Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. לפרק את הקליפס שתופס את הטמבון לכנף למשוך אותו טיפה החוצה ולהכניס את היד פנימה המצבר והמיכל וישרים בסובארו נמצאים באותו צד
  2. ב2008 הוא זול יותר ב 2010 זה בא שני מנועים ביחד והמיקום שלהם מאוד קשה לפירוק והרכב תברר כמה עולה מנוע בחברה ותחליף ב 2008 ברגע שאתה מפרק את התא כפפות הוא מולך ונורא קל להחליף אותו
  3. כנראה בעייה בקודנית המנורה בצבע אדום עם המפתח בלוח שעונים נשארת דולקת?
  4. אם אתה מתכנן להישאר עם הרכב אולי עדיף שיפוץ כללי
  5. אפשר לקנות לוח שעונים מפירוק ולהעביר את הקילומטראז
  6. עלות תיקון במכון גירים עולה בדרך כלל 1800 שקל להחלפת שני הסולונאידים כמה קילומטר עבר האוטו?
  7. קרה לי אותו דבר עם EMS על משלוח של 61 פאונד (יוצא 74.8 דולר באותו זמן) חויבתי 150 שקל עמלת שחרור בגלל שלטענתם זה מעל 75 דולר + 70 שקל מכס
  8. לא רק ציוד של המוסך המורשה יוכל להתחבר למחשב כריות האוויר ולראות מה התקלה
  9. אצלי גם הייתה התופעה במגאן 2007 אחרי שניסיתי את כל החומרים האפשריים 250 שקל לפחח וכיוון של הדלתות האחוריות והבעיה נעלמה
  10. אז תפנה לספי עם הוא מוכן לתת שנה אחריות על העבודה שלו ולא 3 חודש כנראה שהוא יודע מה הוא עושה
  11. אחרי חיפוש קצר אתה תצטרך ללכת למישהו שיש לו מחשב מתאים או מורשה אופל או מורשה UMI תבדוק כמה הם רוצים על בדיקת מחשב
  12. הצופר עובד?
  13. יש רכבים ישנים שלמרות שאפשר להתחבר למחשב מנוע וגיר אי אפשר להתחבר למחשב כריות אוויר (מאזדה 6 2004 לדוגמה) וצריך לקצר שני פינים כדי שהנורה בלוח שעונים תגיד לך מה התקלה תרשום את השנה של הרכב
  14. בדקתי את האופציה של FREE SSM אבל זה נראה שאתה יכול לכוון בעצמך את הנתונים משהו שלא כל כך מועיל במורשה זה נעשה אוטומטי עם המחשב שלהם בכל מקרה אם תשחק קצת בהגדרות אולי תצליח להעלים את המכה
  15. מכיר את התוכנה אבל אני לא בטוח שאפשר לעשות איתה לימוד צריך כבל vagcom 409.1 עלה 50 שקל באייביי פעם אחרונה שקניתי אני יברר פעם הבאה שאני יסרוק סובארו
  16. נסה מוסך אחר הם לא יודעים לעבוד כנראה אני בעצמי ראיתי איך עושים לימוד גיר לאוטו שלי
  17. רק למורשה יש את המחשב המקורי גם אני חיפשתי אופציה אחרת תדאג לעשות ניקוי מצערת טוב לפני ותאפס את המחשב בזה שתנתק את המינוס לחצי דקה
  18. אפשר לעשות לימוד גיר במוסכים מורשים
  19. lior134

    מכירת רכב עם תקלה

    תפרסם ביד 2 אולי יבוא מישהו ויקנה לא מכיר גופים שרוכשים רכב עם תקלה איזה רכב זה?
  20. בסובארו הם בדרך כלל נסתמים בחלק התחתון שלהם שמוציא חימום אצל הנוסע כשהם נסתמים לגמרי המנוע יכול להתחמם
  21. עם צד הנהג יותר חם מהנוסע הרדיאטור סתום
  22. הצד השמאלי יותר חם מהימני? זה הבקרת אקלים המפוצלת או הרגילה?
  23. כמה קילומטר האוטו עבר? בדרך כלל האוטו ימשיך לעבור בדיקות זיהום אוויר אבל בשביל שהמנורה לא תידלק תצטרך להחליף ממיר
  24. עם ACDELCO זה המקורי הייתי קונה אותם
×
×
  • תוכן חדש...