Jump to content

domuzy

  • פרסום הודעות

    94
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

10 נייטרלי

אודות domuzy

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. אוקיי. תשובה מפורטת ורצינית קיבלתי ממך. האם באותו "ניתוח פולשני" יש לי ריזיקות של ממש? האם בהסבה לגז מבוטל החלק של הבנזין לחלוטין או שכמו בהיברידיות- חלק חשמלי וחלק בנזיני? ובעלויות שאני משלם לחודש, זה בהחלט משמעותי חצי מחיר או אפילו 40% פחות בתשלום. יש לך מושג מה העלויות והאם החברה שמרכיבה גם דואגת להסדיר את זה ברשיון?
  2. חיפשתי ולא מצאתי מאמרים עדכניים או אמינים על הסבה מבנזין 3.6 לגז. יש לי קאדילק srx 2016 והיא אלכוהוליסטית בדלק, כמו שהאמריקאים יודעים לייצר. חשבתי על הסבה לגז (נסועה של כ25000 ק"מ בשנה) אבל מדאיגים כמה דברים: 1. האם ביצועי הרכב נפגעים (האצה, מהירות, משהו אחר)? 2. האם עדיין לא ניתן להיכנס לחניונים תת קרקעיים? 3. מה אחוז החיסכון בפועל (כיום משלם כ1700-2000 בחודש ממוצע)?
  3. שלוםלך,אני עו"ד לתעבורה מזה כ-11שנה ואשמח לעזור 0524212777 יאיר מושיוב
  4. מה קורה לאוטו שלי? פתאום אחרי נעילה הוא נותן צליל כפול ואחרי כמה שניות פתאום צליל חדש בוקע מכיוון מכסה המנוע. מפסיק ואז מצפצף שוב ופתאום מתחילה האזעקה. לחיצה נוספת על השלט לנעילה/פתיחה, עוזרת רק זמנית ואחרי גמה דקות הוא נדרך שוב, מתריע בצפצופים מתגברים וטאז האזעקה מתחילה שוב. אף פעם לא קרה לי! הכל נעול, הכל נראה תקין, הרכב יצא לפני שבוע מטיפול מורשה וגם עבר טסט. יש למישהו מושג?
  5. רכב תקול? הרכב התניע נהדר כרגיל. סקודה סופרב. אחרי כ10דקות עצרתי בצד ונשארתי עם חצי סוויצ' (מנוע כבוי). תוך כמה דקות פתאום התחילו להידלק נורות חדשות והתראות זו אחר זו (פנס זה, פנס אחר, כרית אוויר error, סימן קריאה וכו'), אז כיביתי לחלוטין. אחרי רבע שעה באתי להתניע כרגיל, ואז התחילו התיקתוקים המעידים על מות המצבר. אין סטרטר. א. ייתכן שגסיסת המצבר תביא לכל ההתראות הנ"ל? ב. האם הרכב נתן לי להבין שמשהו לא בסדר בזה שבימים האחרונים צליל נעילת האזעקה מהשלט היה מעט שונה מהרגיל?
  6. נשבר לי פנס אחורי חיצוני של סופרב 2010 ולא מתחשק לי לשלם 500 ש"ח ומעלה. מישהו יודע לכוון למקום זול באיזור ת"א עד רמלה?
  7. מבלי להתסיס פה את החבר'ה, אומר שהיה חשוב לי שככל שזה נוגע לברקסים (בעיקר שיש לי משפחה להסיע), אני לא רוצה להסתכן בחלופי לא איכותי. לא שאני אומר שמה שחלופי הוא בהכרח לא איכותי, אבל פה העדפתי את המקורי שגם ראיתי את הלוגו שלו ATE על גבי תושבת הרפידות, ופתחו לי את הקרטון מול העיניים. גם שעת העבודה תומחרה ב200 ש"ח. השאלה היא אם מעמ מתווסף גם על שעת העבודה והאם מוצדק קיומו של פער של 100 ש"ח בין רפידות אחוריות לקדמיות. ולעניין הסבריו של ליין מן על העלויות- כן אודה ואומר שקיבלו אותי בלי תור, היו מספר ליפטים, הרבה עובדים וכו'. ככל שזה נוגע להחלפת רכיב כ"כ מורכב וקשה להגעה ללא ליפט, אעדיף ל
  8. "להגנתם" ייאמר שאת שעת העבודה תימחרו כ200 ש"ח... אבל אוקיי. הבנתי. פעם ראשונה ואחרונה. תודה לכם
  9. אז לא הבנתי אם ליין מן איתי או נגד, אבל בכל מקרה מדובר בסט רפידות קדמי של ATE + סט רפידות אחורי של ATE + עבודה + מעמ. בינתיים כבר התקנתי והוא הראה לי שATE אכן מספקים את הרפידות לסקודה. יצא 940 ש"ח כולל המעמ שזה כ-800 לפני המעמ. בהתחשב בזה שלא אמצא בפחות מ500 לשני הסטים- האם עוד 300 ש"ח לשעת עבודה זה יקר? שואל באמת
  10. סט עולה 270.בדוק מחלפים משה בפ''ת, שמומלץ בפורום פה. האם זה משנה את תשובתך?
  11. רשמתי הכל. שני סטים עם עבודה ומעמ
  12. 1000₪ כולל מע"מ לסט קדמי+אחורי זה הוגן?
  13. טוב, לאחר בירור גם מול צ'מפיון וגם מול ספר הרכב וגם באתרים השונים, נרכשה הכלה: http://www.liqui-moly.co.il/?wpcproduct=%D7%A9%D7%9E%D7%9F-5w40-%E2%80%8F5-%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%A8-%D7%A1%D7%A0%D7%98%D7%98%D7%99 בעבור 150 ש"ח ל-5 ליטר MAY GOD BE WITH ME...
×
×
  • Create New...