאמרתי, עברו 3 שנים ו54 אלף ק"מ. בסובארו אני יודע שצריך להחליף כל 3 שנים או 90 אלף ק"מ, כאן החלטתי למשוך את זה עוד קצת בגלל התקופה הכלכלית שפוקדת את חלקינו..
  15. יש לי רכב סובארו אימפרזה מנוע 2000, ידנית. כבר תקופה מאוד ארוכה שהייתה לי בעיה שלפעמים ברגע שהרכב היה מגיע ל2000 טורים, ממש באותו רגע שהוא חוצה את הקו של ה2, כל המומנט יורד והאוטו פשוט לא מצליח להאיץ, הטורים בקושי עולים וגם המהירות לא עולה מן הסתם, עד שהוא מגיע לאיזור ה2.5 אלף טורים ומשם הוא מאיץ כמו שצריך. היו נסיעות שרק מ3 אלף טורים הוא היה מאיץ כמו שצריך. והיו נסיעות שהכל היה כמו שצריך. מרגישים גם שההאצה היא לא חלקה והאוטו עובר "כמה שלבים" של האצות עד שהוא מצליח להתייצב על סל"ד נורמלי ולעבוד. ביומיים האחרונים שמתי לב, שהסובארו אימפרזה מנוע 2000R שלי הפכה לאימפרזה מנוע 1500 RX. ה
×
×
  • תוכן חדש...