Jump to content

bigdevil0

  • הודעות

    107
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

צפיות אחרונות בפרופיל

2,602 צפו בפרופיל
  1. שלום לכולם, מדובר בהונדה סיוויק 2016 1.8 5 דלתות שעבר 50K קילומטר. שמתי לב שלאחר נסיעה עם מזגן דלוק יש רעש של בריחת אוויר/גז מאיזור המדחס(מצורף סרטון). המזגן עובד ומקרר אם כי לוקח לו 2-3 דקות להתחיל לקרר כל פעם(וגם לא המזגן הכי מקפיא שהרגשתי אבל אולי ככה זה בהונדה). האם זה תקין או שיש לי מה לדאוג? אני חושב שאם באמת הייתה דליפה אני מאמין שהגז היה נגמר ממזמן, אבל אולי אני טועה.
  2. שלום לכולם, בשעה טובה השחלתי כבלי CAT6 בקיר בבית, כעת קניתי סופיות של CAT5 שמתחברים לשקע בקיר(RJ45), חיברתי לפי קוד הצבעים וזה לא עובד. אמרו לי בחנות שזה אמור לעבוד, אם יכול להיות שקוד הצבעים הוא שונה עבור CAT6? או שזה באמת אמור לעבוד? מצד ארון תקשורת לחצתי עם סיומת RJ45 רגילה לפי קוד הצבעים של CAT6, ומשם הוא אמור להתחבר לסוויץ. יכול להיות שהשילוב שהזה של לחיצה בצד בתצורת CAT6 ולחיצה בקיר לפי CAT5 משבשבת? ואם כן איך אפשר לחבר? תודה,
  3. שלום, הזמנתי מסנן אוויר מקורי מאייבי ושמתי לב שהוא הגיע שמנוני, האם זה תקין? ככה הוא מגיע? מכיר שבאופנועי שטח מרטיבים את הפילטר אוויר עם שמן אבל לא ברכבים😐 מדובר בהונדה סיוויק האצ'בק 2016
  4. אהלן, אשמח לשמוע המלצות למולטימדיה(אנדרואיד) שיתאים לרכב(חושב שזה 10 אינץ), המקורית מאד איטית ומגושמת אך עובדת היטב. תודה,
  5. שלום לכולם, בתקופה האחרונה התחלתי להסתכל על רכבי דאציה(לא שלם עם האמירה הזו), ושמתי לב כי כל הרכבים הם בעלי דירוג 0 ברמת הבטיחות. תהיתי לעצמי למה? אולי בגלל שהם מתקמצנים ולא שולחים את הרכבים לNCAP? או שבאמת הרכב לא בטיחותי ויקרוס לתוך עצמו במקרה של תאונה חלילה? לינק לדוגמא - https://www.dacia.co.il/CountriesData/Israel/images/brochures/specs/dacia-sandero-specs-brochure.pdf תודה,
  6. יש לי קידמי אם מעניין אותך, תבדוק מקטים. תקין ועובד(נבדק) - 250 שח.
  7. מדובר בXBOX ONE שביום בהיר אחר החליט לא להידלק, ספקי כוח הוחלפו(ונבדקו גם כלה שאר האפשרויות:כפתור, HDD, חום, וכו...), כעת הכיוון הוא לוח אם, פירקתי אותו ומדדתי התנגדיות על הלוח של כמה נגדים, ומצאתי אחד שונה מכל השאר במעגל ממירי המתח(המעגל עם ה4 סלילים) מדדתי את ה4 הנגדים, לשלושה מהם יש התנגדות של 4.4 אום ולראשון יש התנגדות של 110 אום(C9E6), בנוסף ישנם עוד 4 נגדים מתוך שורה של 9: C8E9,C8E7,C8E6,C8E4 שהתנגדות שלהם נעה בין 102 אום ל109 אום, כל שאר הנגדים הם עם התנגדות של 3.6אום, חושב להחליף גם אותם(מאיפה משיגים?) מישהו יכול לעזור לי בבקשה מאיפה אני יכול לרכוש רכיב כזה? אשמח לטיפים בהלחמות SMT, אני מתכוון לקחת את הלוח הזה כפרוייקט למידה. תודה
  8. אני אסביר את החשש מהניסיון שלי עם UPS,נגיד ואתה מגדיר לו שהטווח המתחים התקינים הם 165V-240V, נוצר מצב שאם מתח הכניסה עובר את ה240V הUPS יעבור למצב סוללה, במצב סוללה הUPS לא נטען ובעצם פורק את הבטריה לעומס(במתח מוגדר מראש של נגיד 230V), בהספק של 500W הוא יעבוד 12-13 דקות במקרה הכי טוב(לפי נתוני יצרן תלוי בUPS, ניקח לדוגמא EATON/APC 1600W) בפועל הוא מחזיק פחות תמיד. עכשיו נגיד שהמתח בבית עובר את ה240V לכמה שעות, הUPS לא נתן לי כלום מלבד עוד 10-15 דקות עבודה עם המחשב...
  9. רק מעדכן, בערב המחשב נדלק בבית ההורים, כשמדדתי המתח היה 228V, כנראה יש קפיצות מתח בבניין, הרב מודד שאני משתמש בו הוא:https://www.innova.com/product/detail/3320/Auto-Ranging-DMM, לפי הרשמים עד כה הוא די מדויק ועובד לא רע בכלל. לא יודע להגיד אם הרב מודד הוא true rms. למען הסר ספק, בדקתי את הכפתור והוא תקין(סוגר ופותח מעגל כמו שצריך), ולכל מקרה קיצרתי את הנקודה בלוח אם גם וזה לא עזר. UPS טוב לא יעזור במקרה כזה, מכיוןן שהמתח קופץ לכמה שעות הUPS יעבור למצב סוללה ויפרוק את עצמו. כנראה יש בעיה כללית בבניין, בתקופה האחרונה היו הרבה הפסקות חשמל ותעסוקה של חברת החשמל...
  10. שלום לכולם, יש לי מחשב נייח בבית הורי שפתאום הפסיק להידלק, מידי פעם נדלק מידי פעם לא, ישר חשדתי בספק כח והחלפתי אותו, בהתחלה לא עזר ואז נדלק(חשוד אבל זרמתי), לאחר כמה ימים שוב הבעיה חזרה, ניתקתי הכל והשארתי את הלוח אם מחובר ועדיין לא נדלק(הוצאתי זיכרונות וניתקתי מאווררים מהלוח),יום אחרי נדלק. אותו סיפור כמה ימים אחרי, פירקתי מעבד ניקיתי החזרתי, נדלק אצלי בדירה, לקחתי את המחשב לבית הוריי ושוב לא נדלק(ניסיתי להחליף כבלים ושקעים בבית ולא עזר), לבסוף לקחתי רב מודד ומדדתי מתח בקיר וראיתי מתח של 245V, על הספק רשום מתח עבודה AC 220V-240V, החלפתי לספק אחר ועדיין לא נדלק, חזרתי אליי וכן נדלק, מדדתי מתח והיה 235V(המתח הנמדד היה בין פאזה לאדמה(GROUND),ובין Nל לG המתח הוא 10V, ובבית הוריי הוא 0). קצת מבולבל ולא מבין מה קורה פה, מה אומרים? יכול להיות שב245V הספק כח לא יידלק? תודה
  11. בפעם הראשונה היה מקורי, פעם שנייה החלפתי שמן באותם סטנדרטים אבל מותג אחר. ננסה לחפש מקום שיעשה את העבודה טוב. פשוא אני די מיואש מכל הרדיפה אחר הבעיה הזו, והיא עלתה לי לא מעט כסף(החלפת חיישני חמצן למינהם)
  12. שמן גיר + פילטר הוחלף 3 פעמים בשנתיים האחרונות, פילטר דלק לא נגעתי. בית מצערת עבר ניקוי יסודי פעמיים + "לימוד". כל הצנרת יניקת אווירה נבדקה ונוקתה והכל שלם לא קרוע ונקי. סעפת יניקה לא פורקה אף פעם ואני מאמין בעומקי ליבי שהיא מטונפת מאוד מלאת שמן(כמו שהבית מצערת הייתה בניקוי הראשון), מזרקים גם לא נגעתי מקווה שתקינים(אין גמגומים או קירטועים מעבר למה שציינתי). עוד כל מיני צינורות וואקום בתא המנוע הוחלפו לחדשות בגלל שהיו יבשות וסדוקות. מה שגורם לי תמיד לחשוד בגיר, זה הדפיקות שלו והעברות המעצבנות שמידי פעם קורות ומידי פעם לא.
  13. אציין ואתקן שיותר אני כיוונתי אותו לגיר, וטענתי כי אני חושב שזה גיר והוא חושב שלא ולכן אמר לי את הנ״ל.
×
×
  • תוכן חדש...