Jump to content

simoni

  • פרסום הודעות

    9
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות simoni

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. נראה לי שהכל עניין של השקפה. נגיד וניתן ליישב לרגע את המחלוקת ולהסכים, שבאופן כללי יפניות מראות בדר"כ אמינות מכנית די מופתית, ואירופאיות בדגש על צרפתיות נותנות באופן כללי, חווית נהיגה צרופה בכל פרמטר והתנהגות כביש נהדרת. אזי נראה שהכל כאן עניין של השקפה והעדפה: מי שהעדפתו היא שהרכב יגיע מנקודה A ל- B עם מה שפחות לראות מוסך- ילך כנראה על יפנית מי שמעניינו רכב יד 2 זול שנותן חווית נהיגה צרופה, התנהגות כביש נהדרת (גם כשהרכב מתקרב לגיל 20), וגם יותר בטיחות על הדרך- ילך על אירופאית בדגש על צרפתייה. נ.ב: אם הייתה לי אישית ברירה, ההעדפה שלי הייתה ללכת ברגל או לנסוע
  2. https://he.aliexpress.com/item/4000185855643.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.23784c4dmsysA3 קיבלתי אותו לפני שבוע וחצי, הניע כבר שלושה רכבים תוך שנייה
  3. למכונאי שלי יש סורק קליפ רנו מקורי שהוא קנה בצרפת מדילר מקומי, לפני כמה שנים. הסורק תיפקד טוב מאוד עד לאחרונה, ולאחרונה הפסיק לעבוד ונתקע כנראה בגלל בעיות תוכנה. למישהו יש מושג אם יש מישהו מקצועי בארץ שיכול לתת מענה לעניין? תודה
  4. עדכון, סורק של רנו הראה שסולונואיד דיפייזר שאחראי על תזמון שסתומים משתנה, לא מתפקד, הוא עבר ניקוי וכל התופעות נעלמו כבר מספר ימים. לגבי שסתום בקרת אוויר סרק, נאמר לי שהוא קיים במגאן דור ראשון, לא בדור שני.
  5. שלום, בזמן האחרון הרכב נכבה מספר פעמים בהנעה בבוקר, הטורים יורדים מ 750 ל 500 סל"ד האוטו מגמגם ונכבה. כשאני מתחיל לנסוע עם גז בהילוכים הנמוכים האוטו לא סוחב ונחנק לסירוגין. בהילוכים הגבוהים כשהאוטו כבר מגיע למהירויות לא מורגשת ירידה בכח. היום בוצע במוסך ניקוי מצערת, המצערת היתה די נקייה מניקוי שבוצע בעבר. לאחר הניקוי לא היה שיפור משמעותי. יש למישהו מושג איזה כיוונים עוד לבדוק? הרכב הוא מגאן דור שני, ידני, בנזין
  6. כן אני רואה באופן ברור נזילה יורדת מאזור המנוע ומתנקזת על מגן המנוע התחתון. האיבוד שמן כמו שאמרתי הוא כליטר אחד כל 3.5 אלף קמ.
  7. שלום יש לי הזעת שמן כנראה מאחד המחזירים. ממלא בערך ליטר כל 3 אלף. רציתי לשאול האם אפשר להחליף את כל מחזירי השמן במסגרת החלפת טיימינג, או שצריך להוריד גיר בשביל זה. הרכב רנו מגאן דור שני
  8. שלום, הרכב שלי עומד על קילומטראז של 260 אלף. בשנה וחצי האחרונות הוחלף כבר פעמיים שסתום לחץ בגיר (החלפה ראשונה החזיקה כ 15 אלף). עכשיו, 15 אלף אחרי ההחלפה השנייה שוב חזרה הבעיה של דפיקה בגיר בבוקר ותקלת גיר שנעלמת רק כשאני מכבה ומניע שוב את הרכב. הסימנים מראים ששוב שסתום לחץ תקול. אני רוצה לשאול איך אני מתקדם מפה, האם מחליף עוד שסתום, האם מחליף גם את שמן הגיר, אולי כבר כדאי לשפץ את הגיר. סהכ הגיר נוסע טוב מאוד, ההחלפות די חלקות לגיל שלו.
×
×
  • תוכן חדש...