Jump to content

GOLF CL

  • פרסום הודעות

    34
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות GOLF CL

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מחיר מבוקש 350 שח לפני מיקוח, מצבו תקין לפי מה שנמסרת כמובן שאבדוק האם כדאי?
  2. מצאתי את המגבר המצורף למכירה כיד שניה המוכר לא יודע להגיד מה הדגם אולי מישהוא יכול לזהות ע"פ התמונה?
  3. איזה מגבר מומלץ לחבר לרמקולים האלה, גם מבחינת הספק RMS לערוץ וגם דגם (אם יש המלצה כזו)
  4. האם הסאב והמגבר מטה יתנו תוצאה טובה? https://www.alexsander.co.il/product/6042/jbl-cs-1214t https://www.alexsander.co.il/product/6209/rockford-r300x4
  5. שתי בעיות: 1. המורל לא נשמעים טוב כמו שהם אמורים להישמע, כנראה בגלל שאין להם הגברה 2. חסרים צלילים נמוכים
  6. אני מעדיף סאב על 6X9 חשבתי להוסיף בזוקה + מגבר 4 ערוצים הייתי רוצה לסיים בפחות מ 1000 שח תודה
  7. רציתי להתיעץ לגבי מגבר יש לי Head Unit של אלפיין UTE-92BT רמקולים של מורל טמפו אולטרא 602 מקדימה ו JBL פשוטים מאחורה אני רוצה להגביר את המורל בתקציב נמוך ורציתי לשאול את דעתך לגבי הצעה זו https://www.ebay.de/itm/JBL-AMP-gts-180x-Grand-Touring-60-Watt-x-2-in-4-Ohm-2-1-Kanal-Verstarker/203023683927?hash=item2f45279157:g:v28AAOSwMglfJd34
  8. שלום, יש לי HEAD UNIT של ALPINE דגם UTE-92BT an וקומפוננט של JBL 6500C אני לא מרוצה מהסואנד, הוא נשמע מתכתי וחסר עומק יש לי גולף ובצעתי דיפון לדלתות האם הבעיה היא ברמקולים? האם החלפת הקומפוננט תשפר את עומק הסואנד באופן משמעותי או שבלי מגבר לא ארגיש בהבדל באופן משמעותי?
  9. שלום, האם למישהוא יש ניסיון בעבודה עם OBDeleven בגולף דור 3 מעונין לבצע BASIC SETTING באמצעות גירסת ה PRO ולא מצליח להגיע לתפריט המתאים לביצוע הכיול תודה
  10. תודה על ההסבר המפורט האם עליי לקנות את שני המוצרים הבאים? https://obdeleven.com/en/home/10-obdeleven-device-0725423005103.html https://obdeleven.com/en/home/11-activation-0725423005165.html
  11. שלום, אני מעונין בסורק תקלות לגולף דור 3 שנת 1998 שיודע לבצע BASIC SETTING יש למשהוא המלצה על מכשיר מתאים?
  12. אין לי בעיה קבועה בגיר אבל הגיר מתחמם יותר מדיי בימי קיץ חמים בנסיעה איטית/עמידה בפקקים ישנה המלצה חמה (גם בפורום זה) להחליף את קולר גיר המקורי בגיר זה לקולר חיצוני משתי סיבות: 1. סכנת פריצת הקולר שבה נוזל קירור יכנסו למערכת השמן של הגיר (נזק בלתי הפיך לגיר) 2. הקולר המקורי לא מספק את הקירור הדרוש ולעיתים טמפרטורת השמן עולה מעל המומלץ וגורמת נזק מתמשך לגיר.
  13. שלום, יש לי שאלה לגבי התקנה של קולר גיר היידן 405 בגולף דור 3 (תיבה 01M) קראתי בכמה מקומות שאת יציאת השמן מהגיר (השמן החם) יש לחבר לפיה התחתונה של הקולר ואת העליונה לשמן החוזר (השמן הקר) למרות שההגיון אומר הפוך, כניסה חמה למעלה קרה למטה, מה נכון? תודה
  14. שלום, שאלה לגבי גולף 1998 דור 3 מנוע 1800 ADZ בסורק התקלות הופיע לי תקלת חישן חמצן, החלפתי את החישן בחישן של בוש, איפסתי את התקלה ובדקתי שהיא אכן אופסה לאחר ההחלפה המנוע עובד הרבה יותר "עגול" בהשוואה למצב לפני ההחלפה (החישן הקודם "עשה" 230K ק"מ) לאחר מס' ימים חיברתי שוב את הסורק ואותה תקלה הופיעה למישהוא יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה אם לא החישן עצמו? תודה
×
×
  • Create New...