Jump to content

simoni

  • הודעות

    17
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של simoni

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. ממה, שהבנתי הבחור אומר ש"החיישן מצב כסא נהג" שאחראי לפתיחה מלאה או חלקית של כרית האוויר לפי הקרבה של הכסא להגה, לחיישן הזה התנתק חוט, הוא הוציא אותו וסידר. לגבי הבעיה שלך, האם עשית בדיקת מחשב וזה הראה קוד תקלה בכרית אויר נוסע? כי אם כן, אתה יכול להתחיל בלעשות כמוני ולנתק ולהחזיר את הקונקטור הימני של כרית האויר, לראות אם זה הכיוון.
  2. תנסה את חלקי חילוף המגינים בחיפה, היה לי נסיון טוב איתם
  3. שלום חברים, היום בהחלפת שמן ופילטר במגאן 2 בנזין, שמנו פילטר מקורי שהתברר שכנראה מיועד למנועי דיזל קלים של רנו ניסאן. המק"ט שלו 8200768927. האם זה בסדר להשאיר ככה עד הטיפול הבא בעוד 10K? תודה רבה
  4. אצלי במגאן 2 תופעות דומות, גרם חיישן דיפייזר (חיישן תזמון משתנה) מלוכלך. לאחר ניקוי זה הסתדר
  5. עידכון: בהודעה הראשונה שלי, אמרתי שפירקתי את תא הכפפות ושיחקתי עם החוטים שמובילים לקונקטורים של כרית אוויר נוסע כשהמנוע פועל- נורת הכרית לא דלקה.בנוסף, נתתי נקישות קלות על גוף כרית האוויר- גם כן נורת כרית האוויר לא דלקה. דוממתי את המנוע וניתקתי את הקונקטור הימני הכתום של כרית האוויר לכמה רגעים, חיברתי וסגרתי הכל חזרה. מאז, מעל שבוע נורת כרית האוויר לא חזרה לדלוק לסירוגין כפי שהיה לפני. לא מופיע כלום על לוח השעונים כבר מעל שבוע. לא יודע אם הפעולות האלה שעשיתי גרמו איכשהו לזה, אך זאת העובדה. לגבי הבעיה שלך, במסגרת החיפושים באתרים לגבי הבעיה שלי, נתקלתי באנשים שדיווחו על בעייה בחיישן פתיחת הכרית מתחת לכסא הנהג seat position sesor, שהדליקה את הנורה זה הקישור, בהודעה מספר 3 מישהו עם קליאו 2012 שהבעיה היתה מגע רופף https://www.renaultforums.co.uk/threads/seat-position-sensor-megane-2.591059/
  6. שלום חברים, נורת כרית אוויר דולקת לי לסרוגין כבר כמה שבועות. יכולה להידלק לכמה שניות ולהכבות, כמה פעמים ביום. יכולה גם לא להידלק בכלל יומיים ואז שוב להידלק. זו כנראה לא בעייה של החוטים מתחת לכסאות, שיחקתי איתם כשהנורה דלקה וזה לא השפיע. בזמנו גם בוטלו הקונקטורים מתחת לכסאות ועשו להם מעקפים. הסורק במוסך מראה תקלת DF075 passenger front airbag circuit 1 open circuit. בעל המוסך אומר שאולי צריך להחליף כרית אוויר נוסע. ניסיתי משהו היום: ברגע שנורת התקלה לא דלקה בלוח השעונים, פירקתי את תא הכפפות ושיחקתי עם החוטים ושני הקונקטורים שמתחברים לכרית אוויר נוסע, אך נורת התקלה בלוח השעונים לא הופיעה. נראה לי שזה שולל בעיית מגעים רופפים. מישהו אולי יודע בבקשה מה עוד יכול לגרום לתקלה?
  7. נראה לי שהכל עניין של השקפה. נגיד וניתן ליישב לרגע את המחלוקת ולהסכים, שבאופן כללי יפניות מראות בדר"כ אמינות מכנית די מופתית, ואירופאיות בדגש על צרפתיות נותנות באופן כללי, חווית נהיגה צרופה בכל פרמטר והתנהגות כביש נהדרת. אזי נראה שהכל כאן עניין של השקפה והעדפה: מי שהעדפתו היא שהרכב יגיע מנקודה A ל- B עם מה שפחות לראות מוסך- ילך כנראה על יפנית מי שמעניינו רכב יד 2 זול שנותן חווית נהיגה צרופה, התנהגות כביש נהדרת (גם כשהרכב מתקרב לגיל 20), וגם יותר בטיחות על הדרך- ילך על אירופאית בדגש על צרפתייה. נ.ב: אם הייתה לי אישית ברירה, ההעדפה שלי הייתה ללכת ברגל או לנסוע בתחב"צ או אופניים טוב לבריאות ומי צריך את כל זיהום האוויר, ירידת הערך וההוצאות הנלוות של אחזקת רכב.
  8. https://he.aliexpress.com/item/4000185855643.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.23784c4dmsysA3 קיבלתי אותו לפני שבוע וחצי, הניע כבר שלושה רכבים תוך שנייה
  9. למכונאי שלי יש סורק קליפ רנו מקורי שהוא קנה בצרפת מדילר מקומי, לפני כמה שנים. הסורק תיפקד טוב מאוד עד לאחרונה, ולאחרונה הפסיק לעבוד ונתקע כנראה בגלל בעיות תוכנה. למישהו יש מושג אם יש מישהו מקצועי בארץ שיכול לתת מענה לעניין? תודה
  10. עדכון, סורק של רנו הראה שסולונואיד דיפייזר שאחראי על תזמון שסתומים משתנה, לא מתפקד, הוא עבר ניקוי וכל התופעות נעלמו כבר מספר ימים. לגבי שסתום בקרת אוויר סרק, נאמר לי שהוא קיים במגאן דור ראשון, לא בדור שני.
  11. שלום, בזמן האחרון הרכב נכבה מספר פעמים בהנעה בבוקר, הטורים יורדים מ 750 ל 500 סל"ד האוטו מגמגם ונכבה. כשאני מתחיל לנסוע עם גז בהילוכים הנמוכים האוטו לא סוחב ונחנק לסירוגין. בהילוכים הגבוהים כשהאוטו כבר מגיע למהירויות לא מורגשת ירידה בכח. היום בוצע במוסך ניקוי מצערת, המצערת היתה די נקייה מניקוי שבוצע בעבר. לאחר הניקוי לא היה שיפור משמעותי. יש למישהו מושג איזה כיוונים עוד לבדוק? הרכב הוא מגאן דור שני, ידני, בנזין
  12. כן אני רואה באופן ברור נזילה יורדת מאזור המנוע ומתנקזת על מגן המנוע התחתון. האיבוד שמן כמו שאמרתי הוא כליטר אחד כל 3.5 אלף קמ.
×
×
  • תוכן חדש...