Jump to content

corola98

  • הודעות

    571
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של corola98

משקיען

משקיען (5/14)

14

מוניטין

  1. מחלה ידועה בשנתון הזה תנסה עם אבי טקייר מהמדייק בראשון
  2. הייתי עושה יישור קו מלא בספר רכב מצויין מועד ההחלפה לכול חלק גם אם לא נדרש החלפה לפי ק"מ אחרי 8 שנים שהרכב על הכביש כדאי לעשות יישור קו שמן העומד בתקן היצרן-לפי הספר רכב לתעתי 5-30 סינטטי ועדיף חברה מוכרת פילטר שמן מקורי פילטר אוויר מקורי מצתים ( פלאגים) פילטר מזגן נוזל קרור העומד בתקן-יש לבדוק מתי נדרשת החלפה ואם הוחלף
  3. תמיד עדיף לתקן במוסך המקובל עלייך. חברות הביטוח "מסרסות" את מוסכי ההסדר שעובדים איתם, ואת השמאי שעובדים איתם בכדי למזער נזקים עבורן ובדרך כלל איכות התיקון בהתאם. הבאת שמאי שלך( שמאי בלתי תלוי) ותיקון במוסך שלך משרתים את האינטרסים שלך ולא של חברות הביטוח. לא משנה באיזה מוסך ואיזה שמאי את לוקחת ישנם 3 מסלולים: אם חברת השכרה לוקחת אחריות ( בדרך כלל זה לא קורה והם מעדיפים להגיע לבית משפט) את מבקשת דו"ח שמאי, מתקנת ותובעת מהם את ההחזר. סביר להניח שיציעו לך שמאי ומוסך שלהן. אם חברת ההשכרה מתנערת מאחריות את יכולה לתבוע את חברת הביטוח שלך ( על על ההשלכות) אם חברת ההשכרה מתנערת מאחריות את יכולה לתבוע את חברת ההשכרה בבית משפט ( כמו שאני עשיתי) ושניה לפני הדיון בבית המשפוט הסכימו לשלם את סכום התביעה בכל מקרה את חייבת דו"ח שמאי. קחי בחשבון שחברות ביטוח לא ששות לקבל דו"ח שמאי שאינו נמצא ברישמות שלהן או תיקון במוסך שאינו מוסך הסדר מהתעמים המובנים.
  4. חפשי גם בפייס אופיר המכונאי האקדמאי
  5. הייתי ממליץ לך על אופיר "המכונאי האקדמאי " שהוא ממוחה ל vag שווה לקבל ממנו דיאגנוסטיקה במיוחד שהאחריות נגמרת בקרוב. גם מוסך רון מומחה בתחום
  6. מעדיף סט שלם, אצלי המכווץ הקודם לא התאים למאזדה. משום מה עכשיו אין שילוח מישראל מה מעט מייקר את הסט.
  7. במוסך מורשה יבואן תמיד יהיה יותר נסיון עם הרכב שלך, עובדים עם חלקים מקוריים עם מק"ט מדויוק מעודכנים על ריקול ומידי פעם עושים עדכון תוכנה אם צריך מבחינת מחיר לפעמים מעט יותר יקר, עם זאת ניתן להתמקח מנסיון שלי מוסכים כללים זולים במעט ובשביל פער של 200 שקל בשנה מעדיף מוסך מורשה יבואן. מנסיון חד פעמי שלי במוסך כללי שמצהיר שהוא ממוחה ליונדאי קאיה שמו לי פילטר לא תואם, למזלי ב'קתי את הקופסא של הפילטר והסבתי את תשומת המנהל המקצועי. ועל הדרך ניסו לדחוף לי ברקסים ופלאגים שלא לצורך. אם בכל זאת רוצים לעבור למוסך כללי שיהיה מוסך מומחה לדוגמא א.ר ניר שהוא מומחה ינדאי וקיה למשל.
  8. שלום, רכשתי בעלי סוללה תואמת ניקל מטל 12V 3 אמפר הסוללה הגיעה פרוקה לגמרי 0.5V והמטען מאוטט שהסוללה פגומה ( אור אדום ירוק מהבהב לסורגין) האם יש דרך להחיות את הסוללה?
  9. בטיפול האחרון הרכב התרנן בשמן בתקן API SN https://eurolub.com/de/eurolub-cleantec-5w-30.html?fbclid=IwAR3UC4gHSPV3RgSWZaOxJ9FjgnoAcRt7Tcpemu5kOQvLLCn9DaD_OOeB2Tc מלבד זה שהמותג איננו מוכר לא מעט פורומים כולל מפרט של קיה שמצאתי באינטנרנט רשום שהמנוע דורש שמן בתקן A5 עם זאת בספר רכב מצויין API A5 או API SN אודה על התיחסותכם
  10. corola98

    לאן פני הדולר?

    רק צריך לזכור שהוצאות השקליות שלהם עלו ( במונחי דולר) בצורה משמעותית ויש המון חברות שזה קריטי עברן. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  11. corola98

    לאן פני הדולר?

    שקל חזק = פחות שקלים על כל דולר יצוא= פחות רווח לחברות= האטה בשוק ו עליית אבטלה בנוסף היבואנים חוגגים והדבר פוגע בייצרנים הישראלים. Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  12. corola98

    לאן פני הדולר?

    ההכוונה הייתה שבנק ישראל רוצה שקל חלש יותר על מנת לתמוך ביצואנים. אבל ההחלשות שלו במרץ הייתה סוג של כשל שוק לכן התערב Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  13. corola98

    לאן פני הדולר?

    המגמה הכללית היא התחזקות השקל "האירוע הקודם" היה אירוע נקודתי בתוך המגמה הכללית שבגללו בנק ישראל התערב בשל כשל השוק , אחרי הכל בנק ישראל מעוניין בשקל חזק אך פה היה כשל שוק ונכון אף אחד לא יודע מה יקרה מחר בבוקר בשווקים, אבל בעקבות האירו במרץ המוסדים מחזיקים יתרות דולרים משמעותיות ירידות בשווקים יחלישו את השקל ללא ספק, אך לא באותה עוצה שראינו במרץ
×
×
  • תוכן חדש...