Jump to content

lior134

  • הודעות

    1,567
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי lior134

  1. ראיתי כאלה שהלכו גם ב120 אבל זה לא משנה שהחליפי לא מחזיק יותר מ 20
  2. מי אמר שהמקורי לא מחזיק יותר משנתיים? החלפת תותב לתותב מקורי עדיף מהחלפת כל המשולש לטורקי היה לי בדיוק את אותו סרט בהונדה אחרי החלפת תותבים למקוריים יש שקט כבר 3 שנים ו 80 אלף קילומטר
  3. אם אתה שם משולש חליפי טורקי או סיני כמה זמן אתה מצפה שהוא יחזיק? תברר אם יש אופציה לקנות את הגומיה המקורית בנפרד ותחליף רק אותה
  4. תרים את האוטו מאחורה ובדוק אם הגלגל מסתובב בחופשיות כשהאמברקס משוחרר
  5. מקורי עולה בערך 200 תברר שזה לא צינור סיני או טורקי באיכות נמוכה אם הוא יתפוצץ הנזק יהיה הרבה יותר גבוהה
  6. איזה רכב זה?
  7. תנסה לעשות פלאשינג למנוע ותחליף לשמן איכותי עם פילטר מקורי בסיום הגלגלת הזאת די יקרה עולה בערך 500 שקל חדשה מקורית כדי להחליף אותה צריך סט נועלים מיוחד בשביל הטיימינג
  8. השכרה יותר גרוע מליסינג אין מה לחפש בחברות האלה
  9. יש לי אסטרה בבית לרכב יש שרשרת טיימינג לזה שמעליי אם מטפלים באוטו ושומרים על הטורבו אין סיבה שילך
  10. ראיתי מוסכים ששיפצו משאבה והחליפו הרבה צינורות עד שגילו שזה מהגומיה המשאבה הזאת לא נדפקת חבל בכלל לשלוח אותה לשיפוץ
  11. אין שום צורך לשפץ המשאבה לא הולכת תבקשי מהם להחליף גומיה גומיה מקורית עולה 20 שקל בחברה
  12. אם המתג במקום ומחובר כמו שצריך הנורית תתכבה לבד
  13. מחשב ESP בדרך כלל נמצא במשאבת ESP קוד התקלה מצביע על בעיית תקשורת בדרך כלל שאני רואה כאלה זה נגרם בגלל דלקן או קודן והתקנות מקומיות בכללי אם המוסך המורשה אומר שמשאבה אחרת תפתור את התקלה לך על זה אבל תבהיר להם שאם זה ידלק שוב אותה רוצה שיחזירו את היחידה שלך חזרה ויזכו אותך
  14. לא יודע איך זה בבמוו אבל לא נראה לי שבכלל אמור להיות ואקום הרי תמיד חלק מהקומפרסיה עוברת דרך הרינגים לאגן שמן ובשביל זה יש נשם ברוב המכוניות הנשם מורכב לפני המצערת אז הוא לא יכול לגרום לואקום
  15. תיגש למכון גירים שיאבחן את האוטו יש סיכוי טוב שתצטרך שיפוץ של הגיר
  16. כמה קילומטר עשתה? מוח גיר יכול לגרום להחלקות אבל במצב שלך יכול להיות שצריך כבר לשפץ
  17. לך לקובי גירים בירושלים תבקש ממנו הצעת מחיר להחלפת שסתומים ותשאל במקרה שזה לא מצליח כמה עולה שיפוץ גיר אם הקילומטר נמוך והבעיה רק התחילה התיקון הזה יפתור אותה לעוד הרבה זמן בלי צורך בשיפוץ גיר מלא
  18. לא אמור לגרום להחלקה איזה רכב זה?
  19. אין שום סיבה שיהיה לך בעיה במזרקים בכל מקרה אם אתה עדיין מעוניין לטפל בהם תבדוק אם יש קיט של בוש להחלפת המסנן בהתחלה שלהם והגומיות
  20. המחיר שנתתי הוא דווקא ממוסכים מורשים דווקא החשמלאים הפרטיים לוקחים יותר ראיתי מוסך מורשה שלקח 20 שקל עבודה ועוד 64 על יוניט מקורית תוסיף לזה מעמ וזה מחיר די סביר
  21. ראיתי מוסכים שלוקחים בין 30 ל 50 שקל על ההחלפה כמובן שיש יוניטים שהרבה יותר קשה לפרק והמחיר עולה בהתאם
  22. אל תשכח לבדוק שכל החלקים זהים לחלקים הישנים לפני הרכבה כבר קרה לי כמה פעמים שהחנות חלפים עשתה לי טעויות עם הרצועה
  23. אולי יש לך בעיה במערכת ההצתה או הדלק וזה גורם למנוע לרעוד בסרק? קורטקו זה חברה טובה אבל למפורדר זה מה שבא מקורי בדי הרבה פולקסווגנים
  24. אם אני לא טועה צריך להחליף את כל הפנס כי זה LED
×
×
  • תוכן חדש...