שלום לכולם אני מתעניין ברכישת סיאט טולדו 1.2 tsi ורציתי חוות דעת בעיקר על אמינות המנוע שמעתי הרבה שמועות (טיימינג.שמן וכו') אני מחפש חוות דעת רצינית מאחד שיש לו מנוע כזה תודה מראש לכל העוזרים.
עשיתי בדיקה עם OBD והופיע לי תקלה P0350 משהו באזור המצתים. אבל אני מרגיש שהמנוע בסדר לא מזייף לא משחק בטורים אבל יש כל פעם את התקלה הזאת מה זה יכול להיות אם משהו יודע זה יעזור לי מאד. תודה לכולם
יש המון חלקים הרכב היה בשימוש במצב מצוין עד שהגיר שבק חיים. המנוע מצויין. המדחס מעולה. יש מחשבים חיישנים חלקי פח ופלסטיק הכול במצב טוב מאד אפשר להתקשר
054-8477523 יהודה.
שלום לכולם!
אני צריך חיישן זווית הגה לפיג'ו 407 2005 אם יש למשהו להציע לי או שמישהו יודע מאיפה אני יכול לקנות במחיר סביר. זה יעזור לי מאד.
תודה מראש לכל המסייעים.