Jump to content

יוליוס

  • הודעות

    336
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי יוליוס

  1. ראיתי שכתב אז שלא כלכלית לרכוש סובארו. מה היית ממליץ ? כרגע יש לנו את ניסן טידה כך שלא לחוצים לקנות רכב. הבעיה כמו שאשתי אומרת בכל רכב מוצאים פגם רציני: בסיאט תיבת ההילוכים בקיה נירו הקרינה מזדה 3 נמוכה מאוד וצפוף מאחור. האם שווה לחכות לסוזוקי ויטרה החדשה ? נוסעים בשנה 20,000 ק"מ לצורכי עבודה .גם לנסיעה בינעירונית. חשוב נוחות ,בטיחות ,חיסכון בדלק . יש לנו חבר ואשמורת כך שכל חודש יש מבצעים . ושוב תודה על העזרה והערות
  2. ברור. לא כל יום מוציא מעל 100,000 ש"ח על רכב להרבה שנים.
  3. שקלנו לרכוש במבצע חבר. לגבי הדגם שרצינו אימפרזה 5 דלתות מנוע 2 ליטר נשאר אותו מחיר כפי שהיה במאי ללא מבצע חבר. מה לדעתכם מומלץ מהדגמים הבאים והאם זו הנחה אמיתית או שניתן היה לקבל גם ללא מבצע חבר? http://www.smartpage.co.il/Hever/hever407333/index.html
  4. צריך תמיד לבדוק אם יש באמת הנחה. בסיאט אטקה מופיע בחבר שהמבצע בהנחה של 10,000 במקום 142,900 זה 132,900 ₪. הרכב עולה 136,900 ₪. לגבי סוזוקי קרוס אובר יש לי גם אשמורת בנוסף לחבר. גם הייתה הנחה . השאלה עכשיו במבצע סוזוקי האם לא ניתן להשיג אותה הנחה למי שאינו חבר מועדון חבר או אשמורת וכנ"ל לגבי אימפרזה ? שוקל לקנות אימפרזה 5 דלתות . כבר במאי עלתה כמו עכשיו במבצע חבר וקיבלתי גם אפשרות למימון מהיבואן פריים מינוס 0.4% כמו בחבר כעת. וכולל כל האבזור חוץ מאגרת רישוי.
  5. שלחתי לך הודעה בפרטי. ביקשתי מסוכנות סובארו לעדכן אותי על מבצעי חבר כשידעו.
  6. מבצע סובארו בחבר מתחיל ב 26.8.18 לצערי כבר בדקתי לגבי אימפרזה 5 דלתות . המחיר די דומה כמו שהיה לפני כן 112,990 ש"ח(112,000 ₪).
  7. אז האם עדיף לדעתכם מכונית אירופאית (סיאט אטקה) לעומת סובארו אימפרזה יפנית עם 5 שנים אחריות ? הרכב מיועד לתקופה מעל 5 שנים ונוסעים המון.
  8. האם באמת יש מבצעים? שוקלים לקנות אימפרזה 5 דלתות מנוע 2 ליטר. העלתי כבר פוסט בנושא כאן. במאי עלה ללא שום מבצע חבר 112,900ש"ח כולל אבזור מלא. היום קיבלתי עדכון מסוכנות סובארו שהמבצע לדגם זה בחבר 112,000ש"ח במקום 129,000ש"ח. ציפיתי לפחות מ100,000ש"ח לאור חוסר הביקוש לדגם זה . סיאט אטקה מופיע הנחה של 10,000ש"ח במקום 142,000ש"ח 132,000ש"ח. הרכב עולה 136,000ש"ח. מבצע באשמורת לסקודה רק 2000 ש"ח. יש לנו 2 כרטיסי אשראי של חבר ואשמורת. חיכינו חודשיים ומתברר בעצם לגבי הסובארו שאותו מחיר מקבלים. מאכזב.
  9. שאלתי בסוכנות המרכזית בארה"ב לקראת קניית אימפרזה החדשה. אמרו שהבעיה הייתה עד שנת 2016 ברכבים שלהם
  10. כרגע יש מבצע בחבר לסיאט ארונה סטייל 1.0 אוטומטית 101,900 ש"ח סיאט לאון סטייל 1.0 אוטומטית97,900 ₪ סיאט ארונה FR 1.0 אוטומטית113,900 ₪ סיאט לאון סטייל 1.4 אוטומטית114,900 ₪ האם בהשוואה לאימפרזה וסוזוקי עדיף אחד מאלה בהשוואה : בטיוחת נוחות נסיעה חיסכון בדלק הבעיה שקראתי כאן בפורום על תיבת ההילוכים שיש בעיה
  11. https://cars.walla.co.il/item/3177334 סוזוקי ויטרה טורבו-האם שווה להמתין לדגם הזה לעומת סובארו אימפרזה 5 דלתות ? בחבר מבצע סובארו מ 20.8 ויטרה יגיע לישראל אוקטובר-נובמבר. יש גם מבצע של אשמורת בנוסף לחבר על רכבי סוזוקי
  12. אהבתי את הבדיחה .צודק במה שאמרת
  13. בתנאי אחריות מופיע רק שנתיים ולא 3 שנים . תבדקו אם אני לא טועה . https://www.buy-ibiza-online.co.il/seat.html http://www.siz.co.il/my.php?i=qhnk2vyztznv.jpg
  14. לפני 8 שנים הרכב הקודם היה טוטאל לוסט. אנחנו גרים בקריות . ראינו בראשון לציון בקרסו רכבי טידה 8 חודשים על הכביש במבחר גדול יותר מאשר בסניף בחיפה. נסענו לשם ,ראינו את התיק של הרכב. לא לקחנו לבדיקה והינו לחוצים לקנות רכב .בכל מקרה קח לבדיקה למצפון השקט. ויכול לומר שעד עכשיו נוסעים איתה . חוץ מטיפול שנתי היא מעולה.
  15. יוליוס

    מבצע רכב "חבר" הבא

    שקלנו לקנות קרוס אובר סוזוקי במבצע חבר. הרכב הישן שווה 22,000ש"ח. הציעו לנו 13,000ש"ח. השארנו את הרכב הישן כי הוא מטופל רק במוסך מורשה.
  16. יוליוס

    מבצע רכב "חבר" הבא

    במהלך אוגוסט מבצע לדגמי סובארו. דיברתי עם הסוכנות הראשית
  17. תשובת סוכנות סובארו ארצית : http://www.siz.co.il/my.php?i=rjwjnjy2uzli.jpg
  18. בדקתי גם מבחני דרכים וביקורות מעבר לפורום זה . כמובן עשינו גם נסיעת מבחן על רכב זה ועל הקרוס אובר סוזוקי .
  19. זה מה שענו לי בסוכנות: לפי הכתבה הייתה בקשה לתביעה ולא תביעה. אם יש לך צריכת שמן גבוהה תוכל לפנות למרכז השירות. לפי הספר אם אתה נוהג בתנאים הרשומים יכול להיות שתהיה צריכת שמן גבוהה . אין ברכבים בעיה עם השמן. אז יש או אין צריכת יתר של שמן בסובארו?
  20. אנחנו לפני קניה סובארו אימפרזה 5 דלתות מנוע. 2 ליטר. האם הבעיה קיימת גם ברכב זה כיום? זו תשובת הסוכנות כששאלתי: לפי הכתבה הייתה בקשה לתביעה ולא תביעה. אם יש לך צריכת שמן גבוהה תוכל לפנות למרכז השירות. לפי הספר אם אתה נוהג בתנאים הרשומים יכול להיות שתהיה צריכת שמן גבוהה . אין ברכבים בעיה עם השמן.
  21. כי הומלץ לי עליה בפורום . רכב חדש במחיר 0 ק"מ 113,000 ₪. 5 שנים אחריות מלאות. אשתי עשתה נסיעת מבחן. יש לרכב אחיזה טובה על הכביש גם בסיבובים. יש השבוע מצבע חבר ושקלנו קרוס אובר. עשינו נסיעת מבחן , מאוד לא יציבה בסיבובים, ולוח מחוונים מיושן בתא הנהג לעומת האימפרזה
  22. איך יכול לברר ? הרי בסוכנות לא ינדבו מידע על כך. צירפתי קישור לספר של הרכב וצילום מתוכו.
  23. האם יש למישהו מהפורום את הרכב ויכול לתת חוות דעת ?
  24. מצאתי דיון בנושא לא מעכשיו . השאלה אם הבעיה גם בדגם שציינתי : https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?638848-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-xv-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-2000-%D7%99%D7%A9-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F
  25. מצאתי דיון בנושא לא מעכשיו . השאלה אם הבעיה גם בדגם שציינתי : https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?638848-%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95-xv-%D7%9E%D7%A0%D7%95%D7%A2-2000-%D7%99%D7%A9-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%AA-%D7%A9%D7%9E%D7%9F
×
×
  • תוכן חדש...