הטמפרטורה לא הייתה עוברת את ה 80 כי כנראה הייתה בעיה בטרמוסטט
היוניט שמדליק את המאוררים בפולו זה יוניט אחר הוא יושב על הרדיאטור
עם המחוג לא זז מה90 האוטו לא מתחמם
קנה מרון
פבי הפכה לחברת מדבקה וכמעט שום דבר לא מיוצר בגרמניה יותר המוטות מייצב האחרונים שלהם שקניתי לא יותר טובים מהטורקי בלי השם שנמכר ב 80 שקל בחנויות
1.הרעש של הדיזל זה רק בבוקר או תמיד? למנוע הזה יש רעש של דיזל בבוקר
2. נשמע תקין
3. צריך בדיקה במוסך
4. קורה בכל הדלתות או רק באחת מהן?
5.אם אתה לא יודע תחליף
6.בדיקה במוסך
תנסה בUMI הם התעסקו יותר עם הרכבים האלה
יש לך את סיגמא מוטורס בתלפיות
אני מניח שהיית אצל אלפא מוריס מורשה אופל בירושלים הוא אומנם טוב אבל לא לתקלות כאלה
הממירים של MAGNAFLOW שמיוצרים בארצות הברית מחזיקים בערך 100 אלף
התחליפי הספרדי של SCHULZ בערך 70 וזה תלוי באיזה רכב מרכיבים אותו
המחירים בארץ זהים לחול ממיר של SCHULZ למזדה שלך עולה בערך 400 MAGNAFLOW בערך 500