Jump to content

moshe_levy

  • פרסום הודעות

    680
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

7 נייטרלי

אודות moshe_levy

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. מחפש רכב סביב ה-40,000₪, הנקודה שקשה לי מאוד לנהוג בעגלות....! ראיתי מאליבו 2.0L טורבו, מהחוות דעת שקראתי הבנתי שהרכב מעל ומעבר מבחינת פינוק נוחות כח שיש בשפע, החסרונות הם בצריכת הדלק ובסחירות. צריכת דלק ירדתי עכשיו מפורסטר טורבו שלפניה זה רק סילברדו, ואולי הוא יותר חסכן[emoji3], ככה שאני לא חושב שזה יהיה יותר גרוע. השאלה שלי לגבי תקלות ידועות אם יש, מישהו שמע מכיר יודע ויוכל להאיר את עיניי. ואני לא מדבר על כפתור כזה או אחר אלא, גירים ,טורבו, מנוע...וכ'ו. תמיד אמרו אמריקאית חוויה אולי הגיע הזמן.... תודה. Sent from somewhere...
  2. האם לדגם הנ"ל יש את הבעיות המוכרות בגיר? Sent from somewhere...
  3. רוצה לקנות את הרכב הנ"ל שנת 2010 מנוע 3.5L v6, לא מצאתי באינטרנט יש לציין, שום חברה שהדגם הזה מופיע אצלם. מישהו מכיר שמע יודע....? צריך לדבר בטלפון...אבל מה לומר, הרכב לא אצלי [emoji849] אין לי שום פרט לתת, איך בודקים עלות ביטוח לפני שקונים? Sent from somewhere...
  4. זה לא משנה למה אתה כיוונת , הוא המומחה ואם הוא חושב שזה לא הגיר למה לשפץ משהו שהוא כביכול תקין לקחת 3000-4000₪ ולומר מראש אל תתקשר כי אני לא אענה לך?! Sent from somewhere...
  5. לאחר שהסברת את זה למכון הגירים הוא הציע שיפוץ לגיר למרות...!!! שהוא לא חושב שזה הגיר, ואמר שאם התופעה נשארת זה לא באחריותו???? אז מה זה חוסר תזרים מזומנים בגלל הקורונה??? אם זה לא הגיר למה הוא רוצה לגעת בו?? תתחיל לחפש במקומות אחרים קצת יותר זולים להחלפה עד תחרוץ את גורל הגיר או שתלך למומחה סובארו לא לסנדלר שלא לוקח אחריות. Sent from somewhere...
  6. הוא התכוון לאטם ראש או אטם מכסה שסתומים?? יש הבדל גם בבלאי וגם במחיר של תיקון. אטם מכסה שסתומים יכול לדלוף זה בלאי טבעי והגיוני שכשהוא דולף יהיה חסר שמן, לגבי אטם ראש המחיר תיקון גבוה ולא בטוח שיצליח התיקון, בנוסף אם הוא רואה דליפה מאטם ראש מנוע לא הייתי נוגע ,זה כבר פריצה חמורה מאוד אם רואים את השמן דולף ויש חוסר בשמן. תעלה צילום של הבדיקה אם אתה יכול. Sent from somewhere...
  7. לדעתי רק!!! דיזל!!! יש לי אחת גר במבואות ירושלים חסכוני מאוד כח בעליות חפש לך את האחת הנכונה. Sent from somewhere...
  8. בארה"ב הכל יותר נורמלי בתחום התחבורה אנחנו יש לנו אני מאמין משלנו במדינה. Sent from somewhere...
  9. אני לא רואה כל סיבה לא ללמוד על גיר ידני, לא מקבל שום שטות שממציאים היום כמו זה " קשה לי" או " לא מסתדר לי" או משהו פעם ששמעתי " כשאני פונה ימינה או שמאלה ברמזור קשה לי באמצע הפניה להעביר מהילוך ראשון לשני" ועוד שלל סיבות כאלה ואחרות, אבל.......לנהוג במזדה האוטומטית ולסמס בזמן נהיגה זה לא קשה!!! או לשחק בתחנות ברדיו או למצוא את השיר ביוטיוב כדי לשמוע באוטו זה לא קשה, נו בחייאת...!!! Sent from somewhere...
  10. יד 3 רכב עשה 130,000 אלף קילומטר. -סלון עור -חלון בגג -ג'נט 18 ברישיון -צנרת 3" כולל דוד בניה שקט -כונס STI -אינטרקולר STI -שעונים, ווידבנד , חום שמן, לחץ שמן בפוד מקורי בדשבורד. -בוסט קונטרולר 3 פורט גרימספיד. - רדיאטור מישימוטו. - קולר חיצוני לשמן מנוע ושמן גיר. בנוסף יש לי את הג'נט המקורי, צנרת מקורית, קפיצי הנמכה , מגן גחון, אינטרקולר מקורי, כונס מקורי ועוד כמה שטויות שיימסרו לקונה עם רכב. הרכב אצלי 4 שנים עשה 30 אלף. מחיר 55,000 גמיש ליד הרכב . 0508128198 Sent from somewhere...
  11. תעשה 2 בדיקות: 1.אני מבין שבדקת את השמן ונראה נקי מצויין, תבדוק אם המים במיכל פלסטיק ואו ברדיאטור לא מעורבים עם שמן. 2. תניע את הרכב וכשאתה נותן גז תבדוק אם יש בועות במיכל פלסטיק, ותבדוק שמאווררים עובדים. בתקווה שאין לך ושהמאווררים עובדים אני הייתי הולך לכיוון משאבת מים וטרמוסטט . כי הרי אמרת כשאתה נותן גז הכל מסתדר. Sent from somewhere...
  12. בוקי לפי מה שאתה אומר כל רכב עם מעל ל 200 אלף ק"מ צריך לגרוט, כי בינינו 90% מהאנשים לא מחליפים חלפים מקוריים אלא אם, כל הק"מ הנ"ל נעשו ב3-4 שנים הראשונות שהרכב חדש באחריות. Sent from somewhere...
  13. על פניו נראה תקין ובסדר גמור. רטיבות שמן הם ירשמו גם לרכב שעבר 2000 ק"מ. רדיאטור מחליפים וסע לשלום. תנסה להוריד קצת במחיר על הרדיאטור שדורש החלפה. Sent from somewhere...
  14. זה ממש מוזר גם ם נפגע צינור של השמן גיר שהולך לרדיאטור לקירור לא היה צריך לנזול כמות כזו. מחר בבוקר כנס מתחת לאוטו תרים אותו עם ג'ק ותראה מאיפה נוזל ותצלם לנו. אם נזל לך (להערכתך) ליטר ליטר וחצי אתה יכול להזיז את הרכב אין בעיה ,ותמיד תוכל לקנות שמן להוסיף ואם הנזילה כזו מסיבית מייד אתה תראה מאיפה נוזל. Sent from somewhere...
  15. לדעתי המינוס זה הקוטב השמאלי איפה המדבקה הלבנה, בדרך כלל ממנו יוצא כבל אחד עבה ומהפלוס יוצאים כמה. עוד דבר שאתה יכול לבדוק מהמינוס יוצא חוט לילדה של הרכב אם תעקוב תמצא אותו. Sent from somewhere...
×
×
  • Create New...