אני דיי בטוח שאפשר להכניס גיר מפיגו 206 אתה רק צריך למצוא את הגיר שאתה מעוניין בו מבחינת יחסי העברה
בעיקרון הילוך שקופץ החוצה זה בעיה בסינכרון
מיסבים אני יודע שאפשר להשיג חדשים באיביי אבל תצטרך לבדוק לגבי הסינכון
עוד משהו כשאני רציתי לשפץ גיר ידני לא מצאתי הרבה בעלי מקצוע שעושים את זה ובסוף שמתי גיר מפירוק מקומי