Jump to content

יוליוס

  • הודעות

    336
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוליוס

  1. החלפת רפידות לבלמים ,שמן ,מסנן
  2. גם כך שילמנו בטיפול האחרון 5,000 ₪ בקרסו. כל שנה שילמנו בין 4,000ש"ח -5,000 ₪ קרסו מוסך מורשה. עכשיו נפרדים מהרכב
  3. אשתי נוסעת 22,000 ק"מ בשנה. כלומר במקום טיפול פעם בשנה יצא עכשיו יותר. על כל 60,000 ק"מ 4 טיפולים במקום 3 (שנה או 25,000)
  4. הטידה שלנו 2009 טיפול כל 25,000 ק"מ סובארו שציינתי כל 15,000 ק"מ וצריכת דלק אמיתית 10.8 כמו הטידה מדוע ? חשבתי שיש התקדמות ברכבים גם מבחינת טיפול שנתי .
  5. האם רכב זה מיוצר ביפן כפי שנאמר לנו בסוכנות סובארו ? יודע שסוזוקי קרוס אובר מיוצרת בהונגריה . תודה
  6. צודק מה שכתבו לך . כבעל ניסן טידה 2009 כתבתי לך בפרטי מה מומלץ לעשות.
  7. תודה לכל העוזרים ומצטער על החפירות. עזרתם לנו מאוד !!!
  8. האם סובארו אימפרזה קיים ב 0 ק"מ ? בעבר הוא היה ב 98,000 ₪
  9. ציינתי שנוסעים 20,000 ק"מ בשנה . לא הבנתי מדבריך שורה תחתונה מה עדיף לקנות : טויוטה קורולה סוזוקי ויטארה\קרוסאבר סובארו אימפרזה 5 דלתלת כתבת חסרונות שיש בכל אחד . אז מה כדאי לרכוש עם עדיפות לרכב יפני
  10. ראיתי את נסיעות המבחן לפני שכתבתי. לא יודע עד כמה הן אמינות. לכן העדפתי לכתוב כאן. זו קנייה מעל 100,000ש"ח לתקופה ארוכה .לכן חשוב היה לי לשמוע גם כאן. האם צריכת הדלק לא גבוהה מידי? סובארו אימפרזה 2.0 ליטר 5 דלתות 1:10 בצריכה אמיתית. העלות כפי שציינתי 113,000ש"ח האם לא עדיף טויוטה קורולה 0 ק"מ ב117,500ש"ח או סוזוקי ויטרה ב117,000 ש"ח למורים או קרוס אובר ב120,000ש"ח מיבואן?
  11. אפשר קישור למבחן דרכים לאימפרזה 2.0 5 דלתות ?
  12. לסיכום : אלה העדיפות ? אימפרזה 2.0 (4 דלתות)-124,000 כולל רישוי אימפרזה 2.0 (5 דלתות)-113,000 ₪ או שעדיף טויוטה קורולה 0 ק"מ שעולה 117,000 ש"ח
  13. מה העלות טיפול שנתי לרכב ? והאם אין לרכב שרשרת ? ברכב הקודם ניסן טידה גם כשהיה חדש בין 4,000-5,000 ₪ בקרסו במוסך מורשה
  14. האם עדיף 4 דלתות מנוע 1.6 או 5 דלתות 2.0 מנוע האם יש שרשרת או רצועת טיימינג ? וטיפול כל כמה ק"מ ? האם כדאי לחכות למבצעי הסתדרות המורים וחבר לסובארו ?
  15. והאם יש לו שרשרת או רצועת טיימינג?
  16. כתבתי כאן שאנו שוקלים לקנות רכב חדש . היינו ב 2 סוכנויות טויוטה לראות פריוס . המחיר כולל איבזור ורישוי 141,000 ₪. מתכוונים להחזיק מעל 6 שנים. היום היינו בסוכנות סובארו . אלו המחירים שהציעו לנו : אימפרזה 1.6 (4 דלתות)116,000 ₪ כולל רישוי אימפרזה 2.0 (4 דלתות)-124,000 כולל רישוי אימפרזה 2.0 (5 דלתות)-113,000 ₪ VX1.6 קלאסיק-136,000 ₪ כולל רישוי XV1.6 פרמיום-136,000 ₪ כולל רישוי XV1.6 אייסיט-143,000 ₪ כולל רישוי כולל 5 שנים אחריות מלאות ,קודן,כספת,מרים שמשות,חיישני רוורס,מובילאיי איזה רכב מומלץ מהרשימה מבחינת : בטיחות, חיסכון בדלק, נוחות נסיעה נפח תא מטען וטיפול כל כמה ק"מ? או שעדיף לקנות טויוטה פריוס . אנחנו לוקחים גם הלוואה לטווח ארוך דרך קרן השתלמות . מתלבטים מה עדיף . תודה לעוזרים
  17. האם מישהו מכיר את סוכנות השנה במתם מוטורס וסוכנות משנה האחים פרטוש בעכו ? מתלבטים מהיכן כדאי לרכוש את הרכב ואצל מי השירות הוגן בטיפול שנתי . היינו אצל שניהם לפני קנייה .מתקשים להחליט. לצערי ב 2 הרכבים הקודמים של ניסן במוסך מורשה קרסו שילמנו על טיפולי הרכב בין 4,000-5000 ₪ לשנה . החלטנו לעבור לטויוטה כנראה פיריוס .
  18. האם מישהו מכיר את סוכנות השנה במתם מוטורס וסוכנות משנה האחים פרטוש בעכו ? מתלבטים מהיכן כדאי לרכוש את הרכב ואצל מי השירות הוגן בטיפול שנתי . היינו אצל שניהם לפני הקניה. לצערי ב 2 הרכבים הקודמים של ניסן במוסך מורשה קרסו שילמנו על טיפולי הרכב בין 4,000-5000 ₪ לשנה . החלטנו לעבור לטויוטה כנראה פיריוס . תודה
  19. איפה ראית במחיר הזה ? לפי המחירון 129,000 ₪ http://www.subaru.co.il/Images/Uploaded/pricelist.pdf
  20. האם כדאי לחכות ליוני לראות אם יהיו מבצעים יותר טובים בטויוטה מההצעה שקיבלתי כרגע ?
  21. היינו בסוכנות טויוטה. רצו על דגם האקטיב 141,000ש"ח כולל איבזור מלא ואגרת רישוי. כביכול 4,000ש"ח הנחה. עדיין מתלבט אם יבואן או 0 ק"מ. ראינו גם טויוטה קורולה 129,000ש"ח . ב סקס"מ 117,500ש"ח. האם לא אמורים להפחית 12% הבעלות בחברה ב 0ק"מ? מדוע ההפרש קטן בין יבואן לחברות ליסינג?
  22. שוקלים לקנות רכב חדש . מה עלות טיפול שנתי למי שיש?
  23. הרכב האחרון ניסן טידה 2009 נקנה מקרסו כשהיה 8 חודשים על הכביש עם 22,000 ק"מ. מעל 8 שנים עד לפני שבוע נסענו בו ללא תקלות. עד שלפני שבוע מישהו נכנס בו בחניה על הכביש וברח. פשוט הרס את הרכב .
  24. יש מבצעים מהיום ועד שישי הבא. האם יצא למישהו לבדוק אם באמת יש מבצעים ובמה זה מתבטא ? לגבי יונדאי KONA ואיוניק?
  25. תודה על ההכוונה
×
×
  • תוכן חדש...