Jump to content

timtim87

  • הודעות

    139
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    ישן, מאד ישן

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של timtim87

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

4

מוניטין

  1. תסתכל על R1 , זה פוטנציומטר! זה בדיוק מה שהצעתי רק שאתה אומר שאתה רוצה לשים מקור מתח משתנה! למה צריך מקור מתח משתנה?
  2. LM317 הינו ממיר מתח לינארי. אתה משנה את המתח ברגל השלישית יחסית לשנייה ובכך משנה את מתח המוצא. כך שהוא נועד לשמש בתור בורר מתח. לא בתור בורר זרם. על סמך מה אתה קורא לשיטה שציינתי "עקומה"? הצעתי פתרון פשוט שלא מצריך היכרות עם רכיבים אלקטרוניים. ההצעה שלך אנלוגית לכך שמישהו ירצה רכיב קוצב זמן ובמקום טיימר תמליץ לו לרכוש 555.
  3. החלק הראשון נכון - שכחתי לציין שצריך להוריד את ההתנגדות מהמקסימלית ולא להעלות מהתנגדות מינמלית. החלק השני פשוט לא נכון. לד הוא מקרה פרטי של דיודה. הזרם בדיודה הוא פונקציה של המתח ולא להפך. בנישה שלי המקור זרם הזה על סוללות נקרא סימולטור והוא משמש בעיקר לסמלץ אותות אנלוגים.
  4. איך בדיוק לחבר סימולטור ללד יכול לעזור לך לבחור תחליף ? נופל עליו 2 וולט בגלל שזה מתח הפתיחה של הלד - זה נתון, נשאר לך למצוא לד עם מתח פתיחה של 2 וולט ונגד טורי שיגביל את הזרם. למה זווית התאורה חשובה כל כך ?
  5. היא מאירה במצב הנורמלי שלה? כלומר בלי שנגעת בכלל במתג ? אם אתה רוצה להחליף רכיב חשמלי, בצורה כזו שלא יהיה שום הבדל בין המקורי והחילופי, אתה צריך להבטיח שלשני הרכיבים יש אותו אופיין. הדרך ההכי פשוטה היא להצטייד בספק זרם שניתן לכוון את המתח שלו - ובהתאם הזרם על הצרכן. אחר כך, תצטרך לחבר מד זרם בטור (בספק מעבדה יש לך חיווי לזרם היוצא) ולבנות אופיין של הרכיב המקורי - בהתאם לתוצאה תוכל לבחור רכיב דומה. הדרך הקצרה (ו"ריסקית") יותר - קח לד בטור לנגד משתנה, חבר למקור של 12 וולט(למשל מצבר- לא בהכרח מהרכב שלך), שחק בפוטנציומטר עד לקבלת הארה רצויה, מדוד את ההתנגדות, החלף את הפוטנציומטר בנגד בעל הערך הנמדד בטור עם הלד.
  6. התכוונתי לחוויה מלשון התנסות. בהיעדר אינטונציה, אני מניח שבחרת לפרש חוויה בלשון אטרקציה. לגבי נהיגה בעיר, אני בטוח שיש מספיק אנשים שיחלקו על כך שזו לא אמורה להיות חוויה נעימה, אפשרי שרובם מעיירות קטנות. מצדיע לך על העבודה המגניבה שמאפשרת לעבוד מכל מקום. באמת מעורר קנאה. בניגוד אלייך, רוב האוכלוסייה, לא צריכה רק לפטופ בשביל לעבוד. אם אני נקלע לפקק בדרך לעבודה, ללקוח שלי ממש לא יהיה איכפת מה הסיבה שהתעכבתי והוא בדרך כלל, לא יקבל זאת בהבנה. אז כן, הלחץ הופך את החוויה לנוראית ואני שומר את נפשי מנתיבי איילון ורחובות תל אביב, אפילו שהם ,לעיתים קרובות, מהווים קיצור דרך. כי להיכנס לפקק כשאני תחת לחץ זמן - זו חוויה נוראית. זו דעתי האישית לפחות. כל שכן, אני לעולם לא אשתמש במילים "שואה" או "אושוויץ" אפילו בתור אנלוגיה מוגזמת לסבל ולו רק בשביל לא להקל ראש בסבלם של אלו אשר חוו את מה שאני אפילו לא מוצא מילה מתאימה לתאר.
  7. שלום. אני נוהג ברכב חברה שבשימוש בלעדי שלי. ניסיתי לפנות לחברת הליסינג לגבי פרטי המבוטח בביטוח המקיף אבל הנציג בטלפון טען שכל מה שרשום בתעודה זה : "7". לכן, החלטתי לשאול גם כאן, בתקווה שמישהו מכם יידע: ביטוח מקיף על רכב חברה אמור להיות רשום על שמי ? והאם ההשלכות מתאונה עם נזק הן כמו בביטוח על רכב פרטי ? שבוע טוב
  8. לא קשור, פשוט חווית הנהיגה בעיר היא נוראית. או אולי... על טעם וריח, אני מניח. אפשרי שאתה פשוט אוהב את העיר או החוויה שלך פשוט הייתה שונה משלי. אני לא חושב שיש בארץ עיר אחרת עם צפיפות כזאת של תעבורה - וגם אנשים, ולי אישית מאד לא נעים להיכנס לעיר ברכב. לגבי אי התחשבות בטענות הנהגים ובקשות לביטול דוחות, כנראה שתל אביב לא במקום הראשון. מנסיוני, הכבוד הזה שמור לראשון לציון. אם לחשוב על זה, אף פעם לא קיבלתי דוח בתל אביב - רק שילמתי מחירים מופקעים במגרשי חנייה פרטיים. גם זה, לא ייחודי לתל אביב, בירושלים המחירים דומים. קרוב לוודאי שבלונדון או פאריז הצפיפות גבוהה יותר אבל קשה לי להאמין שהתמרורים מבלבלים באותה מידה - לא שייצא לי לשים לב.
  9. אני נוטה להסכים עם דורון. אין חנייה בשום מקום, מגרשי החנייה בעיר תמיד מלאים עד אפס מקום. נתיבי התחבורה הציבורית באמת לא ברורים ונראה שההתנהלות שמתכנני התנועה ציפו לה מהנהג היא פניות מסוכנות או לתקוע את התנועה בכל פעם שאת פונה בצורה שחותכת את הנתיב הציבורי. תוסיפו לזה את כל רוכבי האופניים/קורקינטים וכו שעלו לכביש בשנים האחרונות - אי אפשר לנהוג בעיר הזאת. אני שונא להיכנס לתוכה עם רכב - וגם בלי רכב. אתה נכנס לעיר הזאת ומופיע שלט של דולר מעל ראשך.
  10. בקיצור... אתה נהג אוטובוס? סתם מתלוצץ. הבנתי את זה כבר לבד, הייתי בתחנה ועשיתי 1+1. אני גם לא מחפש נקמה בנהג. אני בטוח שלנהוג אוטובוס זו אחת העבודות היותר שוחקות ומאומצות שקיימות. בסה"כ הייתי המום מהתאונה וניסיתי להבין איך להתנהל. כל שכן, עלתה לי שאלה נוספת - איך אני יודע אם הביטוח רשום על שמי ? ואם התאונה תיקר לי את הפוליסיה כשארצה לרכוש ביטוח פרטי ? מישהו יודע לומר מנסיון ?
  11. מה שמחריד זה ההתנהלות של הפגע וברח. זה לא שהנהג לא מודע שהוא מעך את הרכב - הוא פשוט המשיך לנסוע.
  12. ידוע לך אם ישנה משמעות לפרק הזמן שעבר מתפוגת הרישוי האחרון?
  13. מה המתח הנומינלי של הסוללה שלה מישהו יודע? מעניין אותי כמה אמפר שעה הסוללה.
  14. מרחיב את השאלה, נניח והנידון נוהג ברכב בלי טסט (אך ורק) למכון טסטים והנהג - תיאורטית, יכול להוכיח זאת בפני השוטר. למשל, ע"י הצגת תשלום אגרה כשעה קודם לתפיסתו. האם במצב כזה, צפוי הנהג להקלה בעונשו ? (בהנחה שלשון החוק ברורה ואין בה שום זכאות בדבר נהיגה ללא טסט אל מכון הטסטים).
  15. שלומות. אני, למזלי, כבר לא נדרש בשירותיהם של מורי נהיגה (בלי שום כוונה להעליב מורי נהיגה באשר הם). אחותי לעומת זאת, כן נדרשת בהם, היות שהיא רק לאחרונה החלה בשיעורי נהיגה. המורה שלה הוא בחור... "סחבק". הווה אומר, גמיש בקבלת התשלום עבור השיעורים, אך יחד עם זאת, גם לא מקפיד (או מקפיד שלא) לתת קבלות. כל זה טוב ויפה למי שאוהב לשחק את המשחק, אני מניח. אף על פי כן, אחרי כעשרה שיעורים, הגברת מעוניינת להחליף את שירותיו באלו של מורה אחר. אין ספק לגבי הקבלות, שהן חובה לפי חוק, אך השאלה היא: האם הקבלות, כשלעצמן, מהוות הוכחה מספקת לכמות השיעורים שעברה התלמידה עד כה ? או אם תרצו, במילים אחרות, מה הפרוצדורה הנכונה להחלפת מורה נהיגה? סוף שבוע נעים
×
×
  • תוכן חדש...