Jump to content

tisan4us

  • פרסום הודעות

    3,034
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

10 נייטרלי

אודות tisan4us

  • דירוג
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון-לציון
  • תחביבים
    Music.cars.sport.computers
  • מקצוע
    D.j
  1. הקראנק והקאמשפט לא מחוברים, מנסה לכוון שכלום לא מחובר, אין לי נסיון בטיימינג לכן זו הזדמנות מעולה ללמוד. לצערי בקבוצה המדהימה של כנופית הטיפולים בפייסבוק לא קיבלתי מענה כל כך...
  2. אהלן, פירקתי את הקמשפטים וכיוונתי פעם נוספת,עדין ישנו חוסר דיוק, 2 הקאמשטים יושבים חזק על כל המרימי שסתומים ואין כל כך אופציה לכוון אותם
  3. , פירקתי פעם נוספת את הקאמשאפטים והצבתי אחד מול השני לפי הספר, אבל עדיין הגלגלת לא במצב 0 מול הסימון, לכן גם הקראנק לא. המצב כרגע הוא ששני המירימי\מורידי שסתומים שבגלגלות הקאמשאפט יושבות צמוד על המירימים ללא טווח תנועה וללא אפשרות לכיוון פרט לפירוק הפולי של הקאמשפט ולהחזיר למצב 0 אני לא רואה אופציה אחרת, מצרף תמונות חדשות
  4. אהלן, עקב הרכבה לא נכונה של הטיימינג השתנה התזמון של השתומים, שסתומים התעקמו ולכן ביצעתי שיפוץ לראש מנוע. לאחר הרכבה של הכל מחדש- אשמח לוודא מולכם שהרכבתי בצורה נכונה ,מצורפות תמונות . הכל נראה לפי הסימונים, הסימון של הקאמשפט והקראנקשאפט נמצאים ממש מילימטרים ליד הסימון, גלגלת הקאמשאפט לא ישרה פלס, אלא בזווית של לערך 5 מעלות שמאלה, כנ"ל הקראנקשאפט ,תודה לעוזרים
  5. שלום חברים הרכב יונדאי גטס 2008 מנוע 1.4 במהלך פירוק ראש מנוע נתקלתי בבעיה שאני לא מצליח לצאת ממנה, בורג ראש מנוע אכול, ניסיתי טורקס במידה 55- הבוקסה לא נכנסת,מידה 50 מחליק. הגישה נוראית.ניסיתי לחרוץ חריץ בבורג עם דרמל בשני צידי הבורג ולא צלח ניסיתי לקדוח עם מקדח קובלט, לא מזיז לבורג, הבורג בקצו העליון בקוטר 9.5 מ"מ, נסיון לקדוח לא צלח. אשמח להכוונה מה ניתן לעשות כדי לפתוח את הבורג, יש לי אופציה לכרסם את כל הראש אבל כרגע לא בא בחשבון, מעדיף להוציא את הבורג כמו שהוא, הוא אורך כ 8 ס"מ בערך
  6. אהלן, עקב נורת Check Engine שנדלקה, עלה הצורך להחליף חיישן חום גיר , וכמובן שמן. לכן ההתלבטות שלי היא האם לקנות 4 גלונים (של ליטר) מקוריים בתקן SP3 או לקנות שמן Valvoline max life שעומד בתקן הנ"ל ועוד מספר לא קטן של תקנים, ברכב לא הוחלף שמן גיר בעבר והוא עבר 130K. הגיר הוא אוטומטי.
  7. אישית פחות מתחבר לצורה של הרכב והנדסת החומרים בפנים אבל אשקול צרפתיות לא באות בחשבון בכלל, תודה על העצה אחרי שבדקתי את אורך הסדאן וההצ'בק יש הבדל של 10 ס"מ אז אין לי ברירה ולעבור לרכבים בסגנון גטס \סיריון\I10 לא חשבתי, אבדוק את האופציה , תודה הרכב הראשי שלי 3.6 ונכנס בול בגלל שיש בלוני גז שתופסים נפח לא קטן
  8. יש לא מעט פוקוס שחוטות מליסינג, אבל יש גם כמה שנראות טוב, המחיר בהתאם וכנראה שבצדק. עניין הג'אז - אבדוק לגבי הגירים של הפולו ...עשיתי שיעורי בית, ואני מוותר על התענוג. מה שמאוד חשוב לי ולא ציינתי זה עניין האורך של הרכב, הרכב אמור להיכנס בחניה דיי צרה לכן לפי הבדיקה שעשיתי הפוקוס האצ'בק והסדאן הם כמעט אותו אורך לכן זה מחזיר אותי לקטגורית המיני קרץ לי פורד פיסאטה ויונדאי גטס , המרחב של החניה מוגבל באורך של 4 מטר ושני הרכבים הם נשמעים אופציה מעולה ונכנסים בתקציב!
  9. אין לי זמן להשבית את הרכב ליישור קו, ועל קורולות בשנתון מגוחך ומחיר עוד יותר אני מזמן ויתרתי חיפשתי לא מעט, וכמו שרשמת בפוסט הקודם, כולם שחוטות, צורכות לא מעט דלק, וההיצע בתקציב הוא לא גדול. אני חושב לעבור לקטנות יותר כמו פונטו איבו/גטס/גא'ז/טידה/ריו/איביזה יש לי נסיון לא קטן עם צרפתיות , תודה על הטיפ...אבל אני מוותר
  10. אהלן, מחפש רכב בתקציב עד 10K - עם אפשרות להתגמש למעלה מעט, תיבה אוטומטית בסגנון הגולף\סיד\פוקוס\i20, רכב האצ'בק 5 דלתות בלבד (מצוקת חניה ואין צורך ברכב עם תא מטען ענק), פחות מכוון לרכבים בסגנון הגטס עם המנוע הפיצי , צרפתיות ואיטלקיות לא באות בחשבון. תודה וחג שמח
  11. אהלן, אשמח להמלצה לרכב 5 דלתות בתקציב עד 15 אלף, אוטומט בלבד. הכייון הוא מנועי 1.5+ סגנון של קיה סיד/ פוקוס האצב'ק /I30. קטנות כמו פיקנטו/גטס/סריון לא באות בחשבון. אשמח לשמוע המלצות ומחלות של הרכבים בקטגוריה .
  12. אהלן, הרכב שלי נשרט על בסיס קבוע ע"י חתולים ושריטות מטיולי שטח, לגבי חתולים ניסיתי כל אופציה, החל מתבלינים, עד לנייר כסף, 2 כיסויים שנקרעו תוך יום, כולל תכשירי הרחקה וכלום לא עוזר, בנוסף הוא נשרט שריטות שטחיות בשטח מעצים/ ענפים אשמח להמלצה על ציפוי או חומר שיכול למנוע או להפחית את הנזק
  13. שלום לכולם , אשמח להמלצה לרמקול 4 אינץ' , שישמש כרמקול קדמי ברכב, חשוב לי יותר איכות מעוצמה אשמח להמלצות על סוגים, ולא שולל להזמין מ BEAY בעתיד יחובר למגבר חיצוני, מיועד לסוזוקי ג'ימיני
×
×
  • תוכן חדש...