מעוניין להתחדש ברביעיית צמיגים, לאחר שהסיניים התייבשו שלי בתוך שנתיים וחצי (ועלו לי 600 ש"ח),
התקציב באזור ה-1000 כשהמפתח הוא למצוא את האיזון בין המחיר-לבין התמורה-לבין מה שבאמת צריך........
(אין לי ענין לקנות סתם יקרררר..............)
הרכב שלי בן 11 ונוסע כ-80 ק"מ מידי יום
להלן האפשרויות באוטו דיפו:
סיני 4 ב-750
https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8301251.html
https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8301251.html
סאווה 4 ב-1000
https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8302031.html
הנקוק 4 ב-1136
https://www.autodepot.co.il/8212502.html
דונלופ 4 ב-1150
https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8300003.html
שנה טובה / גודייר 4 ב-1200
https://www.autodepot.co.il/cmigim/cmigim/cmigim/8085786.html