קנינו פעמיים מקרסו רכב : ניסן אלמרה , ניסן טידה.הטיפולים השנתיים היו מאוד יקרים בלשון המעטה.הניסן טידה נקנה 8 חודשים על הכביש , כבר מהשנה הראשונה הטיפול עלה 3,000 ₪. רפידות בלמים וכו'.כל שנה שילמנו בין 3,000ש"ח-5,000 ₪.מצבר שהוחלף על ידם ב 700 ₪ , נתקע הרכב כעבור חצי שנה .הוזמן שגריר התברר ששמו מצבר סוג ג' , הנציג של שגריר פשוט לא האמין שהמצבר נקנה והורכב על ידם .בשנה האחרונה מטפלים במוסך מורשה חצי עלות מחיר הטיפול.בקרוב מוכרים ונעבור לסובארו.