Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. הטמפרטורה לא הייתה עוברת את ה 80 כי כנראה הייתה בעיה בטרמוסטט היוניט שמדליק את המאוררים בפולו זה יוניט אחר הוא יושב על הרדיאטור עם המחוג לא זז מה90 האוטו לא מתחמם
  2. קודם תאפס ותראה מה חוזר נראה שמישהו ניסה לנחש מה הבעיה והתחיל לנתק חיישנים איזה מנוע זה?
  3. קנה מרון פבי הפכה לחברת מדבקה וכמעט שום דבר לא מיוצר בגרמניה יותר המוטות מייצב האחרונים שלהם שקניתי לא יותר טובים מהטורקי בלי השם שנמכר ב 80 שקל בחנויות
  4. אני לא בטוח שיש חוטי הצתה בפוקוס 2012 אלא 4 סלילי הצתה מה הסיבה שאתה רוצה להחליף?
  5. הטויו נאכלים מהר הויקינג צמיג טוב סה"כ
  6. p0302 זה זיוף בצילינדר מס 2 p1702 זה תקלת תקשורת בין המחשב מנוע למחשב הגה תפתור את התקלה של הזיוף ותראה עם מניע
  7. הדבר הכי טוב זה שהם סוף סוף נזכרו לשדרג את הפנים בצורה שכמעט מגיעה לאירופאיות ויפניות אחרות
  8. אני לומד בירושלים כל שיעור 100 טסט עולה 350
  9. צריך להתחבר עם מחשב ולבדוק מה התקלה במקום לנחש אם המוסך הרגיל שלך לא יודע לעשות את זה אולי כדאי להחליף אותו
  10. מקרר את האוויר של היניקה כי אוויר קר יותר הוא דחוס יותר
  11. בדרך כלל לא ייקחו אחריות אם ייקחו יגידו לך לפרק את כל הפלאנג וזה אומר שתצטרך למלות נוזל קירור שוב ולפרק ולהרכיב שוב תקנה של חברת FAE או FACET
  12. הסטרטר צריך שיפוץ
  13. תחפש חור במערכת יניקה תבדוק את הצינור שמוביל למצערת
  14. 1.הרעש של הדיזל זה רק בבוקר או תמיד? למנוע הזה יש רעש של דיזל בבוקר 2. נשמע תקין 3. צריך בדיקה במוסך 4. קורה בכל הדלתות או רק באחת מהן? 5.אם אתה לא יודע תחליף 6.בדיקה במוסך
  15. חדש בחברה עולה בערך 1200
  16. תנתק אותו ותניע תראה עם זה פותר את הבעיה אם כן תקנה חיישן איכותי
  17. החיישן שאתה מדבר עליו יכול לגרום לזה היה לי תופעה דומה באיביזה של חבר תשים את הישן ותשתמש בגומיה מהחדש
  18. תנסה בUMI הם התעסקו יותר עם הרכבים האלה יש לך את סיגמא מוטורס בתלפיות אני מניח שהיית אצל אלפא מוריס מורשה אופל בירושלים הוא אומנם טוב אבל לא לתקלות כאלה
  19. הממירים של MAGNAFLOW שמיוצרים בארצות הברית מחזיקים בערך 100 אלף התחליפי הספרדי של SCHULZ בערך 70 וזה תלוי באיזה רכב מרכיבים אותו המחירים בארץ זהים לחול ממיר של SCHULZ למזדה שלך עולה בערך 400 MAGNAFLOW בערך 500
  20. אייל נאסה הכי טוב תלך לאייל או מיקי
  21. פירקת את הסעפת?
  22. היית אצל מורשה אופל או שברולט?
  23. המנוע שצריך להחליף זה זה שנמצא בפנים זה לא קשה אבל הבורג למעלה שתופס אותו מאוד מציק
×
×
  • תוכן חדש...