תשמע יש לי בבית גולף דור 4 עם מנוע 1800 כמו שלך אני אומר לך שלא משנה מה תעשה לגיר הזה כשהוא במצב הזה זה תמיד ימשיך ויהיה גרוע חבל לזרוק כסף לפח תשפץ וזהו אני שמתי קולר חיצוני לזמן קצר וחוץ מבעיות זה לא עשה כלום
הקולר המקורי חזר למקום שלו ואחרי השיפוץ הכל מתפקד מעולה
אל תשכח שהאוטו שלך עשה 200 אלף לפני השיפוץ אחרי השיפוץ הוא יחזיק לפחות עוד 100-150
אני שיפצתי אצלו שני גירים 1 DP0 השני 01M ושלחתי אליו מישהו שעשה אצלו מוח גיר ל 6 הילוכים טיפטרוניק של 2005-10 (09G) בנתיים הכל מחזיק יפה DP0 עשה כבר 55 אלף הוחלף שמן פעם אחת הגולף עשתה בערך 10 אלף