Jump to content

Silencer23

  • פרסום הודעות

    220
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Silencer23

  • דירוג
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
  1. זה בדיוק המדהים. הנדסת האנוש שלו עולה בכמה רמות מעל כל הסיאט והסקודות והפורדים והפוולקסווגנים, וזה נאמר מנסיון חיים של עשרות רכבים ולא מנקודת מבט של חובב מנועים ותכניות TV של מוטוריקה בן 19. כשפותחים את תא המנוע ומגלים שיש גישה קלה ופשוטה ל90 אחוז מחלקי הבלאי, מבינים כמה גאוני הרכב הזה. כשפותחים תא מנוע של פוקוס 2012 או של פלקסווגן, ניתן להבחין בIQ מאד נמוך של המהנדסים ששמו "מכל טוב" בלי שום חשיבה על שירות לרכבים האלה, ולכן הם טובים רק כחדשים באחריות ולא כרכבי יד שניה. זה שזה מנוע רגיל וגיר פשוט זה לא מדהים, מסכים איתך. אבל מנקודת מבט כוללת מדובר ברכב יוצא דופן ליד האשפות האירופאיות של צ'מפיון.
  2. Silencer23

    Dunlop SPFM800 vs Toyo CF2

    דיברת עם "דורון לדרך" בקשר לטויו/דנלופ ? אני יודע שהוא מוכר את שניהם שם ונראה לי שהטויו זול יותר. מקסימום אם אתה רוצה להתנסות, תביא זוג מכל אחד. אי אפשר לטעות פה כל כך, מדובר בצמיגי מותג ENTRY LEVEL וכולם מתחרים אחד בשני בצורה שווה... דיון על צמיגים OEM של משפחתיות לא מחזיק שום אמת במציאות למרות שיש כאלה שחושבים שהם יודעים להרגיש אם צמיג מותג אחד ב280 ש"ח טוב מהאחר ב280 ש"ח... לך על הדיל הכי טוב שתמצא בין דנלופ, קונטיננטל, פירלי וטויו בראש שקט... כל דיון של בטיחות צמיגים יותר עמוק מזה יתגמד לעומת החלפת 4 בולמים לחדשים ברכב הזה, כלומר במילים אחרות לא רלוונטי. (אני לא אומר שצריך בולמים, אני רק אומר שאם בבטיחות עסקינן יש דברים שאפשר לעשות חוץ מלהשוות בין חברות מוכרות וותיקות של צמיגי OEM)
  3. Silencer23

    Dunlop SPFM800 vs Toyo CF2

    זה מידות של מיצובישי לנסר לא ? 195/60 זאת מידה קצת בעייתית שאין בה הרבה מבחר בפנצ'ריות... מאיפה אתה ?
  4. ג'אז זאת אפשרות נחמדה אבל אחת הגונה תעלה 15 אלף. יש בפחות אבל מכוסחות - אולי אפשר למצוא 2007 עם צבע דהוי ומצב מכני טוב ולקנות. הגיר הרציף שלה הגון יחסית לרציפים מהשנים האלה אבל מתישהו תצטרך לשפץ אותו כי הוא ירעד לך. אם תמצא ג'אז ידנית - הרווחת. לא מכרו הרבה ג'אז ידניות אבל יש אם תתמסר לחיפוש. אם תמצא רק אוטומט- שים לב שהיא צריכה נוזל CVT חדש כמעט כל שנה, לא משנה מה אומרים לך במוסך בארץ. תקרא בפורומים בחו"ל על התיבה הזאת - היא טובה אך דורשת הרבה אהבה. תשכח מVAG מחוץ לאחריות יבואן, חלקי חילוף ושירות במחירים מופקעים והנדסת אנוש של כבש. כל מי שמבין הנדסת רכב בסיסית מתפלא על הניסויים שהם עושים בלקוחות פרטיים עם טכנולוגיה חסרת ביסוס וחסרת נסיון. כל מה שאתה חושב שהוא HIGH TECH ברכבים האלה זה צחוק אחד גדול של יצרן מטופש עם פילוסופיית יצור של "בואו נעשה ניסויים על חשבון הלקוח, מכפת לנו" לא מכיר אחד עם VAG ישנה בלי נורות על הלוח שעונים שיקר מדי לסדר. בטוח שיש, פשוט אין הרבה כאלה תמצא ג'אז ותהנה ממנה
  5. Silencer23

    Dunlop SPFM800 vs Toyo CF2

    אם כבר, לTOYO יש בארץ הכי הרבה ביקורות שליליות ולא לנדלופ.... אין לי נסיון עם הטויו, אבל הנדלופ SP FM800 משרת אצלי כבר 3 שנים ועדיין נראה כמו חדש ומתנהג נפלא. מה שכן, אל תשלם עליו יותר מ280-300 לצמיג, כי ב350 אתה יכול להביא PIRELI כבר. אם אתה יכול להשיג רביעיה ב1100-1200 אז הדנלופ מצויין
  6. סליחה על השאלה אבל חייב לוודא יש שמן שמנוע ?
  7. בעלים יחסית חדש של רכב מהסוג הזה... המתלה שלו דבר ראשון מאד קשה, שזה בסדר ואני אפילו מעדיף, אך על כביש עירוני משובש הוא גם מאד רועש. לא מדובר בנקישות (כמו שבד"כ נוקש כשיש משולש משוחרר או גומיות מוט מייצב גמורות) אלא פשוט ברעש של המכות של הכביש המשובש בתוך תא הנהג. אחרי ישור קו כולל, משולשים, ציריה, תפוחי הגה... מבחינת ה"למטה" שלו הכל בית מרקחת שם. רציתי לשאול האם גם אתם חווים זאת עם הלנסר... אני מגיע מפורד פוקוס 2008, שהיתה מאד מאד מאד שקטה עם בידוד מצויין. זה קצת רכב תובלה מבחינת רעשי כביש משובש. חוץ מזה, רכב מדהים. מהו נסיונכם ?
  8. על רכב חם ונסיעה של 15 דקות, שים ניוטרל, נגב את המדיד, תכניס שוב, תוציא וקח תמונה. שלח לי בוואטסאפ אני אסתכל (שלח מספר בהודעה פרטית) האם הוצאת מינוס והחזרה פתר את הבעיה ? מקרה הכי גרוע, מאיפה אתה ? יש לחבר גיר כזה עם 100 אלף ק"מ מפורק במוסך שלו בגבעת שאול-ירושלים. זה לא גיר יקר, ויש מליון כאלה ללא ביקוש (כי זה לא נהרס לאף אחד)
  9. יש מספר דברים מועט שאתה יכול לעשות חבר 1. להוציא מינוס מצבר לשעה ולהחזיר ולבדוק שוב. 2. לבדוק שמן גיר במדיד אחרי נסיעה עם אוטו מונע על ניוטרל (המדיד משמאל-מתחת למצבר) ולראות שהנוזל מגיע לHOT. 3. להגיד לנו אם יש נורה כתומה בלוח השעונים כשהאוטו עובד.
  10. שלום רב ! כשקניתי את הרכב, החליפו רפידות ברקסים לTRW ובאמת זה נראה חדש ועדיין עם הכיתוב עליו, אבל כנראה ששמו אותו על צלחת עקומה כי ההגה רועד בבלימה מעל 100 קמש. הרכב נסע ככה חודש. ברור שצריך להחליף רוטורים, אך האם גם רפידות הTRW החדשות צריכות ללכת לפח ביחד עם הצלחת או שאפשר להחליף רוטור ולהחזיר את הרפידות שלי? תודה על העצה !
  11. אבל פה מדברים על 2000 שח ומעלה לא ?
  12. מחפש שואב 12V מצת אבל משהו איכותי, לא כל הזבלה שמוכרים באוטו דיפו.. ראיתי באמאזון כל מיני כאלה יותר רציניים, אבל רציתי לשאול אם יש משהו נורמלי בארץ לפני שאזמין תודה
  13. שים לב שפוקוס 2.0 זה רכב עם צריכת דלק 1 ל6 בעיר וסביבת העיר. המחוג שלי הראה תמיד על 17km/100l והכל שם היה נוצץ וחדש, פלאגים מצערת סעפת וכו'. אולי בגלל שירושלים היא כולה גבעות ירידות ועליות... תקנה פוקוס דור 1, 2005, ב5000 שקל ותשחזר אותה לחלוטין בעוד 4 אלף ותהיה מבסוט להרבה שנים. פוקוס 1 נהגה יותר טוב בכל פרמטר מה2, ועד היום מעט מאד מכוניות מתנהגות כמו פוקוס 1. אפשרות שניה היא לקנות RUNX 2006 מאיזה אחד שחושב שהשמש זורחת לו מהעכוז ב20 אלף שקל וגם אותה צריך לשפץ למרות שאותו יהיר יגיד לך שזה "טויוטה" אבל מה לעשות שהוא נוסע על סטבילייזרים קרועים, שמן בפלאגים ונורה של ממיר קטליטי ? יש לי מנהג שאני מתקשר לבעלי RUNX COROLA שרושמים שהאוטו שלהם חדש והם רוצים רק 5 מעל המחירון (20 אלף שקל) ואני הולך להראות להם איזה 100 ליקויים ברכב והם כולם מופתעים כי "האוטו נוסע ומניע"
  14. אהלן ! מחפש צמיגים ללנסר, 195.60.15 הדגש הוא על שקט. גם ככה זה לא רכב עם בידוד או מנוע שקט וכשמוסיפים על זה את הרעש של הצמיגים היבשים שיש לי אי אפשר לשמוע רדיו אפילו. מחפש צמיג במחיר של עד 300 לאחד, עם דגש על שקט. המלצתכם ? קיבלתי הצעה לTOYO ב280 שח לצמיג אבל אומרים שהוא מאד רועש.
×
×
  • Create New...