Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. זה נראה כמו הגומיה המקורית אתה בטוח שהחליפו אותם? אצלי במגאן שמתי שני גומיות חליפיות של סאסיק מחזיקות מעולה כבר שנתיים לא עולות הרבה באיביי
  2. אם זה יתקע במכס יכול להיות שיהיה בעייתי לשחרר את זה יש עוד מנועים שזה מורכב אצלהם? מקס אני זוכר ששיפצת את המשאבה הראשית לא ידעתי ששיפצת גם משאבת ואקום
  3. לפי דעתי הוא מדבר על משאבת ואקום שיושבת על המנוע ומייצרת ואקום בשביל הבוסטר אתה שיפצת את המשאבה המרכזית ממה שאני זוכר צריך לפרק את המשאבה לפתוח אותה ולראות מה קרה יכול להיות שחייב משאבה חדשה
  4. למכירה vcds 17.8 גירסא אחרונה חדש בניילון אזור מכירה ירושלים מחיר 250 שקל ליצירת קשר שלחו הודעה פרטית
  5. אני גם בתהליך של משהו דומה ומכל הדפים שקראתי הרוב ממליצים על דיינו או rolling road לצורך הכיוון יכול להיות שתצליח לכוון לרמה של הנעה ואז תתחיל להתקדם משם כדי שהמנוע יעבוד טוב ראיתי שיש חברות (תלוי בסוג הרכב) שמוכרות את המחשב שלהם מוכן למנוע מסוים עם מפה בסיסית
  6. אין צורך לשים סיליקון על הגומיה תבדוק אולי אפשר להשיג רדיאטור חדש לאוטו הזה
  7. תזמין אחד מג'אן בתל אביב לא יקר מגיע עם אטם אין צורך בסיליקון
  8. כשהבורג לא במקום המנעול לא מחובר טוב רעידות לא אמור להיות אבל דפיקות יכול להיות הגיוני כי זה היה פוגע במוט של ההגה וגורם לרעש
  9. אם הבורג היה הברגה הפוכה זה הבורג של המנעול הגה החשמלי
  10. למה מקורי? ה whaler זול ועושה את העבודה מעולה היה לי כזה בגולף 98 1600 במשך 4 שנים לא היה שום בעיה איתו.... עלה בערך 60 שקל
  11. whaler מעולה גייטס לרוב מיוצר בטייואן
  12. המקורי בשנים האלה זה בוש
  13. יש בארץ חליפי של MC ספרד לתושבת ההידראולית צד נוסע למעלה שני התושבות האחרות אפשר להביא מקורי של פורד מחנויות חלפים במחירים שאין מה לנגוע בחליפי
  14. אני הגעתי עם האופל לCMI בתל אביב שירות מעולה ופתרו את הבעיה שהייתה לי במהירות
  15. תמצא מישהו אם סורק מתאים מאיזה איזור אתה?
  16. אם הדונגל קרא את התקלה נכון זה מדבר על החיישן מהירות שיושב בזנב של הגיר מאוד נדיר שהוא הולך בדרך כלל שהוא הולך זה בגלל מצבר שנזל על כל הגיר
  17. אין אופציה זולה יותר בגלל שיש לך בעיה פנימית בגיר ובשביל לתקן אותה יש צורך להוריד את הגיר מהרכב
  18. לא תנסה לבקש הצעה מיואב שירותי רכב בתלפיות גם לו יש ניסיון עם המכוניות האלה
  19. אם יש מספר נראה לי שהם רושמים אותו אם אין חורטים עליו מספר
  20. עדיף פרטי הם נמכרות באותו מחיר ויש להם 5 שנות אחריות ולא 3
  21. יש לי 4 משומשים תקינים
  22. יש 4 קוילים
  23. אם האוטו טופל במים רגילים יש מצב שכשתפתח את המנוע אתה תגלה שהוא במצב גמור ושום שיפוץ לא יעזור אם רק הגומיות שסתומים דפוקות תחליף רק אותם
  24. הכי חדש יהיה מפיגו 208 אבל גם זה עדיין לא יעזור לך כי הוא לא מתאים למנוע שלך אתה יכול לשלוח לשיפוץ ממה שזכור לי עשית רק רינגים ושסתום לא נגעת במיסבים בנדים פיסטונים קלאצים
  25. במגאן כשנקרע הסליל זה לא תמיד מפסיק גם את הצופר אם התקלה במחבר מתחת למושב תשחק איתו ותראה עם המנורה נכבית סליל חדש עולה באזור ה 900 שקל
×
×
  • תוכן חדש...