Jump to content

dorban3

  • פרסום הודעות

    170
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

4 נייטרלי

אודות dorban3

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  • תאריך לידה 26/06/1971

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. יונדאיי אמינות מאוד ויש ידניות. ליונדאי יש שרשראות טיימינג כך שזה גם יכול לחסוך קצת כאבי ראש. אין הרבה פיאסטות ידניות כרגע למכירה. (כנראה מעט מאוד מוכנים להפרד מהן).
  2. אם הרעשים/נקישות בסיבובים מורגשים ממש חזק בהגה זה נשמע יותר כמו מסרק הגה. לפעמים המחבר הזה ליד הפדלים יוצר נקישות קלות. יש עוד אחד דומה לו מעליו קרוב יותר להגה.
  3. ידני או אוטומט? איזור בארץ?
  4. אופל קורסה 5 דלתות נמכר במחירים סבירים. הרכב הוא 100 כ"ס. וידני -85כ"ס בדגם עם שלוש דלתות. רנו קליאו גם נכנס בתקציב הזה בשנתון 2012-2010. גם שברולט ספארק נכנס בתקציב ויש הרבה מהם ותוכל לבחור באחת הכי שמורה. שלושתם רכבים ידניים יחסית אמינים. כך בחשבון קריסות קלות בחלקים רגישים שכמעט לכל רכב יש.
  5. צריך להגיד את זה שוב: אי אפשר לסמוך על סוחרים / מגרשים שיטפלו ברכב. אם הם מציינים שהם מתחייבים על מנוע/גיר/שילדה צא מנקודת הנחה ששלושתם פגומים.
  6. גם מצבר גמור יכול להיות. אבל נשמע כמו שאתה אומר איזה קצר או מגע רופף. דרך אגב אתה יכול לספר על ההתרשמות/חוויה שלך עם האוטו. מאוד מסקרן. לפי מה שהבנתי זאת אחות הקטנה של מאזדה.
  7. ריסט כללי למחשב רכב פיאט. https://www.teamfiat.com/threads/ecu-ecm-reset-procedure.4516
  8. כנראה המצוף שבמשאבה הפסיק לשלוח אות למחשב רכב. משאבה חדשה יכולה להגיע ל1000ש"ח כולל עבודה. צריך לפתוח ולהוציא את המשאבה ולבדוק אם אפשר לתקן אותה. זאת המשאבה שלך: יכול להיות שהמצוף תקוע או שהפוטנציומטר שלו שרוף. משאבה מקורית MAGNETI MARELLI בקשר לשלט צריך לבדוק בקופסא של הפיוזים אם נשרף ריליי או פיוז בקופסא בתוך הרכב או בקופסת פיוזים בתא מנוע. תחפש תרשימים או תפנה לחשלאי רכב מומחה.
  9. dorban3

    שוק יד 2 בזמן הקורונה

    ככל הנראה לא תהיה תחבורה ציבורית או רק באופן מצומצם. שער הדולר עלה ל-3.67 לא בטוח שהיבואנים לא יעדכנו מחירי רכבים חדשים.
  10. אני מחפש רכב חסכוני לנסיעות קצרות בתוך העיר בתקציב 20-22K . מאוד מצא חן בעיניי העיצוב והאיבזור של ה-208. השאלה אם אני יוכל להחזיק רכב כזה למשך 5 שנים ויותר או שאני נכנס להרפתקאה. מתוך פורומים ראיתי הרבה שמתלוננים על רצועות מנוע מתפרקות. כולל רצועת אביזרים אחרי פחות מ-5 שנים. יש גם בריחת שמן קבועה לכייוון רצועת התיזמון שתמיד רטובה משמן ברכב הזה. האם זה נורמאלי?
  11. dorban3

    משפחתית עד 30-35K

    אמר פה משהו בעבר שלא קונים רכב עם יותר מ-50K ק"מ ואני מוסיף גם לא מעל 5-6 שנים. זה יקר, נכון אבל מקבלים רכב באמת כמעט חדש. אם אפשר יד ראשונה/שניה בלי תיווך של אף אדם באמצע או ליסינג או חברה רק פרטי. ויש רכבים כאלה צריך סבלנות. לא תמיד מזכירים את זה כי אנשים רוצים רכב בתקציב שהם חישבו לעצמם למרות שהאמת לא חושב שיש כזה רכב בלי פשרות.
  12. להניע פעם בשבוע ולסוע עם הרכב עד שמגיעים לחום מנוע מלא גם בשביל הטענה למצבר. עם + מנותק המצבר נפרק עם הזמן.
  13. תתקשר ל"ברו אגזוזים" תשאל אותו כמה הוא רוצה. בכללי אין הרבה אגזוזיסטים בחיפה.
  14. חיישן חמצן בסוף חייו יכול לגרום לזה (אורך חיים של 180K אבל הרכיבים לא נוטים לההרס בקלות). ראיתי בפורום של יונדאי בחו"ל שמישהו עם בעיה דומה לשלך טוען שפתר אותה עם הידוק של שרשרת הטיימינג שאצלו הייתה קצת רופפת ויתכן וגם קפצה שן. הוא החליף חיישן קראנק ואת כל המצערת ולא עזר לו. אוליי כדאי להציץ שם ולבדוק את המצב.
  15. לא חושב שזה קשור ל-start stop. זה לא נראה לי מקור הבעיה. יותר נשמע כמו 2 בעיות האחת זה טורים לא יציבים ב-idle/ Idle Speed Control (ISC) valve, Sensor. ניקויי מצערת יכול לעזור אוליי אבל כנראה שלא. בעיה בהמרה של מומנט הכח מהמנוע לגיר ומשם לגלגלים בקיצור ממיר מומנט שבגיר (קלאץ אוטומטי). יתכן שהרכב מתנדנד בתחילת נסיעה גם בגלל תושבת מנוע תחתונה שחוקה אבל לא זאת הסיבה זאת התוצעה של הבעיה. הייתי ממתין לעוד משהו שיוכל להאיר קצת יותר ממני. אוליי התיקון של היציבות בטורים נמוכים תפתור גם את הקירטועים בתחילת נסיעה.
×
×
  • Create New...