Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. אל תשים את הפירלי P7 יש לי את אותה מידה והם נשחקו והם מלאים סדקים אחרי שנתיים וקצת יותר מ 30 אלף קילומטר אל תתקרב לצמיג הזה
  2. יש לך את אסף בבית היוצר 6 צמוד לקובי גירים מתמחה בכל קבוצת פולקסווגן
  3. יכול להיות שהקויל נשבר. ברכב הזה חייב פלאגים מקוריים.
  4. שלום כמו בכותרת אני מחשב סאב IDMAX 12 D4 רציתי לדעת כמה אמור לעלות בערך בארץ? ואיזה חנויות מוכרות?
  5. מתאר לעצמי שתמצא רק בחברה או אצל משפץ גירים שיש לו גיר כזה זרוק לא אמור להיות מסובך להחליף אותו זה תלוי איפה הוא נמצא
  6. תחליף טרמוסטט קודם בהונדה לא הולך ראש כל כך מהר הטרמוסטט כשהוא מתחמם הוא מתעוות לפעמים ואז הוא לא נפתח עד הסוף או בכלל
  7. תתחילי בניקוי מצערת אחרי אם זה לא יעזור צריך בדיקה ממוחשב לגיר אם המוסך שלך לא מכיר את הרכב תחליפי מוסך
  8. זאת שמתפוצצת נמצאת ליד הפנס יש בחברה פעם אחרונה שבדקתי
  9. lior134

    אלפא מיטו 2011

    רק כשתקנה תדע יש הרבה סטיגמות חלקם לא נכונים וחלקם כן אופן הטיפול ברכב ומוסך שמכיר הוא מאוד חשוב
  10. שים ראשון ואז רוורס ואז לא יהיה רעש של חריקה או שתעצור בראשון ולא ניוטרל ואז תעביר
  11. תתחיל בניקוי מצערת
  12. היה לי חוויה לא טובה אם המשופצים של גרינוולד מחר אני ינסה בגלאור
  13. אני מוכר כרביעייה
  14. קוד מנוע BLR פירקתי לפני שעה את המדחס בוודאות של דנסו מק"ט על המדחס 1K0-820-859C אפשר להחליף בין המדחסים האלה? איזה הכי טוב? אני לא מצליח להשיג אחד של דנסו כבר שבוע שלם
  15. יש לי רביעייה חדשה בניילון מקורית של סובארו בצבע גאן מטאל (מקורי מהחברה) 17 אינץ דבר מחיר טוב
  16. lior134

    C 4 סולר

    אני הייתי מעדיף את הלטיטוד בכל מקרה הסי4 בשנים האלה המנוע מאוד טוב אמין ממה שלי יצא לראות המסנן חלקיקים נסתם באזור ה 180 אלף אלטרנטור גם באותו אזור הקילומטראז לגבי הגיר זה כבר תלוי בנהג ואם הוא אוהב את אופן הפעולה של הגיר הזה...
  17. בגולף דור 5 שיש אצלי מותקן מדחס של דנסו שדולף מהחלק הקידמי שלו האם אפשר להחליף אותו במדחס של חברת סנדן שהגיעו גם על גולף באותם שנים?
  18. מוסך חיפושית בתלפיות הוא לא זול אבל מכיר את הרכבים האלה עוד אופציה זה אסף שנמצא צמוד לקובי גירים מתמחה בכל הפולקסווגנים למינהם
  19. נראה לי שהוא מחפש נזילת מים ולא בעיה במנוע עצמו... בסובארו האלה הרדיאטור אוהב לנזול יחד עם הצינור העליון וגם המכסה רדיאטור
  20. מוסך חיפושית מתמחה בפולקסווגן
  21. יש פקק להוצאת אוויר בדרך כלל על הטרמוסטט בפיגו
  22. בחלק גדול מהיפניות זה עולה ל 1500 בערך 2500 לא נראה לי תקין תבדוק שוב בבוקר לכמה מגיע
  23. זה מנוע 2.5 של ניסאן יש לו שרשרת בגיר הם נראה לי מבקשים להחליף שמן כל כמה זמן השמן עצמו מאוד יקר
×
×
  • תוכן חדש...