פיתרון נוסף - לסגור את העניין עם הבן אדם ללא התערבות שלצד ג'. ככה אתה חוסך הרבה זמן ועמלות והבן אדם השני חוסך כסף שהיה משלם אם היה צריך לשלם דרך תביעה.
לא הבנתי מה האינטרס של המוסך לעזור לך עם התיק, אשמח אם תסביר לי.
פיאט פונטו 16v 2005.
כשאני מדליק את המנוע הוא מגמגם ל5 שניות ואז נכבה, נורת האזהרה של המנוע מהבהבת כשהוא דולק.
עשיתי בדיקה עם סורק תקלות ומופיעים לי שני קודי תקלות p1702 וp302.
תודה למי שיכול לעזור.
יש לי פיאט פונטו 2005 -
כשאני מדליק את המנוע הוא נשמע גוסס וכשאני עוזב את הגז הוא נכבה. מנורת מנוע מהבהבת בנסיעה, למישהו יש מושג מאיפה להתחיל בשביל לאבחן/לתקן את הבעיה.
נ.ב - אני מעוניין להבין את הבעיה לפני שאני פונה למוסך, תודה רבה לעוזרים.