Jump to content

Maximiliano

  • פרסום הודעות

    185
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

3 נייטרלי

אודות Maximiliano

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. חבר, כמו שאמרו לך פה, סיפור כזה יעלה לך לפחות 30 אלף שקל, וזאת הערכה גסה, יכול להגיע גם ל40 ויכול להיות 25, הכל תלוי בחלקים ובעבודה. מבחינה תיאורטית הכל אפשרי. רק שכל חלקי המנוע יכנסו כמו שצריך מבלי שיצטרכו לשבור את הרכב, כמובן שצריך להחליף הכל כולל הכל.... בוא נגיד ואתה מביא מנוע שמתאים \ מתאים את המנוע לטורבו (שזה סיפור מהתחת וקשה לי להאמין שיש כמות גדולה של אנשים בישראל שעושים את זה) אתה צריך להחליף כמעט את כל האוטו. לא שזה דבר רע, הלוואי עלי שהיה לי פרויקט כזה. הבעיה היא שאתה לא יכול לעבור טסט בלי קומבינות, לפרק הכל לפני טסט זה דבר לא הגיוני, וכל שוטר שישמע מאזדה 3 עם רעש שהוא קצת יותר מהס
  2. אהלן חברים, שאלה זריזה, יש לי רכב שבוחן תנועה הוריד מהכביש בגלל כמה סיבות, הלכתי למשרד הרישוי והקפאתי את הרישיון. אני מעוניין למכור את הרכב, השאלה שלי היא כזאת - אפשר לעשות העברת בעלות על רכב עם רישיונות מוקפאים? אם לא - כמה עולה "להפשיר" את הרישיון ואיך לעזעזאל אני מצליח למכור את האוטו? אם אני מוכר אותו לבן אדם שמעוניין לקחת את הרכב לחלקים, האם זה יהיה יותר פשוט? לא צריך העברת בעלות?
  3. אהלן חברי קארספורום. יש לי הונדה סיוויק 93' ישנה שעומדת מאחורי הבית שלי, בחניה, ממש בפינה. לא מפריעה לאף אחד. אין במקום הזה ממש מחסור של חניה. הרכב עומד ככה כבר שנה, שנה וחצי. באותו מקום. לפני כמה ימים העיריה החליטה שאני מכונת כסף ושמו לי על הרכב מכתב שאם אני לא אזיז את הרכב תוך 48 שעות אקבל קנס 730. הרכב לא מניע (מת המצבר) אבל אני יכול בדרך לא דרך להזיז אותו למקום אחר באותה החניה. איזה 10-20 מטר. אם אני עושה את זה, לעיריה יש קייס מולי? או שמבחינתם אם אין לרכב טסט לא משנה איפה הוא עומד הוא מטרד שאותו חייבים לסלק? אני לא רוצה למכור את הרכב ולהתעסק עם כל הבולשיט הזה. השאלה מה עדיף לי
  4. אולי היא ספוראדית, אולי לא. יש מצב שבכל הנסיעות זה ככה פשוט לפעמים פחות מורגש. זה לא קורה בהילוך מסוים אבל זה מורגש מאוד כאשר מגיעים להילוכים 3 ומעלה, שם הסל"ד בדר"כ עולה פחות מהר. בהילוך ראשון למשל זה כמעט ולא מורגש. כרגע התקלה עדיין קיימת והאוטו מאיץ לא טוב. הוא יכול לנסוע, אבל מאוד קשה לו להעלות מעל ל2000 סל"ד בעליות, או בשיפוע כלפי מעלה, גם אם אני אדביק את הדוושה לרצפה זה לא ישנה יותר מדי. התקלה כבר הופיעה איזה 20 - 25 אלף קילומטר אחורה, אז היו קצת בעיות עם ההאצה מעל ל2000 סל"ד אבל מה שיש עכשיו זה משהו אחר לגמרי. האוטו מתקשה לסחוב בעליות שהייתי עושה בקלות קודם
  5. אני גם חושב. זה כיוון חקירה דיי טוב בהתחשב בכך שאני לא יודע מתי הוחלף ממיר ברכב הזה אם בכלל. נכון, גם שחכתי להגיד. טיימינג עשיתי בדיוק לפני 3 שנים, האמת שהחלפתי עוד דברים כמו רדיאטור ותרמוסטט והרבה דברים אחרים במורשה סובארו, ודווקא את הטיימינג עשיתי באיזה מוסך מדרכה בנצרת שבו פעם הייתי מטפל באוטו.. מוסך בסדר אבל לא מעבר, מאז, כמו שאמרתי, עברו 3 שנים ו54 אלף ק"מ. בסובארו אני יודע שצריך להחליף כל 3 שנים או 90 אלף ק"מ, כאן החלטתי למשוך את זה עוד קצת בגלל התקופה הכלכלית שפוקדת את חלקינו..
  6. יש לי רכב סובארו אימפרזה מנוע 2000, ידנית. כבר תקופה מאוד ארוכה שהייתה לי בעיה שלפעמים ברגע שהרכב היה מגיע ל2000 טורים, ממש באותו רגע שהוא חוצה את הקו של ה2, כל המומנט יורד והאוטו פשוט לא מצליח להאיץ, הטורים בקושי עולים וגם המהירות לא עולה מן הסתם, עד שהוא מגיע לאיזור ה2.5 אלף טורים ומשם הוא מאיץ כמו שצריך. היו נסיעות שרק מ3 אלף טורים הוא היה מאיץ כמו שצריך. והיו נסיעות שהכל היה כמו שצריך. מרגישים גם שההאצה היא לא חלקה והאוטו עובר "כמה שלבים" של האצות עד שהוא מצליח להתייצב על סל"ד נורמלי ולעבוד. ביומיים האחרונים שמתי לב, שהסובארו אימפרזה מנוע 2000R שלי הפכה לאימפרזה מנוע 1500 RX. ה
  7. כן, אבל אני שואל שאלה כזאת, יש 2 חיבורים בצינור נשם שמובילים לרדיאטור, אם הרכיבו אותם "הפוך" יכול להתקע אוויר בתוך הצינורות ויכול לגרום לתקלה הזאת? כמובן חשוב לציין שיש מים ירוקים ברדיאטור ובמיכל עיבוי במידה הנכונה, ונטה נכנסת לעבוד כל כמה דק' במשך 45 שניות ונכבת.
  8. אהלן חבר'ה, אז לפני כמה ימים פתחתי כאן שרשור לגבי השאלה אם המצבר או הסטרטר הלכו לי, הלכתי למוסך ואחרי בדיקת מתח הבנו שצריך להחליף מצבר. באותו בוקר ממש נדלקה לי נורת מנוע (אחרי 3 שנים שלא הייתה לי אף פעם) ובהתחברות למחשב היה כתוב שיש בעיה בחיישן בית מצערת. החברה במוסך החליטו לפרק לי את המצערת ולנקות אותה. באותו ערב לקחתי את הרכב לנסיעה של 100 ק"מ ופתאום אני רואה שהמד חום הרבה מעבר לאיפה שהוא אמור להיות. מעל האמצע. כמי שקנה את הרכב עם בעיות התחממות לפני 3 שנים בגלל תחזוקה לקויה של רדיאטור ותרמוסטט וצינורות, שאחרי שהחלפתי הרכב פשוט מושלם. הבנתי שיש בעיה. נסעתי למוסך אחר, כי חששתי שאולי יש וא
  9. אהלן חברים. כבר תקופה לא קטנה אני מרגיש שהסטרטר מתקשה להניע את הרכב. זה בא לידי ביטוי בזה שהוא בקושי מסתובב, וכשהוא חם (למשל דוממתי ואחרי 5 דקות אני רוצה להניע) הוא בקושי מסתובב. היום לצערי נתקעתי בעיר אחרת והרכב סירב להניע, כשמכניסים שומעים רעש של זמזום מאוד חזק (כאילו הסטרטר תקוע, רעש של תזתזתזתזתזתזתז) בסוף מישהו עזר לי לדחוף את האוטו והצלחתי להניע. עכשיו אחרי נסיעה שוב ניסיתי להניע ודווקא כן הניע, חלש, אבל הניע. המצבר בערך 3 שנים על הרכב. קרה לי פעם שהמערכת מולטימדיה הייתה דלוקה לילה שלם ויום אחד שהמנורות בתוך האוטו היו דלוקות כמה שעות כשהרכב לא מונע, אבל מעבר לזה לא היו ל
  10. לא לשכוח שלמרות הכל לפעמים שווה לקנות ידני לא רק מכל הסיבות שצוינו פה (פשוט יותר כיף לנהיגה, זה הכל, לפחות בשבילי) ונכון שבארץ הרוב אוטומט, אבל מצד שני יש שוק של אנשים שמחפשים אך ורק ידני ובגלל שנדיר למצוא רכבים כאלה אז לא יהיה קשה למכור. לי למשל יש אימפרזה 2006 מנוע 2 ליטר ידנית הנעה כפולה 160 סוס. לכאורה סתם משפחתית עם מנוע מוגדל... אבל כמה כאלה יש בארץ? (אני כמובן מתכוון לידניות) ראיתי פחות מ5! בטוח שיש קצת יותר, אבל זה זניח לעומת כל האוטומטיות..
  11. שמע, אני אגיד לך בגדול. אין לי מושג כמה עולה רישיון באזרחות, אני ב2016 הוצאתי מהצבא רישיון C ועד לפני משבר הקורונה לא יצא לי ממש לעבוד איתו. בקורונה בלית ברירה הלכתי לעבוד בחברה שמשווקת תוצרת חקלאית. הזוי. צריך להיות זמין כל יום בין השעות 8-9 בערב על מנת לקבל סידור עבודה (לדעת בדיוק מתי אתה יוצא) וזה יכול להיות 12 בלילה ויכול להיות גם 4 לפנות בוקר. קו חלוקה מטורף שבמזל אתה יכול לסיים אותו אולי ב12 שעות, וכל זה בשביל 7 וחצי נטו. ברחתי ביום השלישי ולמזלי המקום שבו עבדתי לפני הקורונה חזר לעבוד. כמובן שיש עוד מקומות אחרים ואני מאמין שיש גם דברים כמו נהג כבאית.. ודברים בסגנון.. אבל
  12. בוחן רכב תפס את אבי והוריד אותו בגלל שהאוטו מונמך (צריך להחליף קפיצים) צמיגים לא תואמים (מידה 205\55\15 כשבכלל צריך להיות 195\50\15), ונזילה קטנה מאיזו ההגה. הרוב שטויות, הצמיגים חדשים והוחלפו בטעות (סוג של טעות.. טעות של "מקסימום יתפסו) וקפיצים גם ככה אני מתכוון להחליף, ואת הנזילה אני מן הסתם אתקן. כן אני מכיר את זה שהאוטו לא יעבור טסט, כרגע אני פחות רוצה להעלות אותו לכביש כי הוא לא יסע, וב2023 אוכל להפשיר את הרישיון ולהעלות אותו כאספנות. אז עד אז לא מפריע לי שהרישיונות מוקפאים. אני יודע שיש כל מיני קומיבנות כאלה ואחרות, לכן אני מתלבט אם פשוט להחזיר אותו למצב רגיל "תצוגה" או
  13. אהלן חברי קארספורום. ב2013, קצת לפני הגיוס קניתי הונדה סיוויק 93' מחבר פורום כאן, והיא שימשה אותי עד השחרור + שנה. אחרי זה כבר קניתי לעצמי סובארו אימפרזה 2006 מנוע 2000 ידנית. גם ההונדה ידנית. נתתי אותה לאבי והוא החזיק בה עוד 3 שנים, עד שהוא קנה לעצמו משהו אחר. הרכב כרגע ירד מהכביש בגלל 3 סיבות, בוחן רכב הוריד אותו. הראשונה היא שהאוטו מונמך. יש עליו קפיצי KYB שיושבים שם מעל לעשור, צמיגים לא תואמים, ועוד איזו נזילה. הרשיונות מוקפאים כמובן. האוטו כרגע חונה בצמוד לבית עם כיסוי ולא נראה שהוא מפריע יותר מדי לעיריה או לאנשים אחרים. הרכב במצב טוב, מניע ונוסע, קצת מקרטע כי אבי פירק א
  14. אהלן חברי קארספורום שבוע טוב. יש לי כבר כמה שנים טובות סובארו אימפרזה שנת 2006 מנוע 2000 (דגם ה160 סוס), בשנה האחרונה שמתי לב לבעיה, שלא מופיעה כל הזמן, אלא נמשכת כמה ימים ואז יש כמה ימים שאין אותה. הרכב מאיץ בסדר גמור עד שהוא מגיע ל2000 סל"ד. באותו רגע שהוא מגיע אליו, מרגישים שכל המומנט הולך והאוטו פשוט לא מצליח לסחוב. לא משנה כמה גז אני נותן הוא בקושי מצליח להעלות ל2500 סל"ד (בעליה למשל, במישור זה פחות מורגש) ובאיזור הזה בערך, אולי 100 סל"ד יותר, "נפתח הפקק" והוא מתחיל להאיץ בצורה יותר נורמלית. על הרכב מותקן קלאץ' חדש, פלאגים חדשים. הרכב עצמו במצב מצוין וחוץ מחלקים שלא
  15. לא ממליץ. על פניו הנתונים נראים טובים - אבל בשילוב עם הנזילה הזאת מדובר בחתול בשק. כנראה רכב שהיה בליסינג וקרעו לו את האמאמא כדי להוציא את כל ה140 סוסים העייפים, וכנראה שיש בעיה גדולה יותר ממה שנדמה לך. בעל המגרש תמיד ירצה למכור לך ויבטיח הבטחות. הוא צריך להרוויח. אם הנזילה הזאת תעלה לו כמה אלפים בשביל באמת לסדר את הבעיה, ואתה אולי תקנה את הרכב? יעדיף כבר למכור אותו למישהו אחר בלי לידע אותו על זה או למכור לך מבלי באמת לתקן את הבעיה, ורק לעשות בכאילו. קצת ניקיון והביתה. לא ממליץ. אם תקנה את הרכב הזה אתה תכנס לפה עוד כמה חודשים עם אוטו תקול מא' עד ת' ותנסה לראות איפה טעית...
×
×
  • Create New...