Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. יכול להיות שאפשר ויכול להיות שלא תצטרך לנסות כדי לדעת בוודאות
  2. כשהגיר מגיע להילוך שני הוא נועל את הממיר מומנט ואז הסלד יורד אם הגיר מעביר יפה הילוכים ובבקרים לא נכנס למצב חירום אל תיגע בו אם לא מעביר יפה הוא צריך החלפת שסתומים וטבעות אטימה בערך 1800 שקל במכוני גירים כמה הרכב עשה?
  3. תרסס ספריי קרבורטור על נייר ותנקה
  4. תנסה אינפוזיה עם 44K
  5. החיישנים של איביי מחזיקים חודש החליפים הספרדים/איטלקיים בארץ מחזיקים 3 חודשים עד חצי שנה במקרה הטוב אם אתה מתכנן להישאר עם האוטו שים מקורי
  6. ניסיתי פעם לנקות שמן מנוע שנזל על תושבת או שאתה מנחש? שום מטלית לא תעזור והשמן שנזל אחרי הרבה זמן יכול לנפח את הגומי בתושבת
  7. לא אבל ספריי קרבורטור לדוגמא ייבש אותו קצת אני השתמשתי בזה על התושבת גיר אצלי לפני שנה והגומי והתושבת בכלל עדיין נראים טוב אל תשאיר את החומר הרבה זמן אחרי 5-6 דקות הוא כבר מנקה הכל
  8. תפרק אותה תשים מסיר שומנים (סנט מוריץ) ותשטוף
  9. הפילטר שמן שם זה של טויוטה???
  10. מיסיבים של SKF הם מעולים
  11. אם נדלקה נורה צריך להתחבר עם סורק מתאים צריף להיות קוד שמור בזיכרון
  12. טוב אין לי כח להתווכח אתה צודק חברה ענקית כמו פולקסווגן לא יכולה לתכנן קולר גיר מסכן
  13. הגיר החזיק קצת יותר מ 150 אלף קילומטר עם הקולר המקורי בלי החלפות שמנים סדירות הקולר הסיני לא בדיוק יעזור בזה הגיר הזה מגיע לאזור ה 95 מעלות ועם הקולר החיצוני בפקקים של ירושלים זה היה עובר את ה100
  14. תשמע יש לי בבית גולף דור 4 עם מנוע 1800 כמו שלך אני אומר לך שלא משנה מה תעשה לגיר הזה כשהוא במצב הזה זה תמיד ימשיך ויהיה גרוע חבל לזרוק כסף לפח תשפץ וזהו אני שמתי קולר חיצוני לזמן קצר וחוץ מבעיות זה לא עשה כלום הקולר המקורי חזר למקום שלו ואחרי השיפוץ הכל מתפקד מעולה אל תשכח שהאוטו שלך עשה 200 אלף לפני השיפוץ אחרי השיפוץ הוא יחזיק לפחות עוד 100-150 אני שיפצתי אצלו שני גירים 1 DP0 השני 01M ושלחתי אליו מישהו שעשה אצלו מוח גיר ל 6 הילוכים טיפטרוניק של 2005-10 (09G) בנתיים הכל מחזיק יפה DP0 עשה כבר 55 אלף הוחלף שמן פעם אחת הגולף עשתה בערך 10 אלף
  15. לך לקובי גירים עושה עבודה יפה עם הגירים האלה אין מה לנגוע בקולר תשאיר את המקורי תדאג להחליף שמן כל 30-50 אלף
  16. ב2006 זה חיישן מאפ
  17. הוא פירק את המצערת או ריסס לתוכה?
  18. אני שמתי קאיבה גז מאחורה ומונרו גז מקדימה האוטו מתנהג טוב ועדיין נוח (היה עוד מגאן בבית עם קצת קילומטראז אז אני יודע איך הם מרגישות) ממליץ על הדרך להחליף תושבות בולם ומיסב בולם
  19. אם זה גרמני זה כנראה של חברת continental לך על החליפי תחליף גם משאבת מים ותשים נוזל קירור מקורי
  20. אני משתמש בקסטרול אדג בתקן rn0720 ו c4
  21. יכול להיות שיש שניים לא בדקתי בכל מקרה כדי לעבור טסט זה תלוי בבוחן ובמכון יש כאלה שמכשילים על נורת מנוע ויש כאלה שלא
  22. kyb על גז הם המקוריים בארץ מוכרים קדימה רק kyb שמן
  23. נראה שגנבו את הזרוע צריך לקנות זרוע חדשה ומגב אני לא חושב שיש כזה חליפי צריך לבדוק בחנויות חלפים ואיביי תברר מחיר במורשה הונדה אולי לא יקר
×
×
  • תוכן חדש...