שלום
רכשנו דרך חבר בליסינג פרטי סובארו Crosstrek XV ב 140,0000 ₪ במקום 153,000ש"ח, ורשום על שמנו(ההלוואה מבנק אוצר החייל) .
שילמנו מקדמה 20%
משלמים במהלך 3 שנים 30%(ניתן בכל עת למכור את הרכב ).
לאחר 3 שנים משלמים 50% או מוכרים באופן פרטי ומחזירים לבנק את יתרת 50% מהסכום שלא שולם..
השאלה : האם עדיף לשלם את 50% על רכב בן 3 שנים , או למכור ולהתחיל מחדש את הליסינג הפרטי ?
תודה לעוזרים
https://www.auto.co.il/article/133837-local-news-peugeot-3008?utm_source=Mako&utm_medium=HomePage&utm_campaign=Ongoing&makoOpenChromeTabs=1