Jump to content

tisan4us

  • הודעות

    3,038
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון-לציון
  • תחביבים
    Music.cars.sport.computers
  • מקצוע
    D.j

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של tisan4us

פורמוהוליק

פורמוהוליק (9/14)

10

מוניטין

  1. הוחלף שמן גיר עקב תקלה של חיישן בתוך הגיר שהיה צריך להחליף חלקית שמן+ מסנן שמן גיר הוחלפו 2 חיישני מהירות בגיר, נכון לעכשיו הסתדר .
  2. אין ריח של שרוף אני מילאתי 2.5 ליטר לפי מדריך שפורסם פה בעבר .
  3. שבוע טוב לאחרונה לאחר החלפת שמן גיר + פילטר גיר מקורי התחילה תופעה מוזרה, בבוקר הרכב מסרב להעביר הילוך כשהרכב קר השמן הוחלף פעמיים (מקורי בתקן+ לא מקורי עם תקן יצרן ) - התופעה דומה נדלקת מנורת check engine - קודי התקלה שמופיעים וחוזרים גם לאחר איפוס תקלה: p0733-Gear 3 Incorrect Ratio p0744-Gear 4 Incorrect Ratio נדלק לסירוגין P0722-P0722 Output Speed Sensor No Signal - גם לאחר איפוס תקלה בפעם האחרונה שרוקנתי שמן דרך קרטר גיר - הוספתי כ 2.5 קילו שמן- לאחר נסיעה המדיד נראה כאילו יש יותר מדי שמן מהרגיל אשמח לסיוע בתקלה
  4. שלום לכולם, ישנה תופעה מוזרה ברכב בזמן נסיעה וללא התראה הרכב לא מגיב לדוושת הגז ,נורת בקרת ההחלקה נדלקת ישר והרכב אינו מגיב, התופעה מסתדרת לאחר כיבוי הרכב והנעה מחדש והכל נעלם. הוחלפו חוטי הצתה, פלאגים, הOBD לא מראה בהיסטוריה על תקלות. בנוסף לכל זה הרכב סובל מגמגום בעת לחיצה על גז בטורים גבוהים (2500 סל"ד בערך)- סל"ד בסרק תקין,ניסיתי גם לרסס ספריי קרבורטור לאזור סעפת היניקה בהתזות קלות אך לא הורגש שינוי. מצורף סרטון. הרכב יונדאי I10 מנוע 1.2 שנת 2010 WhatsApp Video 2021-05-20 at 14.59.13.mp4
  5. הקראנק והקאמשפט לא מחוברים, מנסה לכוון שכלום לא מחובר, אין לי נסיון בטיימינג לכן זו הזדמנות מעולה ללמוד. לצערי בקבוצה המדהימה של כנופית הטיפולים בפייסבוק לא קיבלתי מענה כל כך...
  6. אהלן, פירקתי את הקמשפטים וכיוונתי פעם נוספת,עדין ישנו חוסר דיוק, 2 הקאמשטים יושבים חזק על כל המרימי שסתומים ואין כל כך אופציה לכוון אותם
  7. , פירקתי פעם נוספת את הקאמשאפטים והצבתי אחד מול השני לפי הספר, אבל עדיין הגלגלת לא במצב 0 מול הסימון, לכן גם הקראנק לא. המצב כרגע הוא ששני המירימי\מורידי שסתומים שבגלגלות הקאמשאפט יושבות צמוד על המירימים ללא טווח תנועה וללא אפשרות לכיוון פרט לפירוק הפולי של הקאמשפט ולהחזיר למצב 0 אני לא רואה אופציה אחרת, מצרף תמונות חדשות
  8. אהלן, עקב הרכבה לא נכונה של הטיימינג השתנה התזמון של השתומים, שסתומים התעקמו ולכן ביצעתי שיפוץ לראש מנוע. לאחר הרכבה של הכל מחדש- אשמח לוודא מולכם שהרכבתי בצורה נכונה ,מצורפות תמונות . הכל נראה לפי הסימונים, הסימון של הקאמשפט והקראנקשאפט נמצאים ממש מילימטרים ליד הסימון, גלגלת הקאמשאפט לא ישרה פלס, אלא בזווית של לערך 5 מעלות שמאלה, כנ"ל הקראנקשאפט ,תודה לעוזרים
  9. שלום חברים הרכב יונדאי גטס 2008 מנוע 1.4 במהלך פירוק ראש מנוע נתקלתי בבעיה שאני לא מצליח לצאת ממנה, בורג ראש מנוע אכול, ניסיתי טורקס במידה 55- הבוקסה לא נכנסת,מידה 50 מחליק. הגישה נוראית.ניסיתי לחרוץ חריץ בבורג עם דרמל בשני צידי הבורג ולא צלח ניסיתי לקדוח עם מקדח קובלט, לא מזיז לבורג, הבורג בקצו העליון בקוטר 9.5 מ"מ, נסיון לקדוח לא צלח. אשמח להכוונה מה ניתן לעשות כדי לפתוח את הבורג, יש לי אופציה לכרסם את כל הראש אבל כרגע לא בא בחשבון, מעדיף להוציא את הבורג כמו שהוא, הוא אורך כ 8 ס"מ בערך
  10. אהלן, עקב נורת Check Engine שנדלקה, עלה הצורך להחליף חיישן חום גיר , וכמובן שמן. לכן ההתלבטות שלי היא האם לקנות 4 גלונים (של ליטר) מקוריים בתקן SP3 או לקנות שמן Valvoline max life שעומד בתקן הנ"ל ועוד מספר לא קטן של תקנים, ברכב לא הוחלף שמן גיר בעבר והוא עבר 130K. הגיר הוא אוטומטי.
  11. אישית פחות מתחבר לצורה של הרכב והנדסת החומרים בפנים אבל אשקול צרפתיות לא באות בחשבון בכלל, תודה על העצה אחרי שבדקתי את אורך הסדאן וההצ'בק יש הבדל של 10 ס"מ אז אין לי ברירה ולעבור לרכבים בסגנון גטס \סיריון\I10 לא חשבתי, אבדוק את האופציה , תודה הרכב הראשי שלי 3.6 ונכנס בול בגלל שיש בלוני גז שתופסים נפח לא קטן
  12. יש לא מעט פוקוס שחוטות מליסינג, אבל יש גם כמה שנראות טוב, המחיר בהתאם וכנראה שבצדק. עניין הג'אז - אבדוק לגבי הגירים של הפולו ...עשיתי שיעורי בית, ואני מוותר על התענוג. מה שמאוד חשוב לי ולא ציינתי זה עניין האורך של הרכב, הרכב אמור להיכנס בחניה דיי צרה לכן לפי הבדיקה שעשיתי הפוקוס האצ'בק והסדאן הם כמעט אותו אורך לכן זה מחזיר אותי לקטגורית המיני קרץ לי פורד פיסאטה ויונדאי גטס , המרחב של החניה מוגבל באורך של 4 מטר ושני הרכבים הם נשמעים אופציה מעולה ונכנסים בתקציב!
  13. אין לי זמן להשבית את הרכב ליישור קו, ועל קורולות בשנתון מגוחך ומחיר עוד יותר אני מזמן ויתרתי חיפשתי לא מעט, וכמו שרשמת בפוסט הקודם, כולם שחוטות, צורכות לא מעט דלק, וההיצע בתקציב הוא לא גדול. אני חושב לעבור לקטנות יותר כמו פונטו איבו/גטס/גא'ז/טידה/ריו/איביזה יש לי נסיון לא קטן עם צרפתיות , תודה על הטיפ...אבל אני מוותר
×
×
  • תוכן חדש...