Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. יהיה לך יותר קל לרוקן את כל השמן לכלי ולמלא מחדש הבורג של הקרטר לא מוציא כלום עד שהוא בחוץ
  2. אם תנתק את הפיוז כל מערכת כריות האוויר לא תפעל אם אתה מעוניין יש לי נגד מקורי של סובארו שנשאר מאיפרזה שהייתה לביטול הכרית אוויר
  3. יש דיפייזר מ 2004 עד 2012 כשעברו לפלואנס 1.6
  4. גולף דור 4 אותו גיר כמו אצלך
  5. היה לי את אותו דבר עם הקולר החיצוני לא משנה איזה סוג צינרות ניסיתי תמיד הם נזלו החזרתי את המקורי עם גומיות חדשות ונפתרה הבעיה הקולר גם לא הוריד משמעותית את הטמפרטורה
  6. זה נראה כמו מותח פשוט יש יצרנים שמספקים למותח לחץ שמן מהמנוע בנוסף לקפיץ
  7. תבדוק אולי הקולר סתום וגורם להתחממות של הגיר
  8. הפילטר גיר הוא פילטר פנימי בדרך כלל לא מחליפים אותו פעם היה חיצוני בנוסף את הפילטר דלק שיושב על המשאבה אפשר לקנות בנפרד
  9. תנסה להיכנס לעוד מוסך מורשה לפעמים בין מוסכים מורשים יש הבדלים גדולים בידע ואיכות
  10. שינקו את הצנרת שלו ה EGRים האלה כמעט ולא נדפקים בחלק החשמלי
  11. p0030 תחליף חיישן חמצן קדמי את שני התקלות האחרות תבדוק שהחיישן MAF מחובר טוב ואין איזה חוט קרוע שמה צריכה של 1-8 זה תקין לרכב הזה
  12. אולי אפשר לבטל דרך lexia
  13. אם הטורבו של גארט מה ששלחתי אמור להתאים אם הוא KKK אז הלחץ שרשמת תקין
  14. אצלי ב 1.9dci הוא מגיע ל 1.4 ב1900 סלד לא נראה לי שרבע באר זה תקין יכול להית צינור טורבו קרוע או וסת גדישה דפוק יש תקלות במחשב?
  15. אם זה לפי המקט השני שמתחיל ב E5T זה יתאים
  16. למה משומש כשיש חדש? כשחפישתי בפירוקיות לגאלנט כל מה שלקחו מהמכוניות האלה היה חיישן MAF ומצערת אצלי לא נתקע במכס והחלק ברשימת שיחרור מהיר במקרה שיתקע
  17. הזמנתי למיצובישי גלאנט חיישן MAF כזה מאיביי העלות הייתה באזור ה 400 לחיישן מקורי מסין עובד כבר כמעט שנתיים
  18. כל המשולשים טורקיים סיניים שיצא לי לראות לא מחזיקים יותר מ 40 אלף צמפיון יגזרו קופון גדול אבל החלק אצלהם הוא היחידי שבאמת יחזיק ויהיה כמו שהיצרן תכנן
  19. ואדי גוז זה מקום לטיפולים שוטפים וגם זה לא תמיד 90% מהעובדים שם לא יודעים לאתר תקלות תכנס למוסך נורמלי לבדיקה
  20. אם לא דלוקה נורה אז לא מוסך שמכיר את הרכב יצליח למצוא את הבעיה בקלות גם הגומיות של הסעפת יניקה מתייבשים במנוע הזה
  21. יש לי את ה md802 מתחבר לרוב המכוניות החוסר שלו הוא בכיול חיישנים למינהם
  22. סלילי הצתה ופלגים לא מתאימים יכול להיות גם הגלגלת של הדיפייזר
  23. הצמיגים היו בני 4 חודש בערך כשהורכבו אני ראיתי צמיגים סיניים שהחזיקו יותר
×
×
  • תוכן חדש...