Jump to content

tisan4us

  • הודעות

    3,046
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    ראשון-לציון
  • תחביבים
    Music.cars.sport.computers
  • מקצוע
    D.j

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של tisan4us

חורך אספלט מצוי

חורך אספלט מצוי (8/14)

10

מוניטין

  1. שלום, יישמתי אוטם צבע של Manzerna על חלק מפיברגלס +עץ (צבועים בצבע דו קומפונטטי) איך ניתן להסיר אותו ללא פגיעה בצבע ?
  2. אהלן, עקב צורך ברכב שישמש נהג חדש לנסיעות יומיומיות (40 קמ בממוצע ביום+פקקים), מחפש רכב נוח 5 דלתות עם תא מטען גדול. חשבתי על מספר אופציות: פוקוס האצבק 2007/8(לפני דור הגיר הבעייתי) לנטיס האצבק/ליאנה 5 דלתות סוזוקי בלנו סטיישן I30cw(מעט מעל התקציב) אני לא לוקח בחשבון בתקציב את היישור קו, ומודע לזה שבשנתון הזה מצב הרכב תלוי בצורת התחזוקה שלו- אני מתחזק את הרכבים בעצמי. לא מעוניין בצרפתיות/ איטלקיות,וקונצרן vag, הרכב חייב להיות אוטומט.
  3. מאזדה 3 2010 1.6 לאחר שהרכב התחמם התחילו צרות עם הגיר היה חסר מעט שמן גיר והוספתי, איפסתי את מחשב הרכב והתקלה חזרה, ההילוכים מחליקים ומדי פעם נדלקת מנורת a/t ונורת מנוע. בבדיקה מהירה גוגל אומר שסולונואיד תקול, באוטודאטה התקלה אומרת solenoid C stuck on, והtcm לא מקבל מידע, החשד העיקרי הוא סולונואיד , מה דעתכם ?
  4. אהלן חברים, יש לי חבר שהתקבל לעבודה חדשה ומתלבט על כדאיות רכב מהעבודה יש לו אופציה לקבל רכב מהעבודה בעלות של 3500 ש"ח ברוטו חודשית לרכבים בסגנון הנירו\איוניק - והוא משתכר ב25K חודשית כן שרוב השכר הולך על מיסים למינהם. אופציה נוספת היא רכב פרטי (שנת 2012 לצורך העניין), רוב האחזקה הוא עושה בעצמו כך שעלות טיפולים ואחזקה נמוכה חסית, ק"מ יומי יהיה 20 לכיוון, וחישוב מהיר 13 אלף ק"מ שנתי, מכיוון שהעבודה היא היברידית ויש צורך להגיע למשרד 3\4 פעמים בשבוע הרכב יעמוד חצי מהשבוע בחניה, אשמח לשמוע את דעתכם.
  5. אהלן חברים, אשמח להמצלמה על רמקולים קדמיים טובים ל (2013) I10 , הדגש הוא על איכות הסאונד ופחות העוצמה, העדפה היא רמקול רגיל ולא קומפוננט בגודל 6.5- תקציב 300-400, שיחובר למערכת מקורית ללא מגבר ,יש גם אפשרות להזמנה מאמזון. המתאם מ 5.25 ל 6.5 הודפס ונשאר רק להרכיב את הרמקול, תודה לעוזרים. בוצע חיפוש אך נאבדתי מרוב מגוון הדגמים.
  6. הוחלף שמן גיר עקב תקלה של חיישן בתוך הגיר שהיה צריך להחליף חלקית שמן+ מסנן שמן גיר הוחלפו 2 חיישני מהירות בגיר, נכון לעכשיו הסתדר .
  7. אין ריח של שרוף אני מילאתי 2.5 ליטר לפי מדריך שפורסם פה בעבר .
  8. שבוע טוב לאחרונה לאחר החלפת שמן גיר + פילטר גיר מקורי התחילה תופעה מוזרה, בבוקר הרכב מסרב להעביר הילוך כשהרכב קר השמן הוחלף פעמיים (מקורי בתקן+ לא מקורי עם תקן יצרן ) - התופעה דומה נדלקת מנורת check engine - קודי התקלה שמופיעים וחוזרים גם לאחר איפוס תקלה: p0733-Gear 3 Incorrect Ratio p0744-Gear 4 Incorrect Ratio נדלק לסירוגין P0722-P0722 Output Speed Sensor No Signal - גם לאחר איפוס תקלה בפעם האחרונה שרוקנתי שמן דרך קרטר גיר - הוספתי כ 2.5 קילו שמן- לאחר נסיעה המדיד נראה כאילו יש יותר מדי שמן מהרגיל אשמח לסיוע בתקלה
  9. שלום לכולם, ישנה תופעה מוזרה ברכב בזמן נסיעה וללא התראה הרכב לא מגיב לדוושת הגז ,נורת בקרת ההחלקה נדלקת ישר והרכב אינו מגיב, התופעה מסתדרת לאחר כיבוי הרכב והנעה מחדש והכל נעלם. הוחלפו חוטי הצתה, פלאגים, הOBD לא מראה בהיסטוריה על תקלות. בנוסף לכל זה הרכב סובל מגמגום בעת לחיצה על גז בטורים גבוהים (2500 סל"ד בערך)- סל"ד בסרק תקין,ניסיתי גם לרסס ספריי קרבורטור לאזור סעפת היניקה בהתזות קלות אך לא הורגש שינוי. מצורף סרטון. הרכב יונדאי I10 מנוע 1.2 שנת 2010 WhatsApp Video 2021-05-20 at 14.59.13.mp4
  10. הקראנק והקאמשפט לא מחוברים, מנסה לכוון שכלום לא מחובר, אין לי נסיון בטיימינג לכן זו הזדמנות מעולה ללמוד. לצערי בקבוצה המדהימה של כנופית הטיפולים בפייסבוק לא קיבלתי מענה כל כך...
  11. אהלן, פירקתי את הקמשפטים וכיוונתי פעם נוספת,עדין ישנו חוסר דיוק, 2 הקאמשטים יושבים חזק על כל המרימי שסתומים ואין כל כך אופציה לכוון אותם
  12. , פירקתי פעם נוספת את הקאמשאפטים והצבתי אחד מול השני לפי הספר, אבל עדיין הגלגלת לא במצב 0 מול הסימון, לכן גם הקראנק לא. המצב כרגע הוא ששני המירימי\מורידי שסתומים שבגלגלות הקאמשאפט יושבות צמוד על המירימים ללא טווח תנועה וללא אפשרות לכיוון פרט לפירוק הפולי של הקאמשפט ולהחזיר למצב 0 אני לא רואה אופציה אחרת, מצרף תמונות חדשות
×
×
  • תוכן חדש...