Jump to content

יוליוס

  • הודעות

    336
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוליוס

  1. מדחס חלופי אבל לא מקורי של הונדה. מברר למורה שעובדת איתי .
  2. בדרעי רוצים 5,200 ש"ח יותר מכפול ממוסך בתל אביב . האפ יש המלצה לעוד מוסכים?
  3. רכב שנת 2017. המזגן לא עובד ומרעיש. היבואן מורדה רצה 6,000ש"ח. בת"א 2,500 ש"ח. כמה זה אמור לעלות ומחפש מוסך אמין במחיר הגיוני בקריות. תודה
  4. שלום יש לנו ניסן טידה 2009 בטיפול שנתי היינו משלמים בממוצע 3,000 ש"ח בקרסו. עברנו למוסך אחר ,התחיל זול וגם שם קפצו למחירים כאלה . האם יש מוסך אמין וזול בקריות שניתן להמליץ? גרים בקריות תודה
  5. שלום רכשנו דרך חבר בליסינג פרטי סובארו Crosstrek XV ב 140,0000 ₪ במקום 153,000ש"ח, ורשום על שמנו(ההלוואה מבנק אוצר החייל) . שילמנו מקדמה 20% משלמים במהלך 3 שנים 30%(ניתן בכל עת למכור את הרכב ). לאחר 3 שנים משלמים 50% או מוכרים באופן פרטי ומחזירים לבנק את יתרת 50% מהסכום שלא שולם.. השאלה : האם עדיף לשלם את 50% על רכב בן 3 שנים , או למכור ולהתחיל מחדש את הליסינג הפרטי ? תודה לעוזרים https://www.auto.co.il/article/133837-local-news-peugeot-3008?utm_source=Mako&utm_medium=HomePage&utm_campaign=Ongoing&makoOpenChromeTabs=1
  6. מחפש מוסך אמין ולא יקר לטיפול בניסן טידה 2009 . לצערי נתקלים כל פעם מחדש במוסכים שלוקחים מחירים מופרזים . בקיצור מסחטת כספים . רכב שעבר טיפולים באוקטובר ב4000ש"ח עקב קניית רכב חדש והעברת הרכב לבן( רצינו שיקבל רכב מטופל ,למרות שהטיפול רק בפברואר), טיפול שנתי שבוצע לפני שבועיים ב1,300 ש"ח . והשבוע הרכב נכנס למוסך עקב בעיה ברדיאטור בעיה שלא היתה קיימת לפני הטיפול השנתי . הבן בקושי נוסע ואם כבר מרחקים קצרים בלבד. לא אציין שם המוסך מחשש לתביעה. תודה
  7. האם ניתן למלא אוויר עם המשאבה ולנסוע לפנצ'ריה או חייבים להחליף לגלגל הרזרזבי ואז לנסוע ? השכן הציע לנפח את הצמיג במשאבה .
  8. שבוע טוב רכשנו לפני כחודש את הרכב. אשתי נוסעת רק על הכביש לעבודה ,לא בשטח. בגלגל האחורי השמאלי אין אוויר . האם ייתכן שבמכוון מישהו גרם לפנצ'ר ? גרים בבניין . במידה ויש פנצ'ר ,כדי להגיע לפנצ'ריה מה המספר למילוי האוויר לצמיג? האם ניתן לתקן או צריך להחליף לצמיג חדש ? במידה וצריך להחליף . לאיזה צמיג מומלץ ? הנסיעה היא רק בכביש. האם צריך להחליף את כל הצמיגים ?. קראתי כאן בפורום שיש צורך . תודה על העזרה
  9. כפי שכתבתי לך תדרשי כמו מחיר של חבר . לפי סיכום חודשים ינואר עד ספטמבר יש להם ירידה במכירות של 30%. מכרו בסביבות 3500רכבים. בתחתית המכירות לעומת חברות אחרות.
  10. האם ניתן לרכוש ללא וו גרירה vx crosstrek ?
  11. מחפש לגיסתי מוסך מורשה ואמין לטיפול שנתי ותיקון דלת שנפגעה על ידי רכב אחר. הרכב בן שנה . גיסתי גרה בתל אביב . תודה
  12. הדגם הזה מופיע גם ב 0 ק"מ מוטודיל http://www.siz.co.il/my.php?i=yymjlf24yme1.jpg https://carclick.co.il/campaign-product/%d7%a1%d7%95%d7%91%d7%90%d7%a8%d7%95-xv-%d7%a7%d7%a8%d7%95%d7%a1%d7%98%d7%a8%d7%a7/ אבל מופיע גם רכבים עם ביקוש כמו טויוטה
  13. תודה לעוזרים
  14. בשישי מתחיל מבצע חבר לרכבי : פיג'ו, סיטרואן ואופל. התקציב עד 150,000ש"ח מה לגבי אופל x גרנדלנד בהשוואה לדגם של סובארו ? https://www.opel.co.il/%D7%93%D7%92%D7%9E%D7%99%D7%9D/64/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%92%D7%A8%D7%A0%D7%93%D7%9C%D7%A0%D7%93-X--ENJOY-1.2L/
  15. נכון. התלבטנו לפני שנה במבצע חבר לגבי האימפרזה. בנסיעת מבחן אחיזת הכביש היתה מעולה .הבעיה שנמכר ללא שום אמצעי בטיחות וירידת ערך גבוהה מאוד. לפני שנה vx המחירים היו גבוהים. השנה עולה פחות בדגם החדש שציינתי . אשתי מתעקשת על רכב יפני ולא אירופאי. הנוכחית ניסן טידה 2009 ,נקנה 8 חודשים על הכביש . החיסרון זה הטיפולים בקרסו. יקרים מאוד.לכן וויתרנו על ניסן קשקאי.
  16. מעוניינים לקנות במבצע חבר בספטמבר .מה היתרונות והחסרונות של רכב זה ? ראיתי שבחצי השנה האחרונה יש לסובארו ירידה של 21% במכירות. תודה לעוזרים. אשתי נוסעת למקום עבודתה 25,000ק"מ.
  17. יש לך ווצטאפ בחבר054-3528888 או להתקשר 03-6100100שאלתי את סוכנות סובארו לגבי מבצע חבר מתחיל ב 17.9
  18. האם גם בדגם הזה יש ירידת ערך של 50% לאחר 3 שנים ?סובארו XV קרוסטרק 2.0 אוטומטי .המחיר 152,990 ש"ח . מחיר לאחר הנחה בחבר 142,490 ₪(הנחה 10,500 ₪).הרי אני מוכר את הרכב לאחר 3 שנים כיד 1 לפי מחיר ראשוני שהוא לאחר הנחה של 6% בערך.לפי יד 2 מחירון של VX בן 3 שנים 100,000 ₪.
  19. לגבי סעיף 3 :לפי חוברת חבר לגבי המקדמה : "בהנחה כי רכב חדש מאבד בממוצע כ -13% מערכו בשנה , בתום 3 שנים עתיד הרכב לאבד כ -34% ממחירו כחדש.המשמעות היא שהעודף שיוותר בידי המוכר לאחר סילוק יתרת ההלוואה עם מכירת הרכב החדש כמשומש ,יהיה דומה למקדמה ששולמה בתחילה ושבאמצעותו ניתן יהיה להתקדם לרכב החדש הבא".מדוע כתבת שהמקדמה היא חלק מהתשלום הנוכחי ולא נשארת לרכב הבא ?http://www.siz.co.il/my.php?i=yj4zntmymwgn.jpg
  20. האם מישהו עשה פעם חבר ליס שבסופו מחזירים את הרכב?אנחנו מחכים למבצע סובארו בחבר. ולא ראיתי הסברים לגביו . מספר שאלות :במידה ומעוניינים כעבור 3 שנים להחזיר ולקנות שוב חדש ? 1. כמה ק"מ מותר לנסוע בשנה ? 2.האם אני מוכר באופן פרטי או הם? 3.כיצד מחושב כמה נשאר לאחר המכירה ? לפי מועדון חבר ,המקדמה נשארת לרכב הבא.תודה מראש
  21. קנינו פעמיים מקרסו רכב : ניסן אלמרה , ניסן טידה.הטיפולים השנתיים היו מאוד יקרים בלשון המעטה.הניסן טידה נקנה 8 חודשים על הכביש , כבר מהשנה הראשונה הטיפול עלה 3,000 ₪. רפידות בלמים וכו'.כל שנה שילמנו בין 3,000ש"ח-5,000 ₪.מצבר שהוחלף על ידם ב 700 ₪ , נתקע הרכב כעבור חצי שנה .הוזמן שגריר התברר ששמו מצבר סוג ג' , הנציג של שגריר פשוט לא האמין שהמצבר נקנה והורכב על ידם .בשנה האחרונה מטפלים במוסך מורשה חצי עלות מחיר הטיפול.בקרוב מוכרים ונעבור לסובארו.
  22. הדגמים החדשים : sedan , excite
  23. הבנתי שבקיה היא נמצאת מתחת למושבים האחוריים. האם גם בטויוטה זה כך ? החשש מקרינה מהסוללה
  24. ספורטאז'
  25. מה לגבי קיה ספורטאז' וסובארו VX CROSSTREK 2.0 ?
×
×
  • תוכן חדש...